(skrukke) Veninder søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2012

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Timmner skriver:

4 år er også fint vi har bare kun ville have 2 år imellem, og er blevet enige om at vi gerne vil have 3 børn..

Han er næsten lige fyldt 4, så ville gerne have været gravid med nr. 2 - eller endnu bedre; sidde med den lille allerede...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

Timmner

Malle skriver:

Han er næsten lige fyldt 4, så ville gerne have været gravid med nr. 2 - eller endnu bedre; sidde med den lille allerede...

Uha ja det kan jeg godt forstå han er 4 kan jeg se, jamen er du gravid nu. Eller prøver i op det

Anmeld

27. januar 2012

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Timmner skriver:

Uha ja det kan jeg godt forstå han er 4 kan jeg se, jamen er du gravid nu. Eller prøver i op det

desværre ingen af delene....

der er nogle ting vi skal have styr på først før manden vil....

Anmeld

27. januar 2012

Timmner

Malle skriver:

Ja

desværre ingen af delene....

der er nogle ting vi skal have styr på først før manden vil....

Ja sådan er det jo nogle gange

Anmeld

29. januar 2012

Camilla <3

Malle skriver:

Her kan jeg vist godt melde mig....

Jeg har en søn der lige er blevet 4 og lille MEGET gerne have en lillebror eller -søster til ham....

uha, det kan jeg godt forstå!

Anmeld

29. januar 2012

MyBigWish

Chancen skriver:

Hej 

Andre piger herinde, som er bare VILDT skrukke og som vil snakke!? 

Jeg har en dejlig lille søn på 11uger  Men jeg er allerede skruk igen

Anmeld

29. januar 2012

Babydream<3

Hej piger.

Jeg er også bare vildt skruk, vi prøver men forgæves, vi har nu været igang i 14 mdr, jeg har pcos håber dog snart der sker noget!!

Er der nogen af jer der vil snakke lidt? Evt på facebook der forfinder jeg mig mest!!!

Anmeld

29. januar 2012

Tinehh

Hejsa piger..

Er 22 år og kommer fra Kolding..

SKRUK! Om jeg er ..   Heeeeel vildt meget! Kæresten og mig har en søn på 10 måneder og jeg kunne VIRKELIG godt tænke mig en nr. 2 mere.. 

Meeen, det skal jo passe sammen det hele.. Men ja, jeg ser også babyer overalt og når jeg ser mit stik til det skal jeg også liiiige se DUM eller noget andet om babyer.. Årh ha.. 

Kæresten og mig har snakket om, at nummer 2 ikke skal komme alt for sent efter den første. Så nu må vi se.. Vi har ikke brugt prævention i snart 4 måneder. Ikke fordi vi bevidst vil have en nu og her, men sker det så sker det.. Men forleden sagde min kæreste så om jeg ikke synes det var en god idé at få det ordnet så jeg enten kom på p-piller igen eller noget andet.. Hmmmm.

Meen det var nok fordi vi troede jeg var gravid her for nogle dage siden, da min mens var længe under vejs. Men kom så 4 dage forsinket.. 

Det er ikke sådan når ens dreng bliver så stor. Han er jo ikke nogen lille baby mere. Det går alt for stærkt!

Anmeld

29. januar 2012

Sophie90

Chancen skriver:

Hej 

Andre piger herinde, som er bare VILDT skrukke og som vil snakke!? 

Ja! Meget! Fordi ingen af mine egne veninder er på nogen måde samme sted i deres liv som mig.. For dem er det vigtigste øl og fyre.. Jeg har boet sammen med min kæreste i 4 år, vi har landsted og prøver at blive gravide.. Det er faktisk ret hårdt slet ikke at have nogle at snakke med det om :/

Så ja meget meget gerne!

Anmeld

29. januar 2012

Sophie90

Babydream<3 skriver:

Hej piger.

Jeg er også bare vildt skruk, vi prøver men forgæves, vi har nu været igang i 14 mdr, jeg har pcos håber dog snart der sker noget!!

Er der nogen af jer der vil snakke lidt? Evt på facebook der forfinder jeg mig mest!!!

Hej Jeg vil meget gerne snakke, jeg hedder Ann Sophie Tandrup Madsen og du er meget velkommen til at skrive.. Savner også nogle at snakke om babyer og graviditet med..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.