(skrukke) Veninder søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2011

ønskerbaby

Chancen skriver:

Okay jeg er 20 år, bliver 21 om en uge

og jeg bor i Sønderborg.

ok prøver i og få et barn eller er du bare helt vild skruk og venter på kæresten er klar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2011

MelikkazMoar

ønskerbaby skriver:

Der er os mange i min familie der er skruk og ønsker ikke og gå gravide sammen med dem hvorfor har man det sådan ?

ja det kan der jo være mange mange grunde til..

her er det fordi jeg virkelig HADER hende ! jeg kan ikke holde hende ud at all..

Anmeld

26. november 2011

MelikkazMoar

Chancen skriver:

Hold da op, det var hurtigt

Men der er jo ikke noget at sige til det

Hvor gammel er du ?

jeg bliver 20 i januar..

så måske nogen vil syndes det er tidligt,. men jeg har altid vidst hvad jeg ville med mit liv og vidst hvornår tingene skulle ske i mit liv..

har så længe jeg husker ville være ung mor og har ville være mor som 18-årig.. men det tog længere end forventet at blive gravid, så jeg nåede at blive 19 inden jeg kunne holde min prinsesse i armene <3

Anmeld

26. november 2011

Camilla <3

MelikkazMoar skriver:

jeg bliver 20 i januar..

så måske nogen vil syndes det er tidligt,. men jeg har altid vidst hvad jeg ville med mit liv og vidst hvornår tingene skulle ske i mit liv..

har så længe jeg husker ville være ung mor og har ville være mor som 18-årig.. men det tog længere end forventet at blive gravid, så jeg nåede at blive 19 inden jeg kunne holde min prinsesse i armene <3

Tja, men så længe man er en god mor og er der for sine børn osv. Så kunne det jo ikke være bedre

Det vidner jo bare om, at du ved hvad du vil. Det er jo en god ting.   Hvor lang tid har du været sammen med din kæreste ?

Anmeld

27. november 2011

MelikkazMoar

Chancen skriver:

Tja, men så længe man er en god mor og er der for sine børn osv. Så kunne det jo ikke være bedre

Det vidner jo bare om, at du ved hvad du vil. Det er jo en god ting.   Hvor lang tid har du været sammen med din kæreste ?

til Januar har vi været sammen i 2 år..

vi lagde p-pillerne efter en måned.. og der gik så omkring 8 før der var posetiv test

Anmeld

27. november 2011

livhemdrup

Her kan jeg os være med. Har dog været gravid men tabte i fredags, men skruk er jeg jo stadig så lige så snart min krop er klar så prøver vi igen.

Anmeld

27. november 2011

MortilCilas

Jeg er også helt vildt skruk
Og synes bare at ALLE omkring mig endten er gravide, eller lige har fået en lille!

Anmeld

27. november 2011

Camilla <3

MelikkazMoar skriver:

til Januar har vi været sammen i 2 år..

vi lagde p-pillerne efter en måned.. og der gik så omkring 8 før der var posetiv test

Dejligt :-D

Så har i været heldige ..

Anmeld

27. november 2011

Camilla <3

MortilCilas skriver:

Jeg er også helt vildt skruk
Og synes bare at ALLE omkring mig endten er gravide, eller lige har fået en lille!

Ja, nemlig! Det er godt nok ikke nemt.

Anmeld

27. november 2011

MelikkazMoar

Chancen skriver:

Dejligt :-D

Så har i været heldige ..

ja.. det synes jeg .. var lidt opgivende midt i det hele.. men pludselig var der kvalme og opkast og så en posetiv test ..

hvordan med dig ? har du børn eller ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.