(skrukke) Veninder søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2011

MortilCilas

Chancen skriver:

Ja, nemlig! Det er godt nok ikke nemt.

Nej er det ikke og ønsker mig helt vildt nr.2 men synes det er lidt tæt på min søn, han er jo kun 10 måneder også har jeg ingen kæreste :O

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

Camilla <3

MortilCilas skriver:

Nej er det ikke og ønsker mig helt vildt nr.2 men synes det er lidt tæt på min søn, han er jo kun 10 måneder også har jeg ingen kæreste :O

Ja okay.

Så hellere vente lidt, selvom det ikke er spor morsomt.

Anmeld

27. januar 2012

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Chancen skriver:

Hej 

Andre piger herinde, som er bare VILDT skrukke og som vil snakke!? 

Her kan jeg vist godt melde mig....

Jeg har en søn der lige er blevet 4 og lille MEGET gerne have en lillebror eller -søster til ham....

Anmeld

27. januar 2012

Timmner

Hvad betyder skukke eller hvad i nu skriver ?

Anmeld

27. januar 2012

Wish

Jeg kan vidst godt være med på den her tråd.. 

er 21, kæresten og jeg skal giftes til september, og prøver at blive gravide, ser babyer alle vegne, men der er bare ikke gevinst, men mens gik over i sidste måned, men uden held.. øv øv

skruk - det er vidst ordet

Anmeld

27. januar 2012

Ms.Momo

Timmner skriver:

Hvad betyder skukke eller hvad i nu skriver ?

at være skruk kan vel forklares kort ved at sige at man har ufattelig meget lyst til at få et barn (igen)...

Anmeld

27. januar 2012

Timmner

Uha da da. Det har jeg lyst til, har kun haft min dreng lidt over en månede og vil gerne have en igen, men vi går aftalt om et år prøver vi igen så der kun er 2 år imellem ... Hvad med jer ?

Anmeld

27. januar 2012

Ms.Momo

Uha da da. Det har jeg lyst til, har kun haft min dreng lidt over en månede og vil gerne have en igen, men vi går aftalt om et år prøver vi igen så der kun er 2 år imellem ... Hvad med jer ?

Jeg havde gerne set at der var 4 år i mellem mine børn, for jeg har altid sagt at jeg gerne vil have at den store kan lidt selv, og evt. være blefri, inden jeg fik den næste for ellers kunne jeg ikke lave andet end at skifte ble og amme og så ville aldersforskellen heller ikke være for stor mellem dem... og så passer det med at der er 4 år mellem Victor og hans fire kusiner...

Anmeld

27. januar 2012

Timmner

Malle skriver:

Jeg havde gerne set at der var 4 år i mellem mine børn, for jeg har altid sagt at jeg gerne vil have at den store kan lidt selv, og evt. være blefri, inden jeg fik den næste for ellers kunne jeg ikke lave andet end at skifte ble og amme og så ville aldersforskellen heller ikke være for stor mellem dem... og så passer det med at der er 4 år mellem Victor og hans fire kusiner...

4 år er også fint vi har bare kun ville have 2 år imellem, og er blevet enige om at vi gerne vil have 3 børn..

Anmeld

27. januar 2012

Timmner

Chancen skriver:

Ja okay.

Så hellere vente lidt, selvom det ikke er spor morsomt.

Ja det kan jeg godt se, så må du desværre vente lidt endnu, selv om det ikke er sjovt. Jeg er ved at planlægge hvornår vi skal gå igang med nr 2., vi vil gerne have 2 år imellem dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.