hvilken bog læser du lige nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

Stumpen

os2 skriver:

Jeg er lige blevet færdig med " Fyrmesteren" af Camilla Läckberg - den var fantastisk go  - venter på hun kommer med en mere i samme serie Eller har jeg også lige læst alle serierne af Jussi-Adler olsen - senest journal 64 - jeg synes dog hans bedste 2 bøger er Kvinden i buret og flaskepost fra p.

Ved ikke hvad jeg nu skal gå i gang med...hmm...

Altså jeg anbefaler gang på gang Peter James serie og roy grace. Den første hedder dødenkelt... Fantastisk serie...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

os2

Stumpen skriver:

Altså jeg anbefaler gang på gang Peter James serie og roy grace. Den første hedder dødenkelt... Fantastisk serie...

Er det også krimi ?

Anmeld

22. november 2011

Stumpen

os2 skriver:

Er det også krimi ?

Ja i allerhøjeste grad.. den handler om en mand der bliver begravet levende på hans polterabend (selvfølgelig som en joke) og da gutterne kører væk bliver de påkørt og dræbt............

Anmeld

22. november 2011

os2

Stumpen skriver:

Ja i allerhøjeste grad.. den handler om en mand der bliver begravet levende på hans polterabend (selvfølgelig som en joke) og da gutterne kører væk bliver de påkørt og dræbt............

oh shit...det lyder da vildt...den må jeg låne...

Anmeld

22. november 2011

Stumpen

os2 skriver:

oh shit...det lyder da vildt...den må jeg låne...

Det synes jeg bestemt at du skal gøre.. Jeg er 99,9% sikker på at du ikke fortryder det 

Anmeld

22. november 2011

os2

Stumpen skriver:

Det synes jeg bestemt at du skal gøre.. Jeg er 99,9% sikker på at du ikke fortryder det 

Tak for hjælpen - jeg har lige reserveret den på biblioteket

Anmeld

22. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Stumpen skriver:

Er den god?? Jeg har fået at vide at det kun er hans serie om afd. Q, der er god og det har jeg i den grad fået bekræftet 

Jeg er kun lige begyndt på den - har ikke haft tid til at læse mange sider, men min far, som også er vild med Jussi A-O, siger den er rigtig god. Jeg kan give dig en Update, når jeg er færdig, hvis du vil?

Anmeld

22. november 2011

Stumpen

PT skriver:

Jeg er kun lige begyndt på den - har ikke haft tid til at læse mange sider, men min far, som også er vild med Jussi A-O, siger den er rigtig god. Jeg kan give dig en Update, når jeg er færdig, hvis du vil?

Det må du gerne... jeg har også perioder hvor jeg kun får læst 10-12 sider hver aften, så rykker det ikke helt så meget...

Anmeld

22. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Stumpen skriver:

Det må du gerne... jeg har også perioder hvor jeg kun får læst 10-12 sider hver aften, så rykker det ikke helt så meget...

Nej, det er sjovere, når man har et par timer at læse i

Anmeld

22. november 2011

Munder

Stumpen skriver:

Den har jeg ikke hørt om...

Det er jo heller ikke en krimi 

Men den er god

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.