hvilken bog læser du lige nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

Maemi

Stumpen skriver:

Jeg har læst to af hende og solgte dem og to mere til min mor.. Hun kunne slet ikke fange mig 

Øv hvor irriterende, især hvis man bare gerne vil igang med en god bog!

Jeg har kun læst lidt over 30 sider, så er ikke så langt endnu... 
Men håber da den fanger mig! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Stumpen

jydeinden skriver:

er igang med en biografi om ghita nørby, og får flere biografier hjem fra bibloteket imorgen ( mange tak til min kære moder )

Den kunne jeg også godt tænke mig at læse.. Læste den af helle Virkner for nogle år siden.. Er gode er de, når de nu er "folkeeje"....

Anmeld

22. november 2011

Stumpen

Maemi skriver:

Øv hvor irriterende, især hvis man bare gerne vil igang med en god bog!

Jeg har kun læst lidt over 30 sider, så er ikke så langt endnu... 
Men håber da den fanger mig! 

Det kan den sagtens gøre, men mor kunne godt lide dem... 

Anmeld

22. november 2011

Maemi

Stumpen skriver:

Det kan den sagtens gøre, men mor kunne godt lide dem... 

Heldigvis er vi jo alle forskellige, mht smag  
Ellers må jeg jo bare forsøge mig med en anden..
Det er bare altid svært at komme videre, efter at man har færdiggjort en god bog  

Anmeld

22. november 2011

jydeinden

Stumpen skriver:

Den kunne jeg også godt tænke mig at læse.. Læste den af helle Virkner for nogle år siden.. Er gode er de, når de nu er "folkeeje"....

det er de.. og så har jeg altså et eller andet med lige ghita nørby, synes hun virker så charmerende og så klog på en måde når hun snakker

Anmeld

22. november 2011

Stumpen

jydeinden skriver:

det er de.. og så har jeg altså et eller andet med lige ghita nørby, synes hun virker så charmerende og så klog på en måde når hun snakker

Jeg har hørt fra 3.part at hun er noget af en diva inde på teateret.. Men synes hun er skøn alligevel... 

Anmeld

22. november 2011

jydeinden

Stumpen skriver:

Jeg har hørt fra 3.part at hun er noget af en diva inde på teateret.. Men synes hun er skøn alligevel... 

tror jeg gerne på hun er.. men hvad jeg kunne forstå af i følge bogen så skulle vist være meget fair, men hun har en bestemt måde hun synes man skal være på netop på teateret og hvis andre ikke ved dette, må det også være meget svært at være i nærheden af hende

for hun virker meget som typen der tager sit arbejde MEGET alvorligt for det meste..

og synes også hun er skøn.. har jo set mange af de danske film som hun har spillet med i sammen med dirch og ove sprogøe ( som jeg ved gud også "forguder" begge to)

Anmeld

22. november 2011

Stumpen

jydeinden skriver:

tror jeg gerne på hun er.. men hvad jeg kunne forstå af i følge bogen så skulle vist være meget fair, men hun har en bestemt måde hun synes man skal være på netop på teateret og hvis andre ikke ved dette, må det også være meget svært at være i nærheden af hende

for hun virker meget som typen der tager sit arbejde MEGET alvorligt for det meste..

og synes også hun er skøn.. har jo set mange af de danske film som hun har spillet med i sammen med dirch og ove sprogøe ( som jeg ved gud også "forguder" begge to)

Hun er jo netop også gammel i gårde og arbejdsrutinerne og arbejdsmoralen har også ændret sig gennem de år hun har betrådt scenerne... 

Men vil da lige have smækket hendes bog på min liste, så jeg husker den 

Anmeld

22. november 2011

os2

Jeg er lige blevet færdig med " Fyrmesteren" af Camilla Läckberg - den var fantastisk go  - venter på hun kommer med en mere i samme serie Eller har jeg også lige læst alle serierne af Jussi-Adler olsen - senest journal 64 - jeg synes dog hans bedste 2 bøger er Kvinden i buret og flaskepost fra p.

Ved ikke hvad jeg nu skal gå i gang med...hmm...

Anmeld

22. november 2011

Corn

jeg er igang med 'boern kan' af Ben Furman og 'Getting things done' af David Allen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.