hvilken bog læser du lige nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

Troldemommi

Jeg har lige læst HVOR LAGDE JEG BABYEN af Julia Lahme, den er super god til enhver der har en baby i huset :-)

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg er ved at læse Washington dekretet af Jussi Adler-Olsen. Er helt tosset med hans bøger

Anmeld

22. november 2011

jydeinden

celkt skriver:

er igang med Eragon, - igen...

Men ellers er både min mand og jeg igang med en nyere serie, der hedder Skyggens lærling, og som rummer 10-11 bind, - Og den er bare god!!! Men da vi er nødt til at begrænse vore indkøb til en bog om måneden eller deromkring, så tager det jo lidt tid... hihi

Vi satser kraftigt på nogen bog-gavekort i julegave...

jamen eragon bøgerne er også vildt gode

går selv og venter på den næste kommer i rækken ( skal kun vente til febuar hvor min kære kæreste har bestilt den til mig, til dagen hvor den kommer.. weee)

Anmeld

22. november 2011

jydeinden

er igang med en biografi om ghita nørby, og får flere biografier hjem fra bibloteket imorgen ( mange tak til min kære moder )

Anmeld

22. november 2011

Camulla

Hypnotisøren... Synes dog den er sej at komme igennem, den er lidt langtrukken..

Ellers er jeg lige blevet færdig med Peter Lundins bog. Den læste jeg på 1 døgn! Kunne ikke lægge den fra mig! 

Anmeld

22. november 2011

Benjamins'mor

Jeg har næsten lige læst den første bog i L.A Candy serien af Lauren Conrad, super god. Indtil videre læser jeg ikke mere, men har ønsket resten af serien i julegave.

Anmeld

22. november 2011

Stumpen

celkt skriver:

er igang med Eragon, - igen...

Men ellers er både min mand og jeg igang med en nyere serie, der hedder Skyggens lærling, og som rummer 10-11 bind, - Og den er bare god!!! Men da vi er nødt til at begrænse vore indkøb til en bog om måneden eller deromkring, så tager det jo lidt tid... hihi

Vi satser kraftigt på nogen bog-gavekort i julegave...

Jeg har godt set serien om skyggens lærling i hos bøger og papir og den lød rigtig spændende..

Anmeld

22. november 2011

Stumpen

Maemi skriver:

Uh uh uh, Journal 64 har jeg næsten også lige færdiggjort! 
Syntes den var sååå god . Jeg er helt vild med den bogserie fra Jussi Adler-Olsen!

Nu er jeg gået igang med Bedrag af Karin Alvtegen  

Jeg har læst to af hende og solgte dem og to mere til min mor.. Hun kunne slet ikke fange mig 

Anmeld

22. november 2011

Stumpen

Munder skriver:

Glaspaladset af Amitav Ghosh. Er 1/3 inde i den, og den er indtil videre rigtig god

Den har jeg ikke hørt om...

Anmeld

22. november 2011

Stumpen

PT skriver:

Jeg er ved at læse Washington dekretet af Jussi Adler-Olsen. Er helt tosset med hans bøger

Er den god?? Jeg har fået at vide at det kun er hans serie om afd. Q, der er god og det har jeg i den grad fået bekræftet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.