Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har lige læst HVOR LAGDE JEG BABYEN af Julia Lahme, den er super god til enhver der har en baby i huset :-)
Monica
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
celkt skriver: er igang med Eragon, - igen... Men ellers er både min mand og jeg igang med en nyere serie, der hedder Skyggens lærling, og som rummer 10-11 bind, - Og den er bare god!!! Men da vi er nødt til at begrænse vore indkøb til en bog om måneden eller deromkring, så tager det jo lidt tid... hihi Vi satser kraftigt på nogen bog-gavekort i julegave...
er igang med Eragon, - igen...
Men ellers er både min mand og jeg igang med en nyere serie, der hedder Skyggens lærling, og som rummer 10-11 bind, - Og den er bare god!!! Men da vi er nødt til at begrænse vore indkøb til en bog om måneden eller deromkring, så tager det jo lidt tid... hihi
Vi satser kraftigt på nogen bog-gavekort i julegave...
jamen eragon bøgerne er også vildt gode
går selv og venter på den næste kommer i rækken ( skal kun vente til febuar hvor min kære kæreste har bestilt den til mig, til dagen hvor den kommer.. weee)
er igang med en biografi om ghita nørby, og får flere biografier hjem fra bibloteket imorgen ( mange tak til min kære moder )
Hypnotisøren... Synes dog den er sej at komme igennem, den er lidt langtrukken..
Ellers er jeg lige blevet færdig med Peter Lundins bog. Den læste jeg på 1 døgn! Kunne ikke lægge den fra mig!
Jeg har godt set serien om skyggens lærling i hos bøger og papir og den lød rigtig spændende..
Maemi skriver: Uh uh uh, Journal 64 har jeg næsten også lige færdiggjort! Syntes den var sååå god . Jeg er helt vild med den bogserie fra Jussi Adler-Olsen! Nu er jeg gået igang med Bedrag af Karin Alvtegen
Uh uh uh, Journal 64 har jeg næsten også lige færdiggjort! Syntes den var sååå god . Jeg er helt vild med den bogserie fra Jussi Adler-Olsen!
Nu er jeg gået igang med Bedrag af Karin Alvtegen
Jeg har læst to af hende og solgte dem og to mere til min mor.. Hun kunne slet ikke fange mig
Munder skriver: Glaspaladset af Amitav Ghosh. Er 1/3 inde i den, og den er indtil videre rigtig god
Glaspaladset af Amitav Ghosh. Er 1/3 inde i den, og den er indtil videre rigtig god
Den har jeg ikke hørt om...
PT skriver: Jeg er ved at læse Washington dekretet af Jussi Adler-Olsen. Er helt tosset med hans bøger
Jeg er ved at læse Washington dekretet af Jussi Adler-Olsen. Er helt tosset med hans bøger
Er den god?? Jeg har fået at vide at det kun er hans serie om afd. Q, der er god og det har jeg i den grad fået bekræftet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128