hvilken bog læser du lige nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.029 visninger
54 svar
0 synes godt om
22. november 2011

Stumpen

Jeg færdiggjorde journal 64 i går og valgtet af den nye bog faldt på En torn i øjet af Julie Hastrup..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

HeidiØ

Stumpen skriver:

Jeg færdiggjorde journal 64 i går og valgtet af den nye bog faldt på En torn i øjet af Julie Hastrup..

Ikke så længe siden jeg læste "Hypnotisøren" af Lars Kepler - går bare og venter på 2'eren skal komme med posten så jeg kan komme igang med den!

Anmeld

22. november 2011

Stumpen

HeidiØ skriver:

Ikke så længe siden jeg læste "Hypnotisøren" af Lars Kepler - går bare og venter på 2'eren skal komme med posten så jeg kan komme igang med den!

Jeg synes jo 2'eren var bedre end 1'eren, så glæd dig 

Anmeld

22. november 2011

celkt

er igang med Eragon, - igen...

Men ellers er både min mand og jeg igang med en nyere serie, der hedder Skyggens lærling, og som rummer 10-11 bind, - Og den er bare god!!! Men da vi er nødt til at begrænse vore indkøb til en bog om måneden eller deromkring, så tager det jo lidt tid... hihi

Vi satser kraftigt på nogen bog-gavekort i julegave...

Anmeld

22. november 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

har lige læst første bog i serien Earth's Children...

Ville gerne prøve at læse hele serien igennem fra start da jeg har nr. 3 i serien som er købt fra et bibliotek der solgte ud af de ældre bøger...

Skal igang med bog nr. 2 i serien nu skal bare lige have bestilt og afhentet den fra bib

Anmeld

22. november 2011

Aagaard

celkt skriver:

er igang med Eragon, - igen...

Men ellers er både min mand og jeg igang med en nyere serie, der hedder Skyggens lærling, og som rummer 10-11 bind, - Og den er bare god!!! Men da vi er nødt til at begrænse vore indkøb til en bog om måneden eller deromkring, så tager det jo lidt tid... hihi

Vi satser kraftigt på nogen bog-gavekort i julegave...

Uhh eragon er også go... hmm det er ved at være et par år siden jeg læste den sidst - den kunne sikkert godt bruge et "gensyn"

Ellers læser jeg Tamora Pieres "Wild Magic" Den er dejlig let læselig og en go og sød historie.

Jeg har en plan om at ønske mig den nyeste af hendes serier i julegave - Terrier

Anmeld

22. november 2011

Maemi

Stumpen skriver:

Uh uh uh, Journal 64 har jeg næsten også lige færdiggjort! 
Syntes den var sååå god . Jeg er helt vild med den bogserie fra Jussi Adler-Olsen!

Nu er jeg gået igang med Bedrag af Karin Alvtegen  

Anmeld

22. november 2011

minimig

Jeg elsker Erlend Loe's bøger, og er nu i gang med at læse Naiv.Super endnu en gang

Anmeld

22. november 2011

HeidiØ

Stumpen skriver:

Jeg synes jo 2'eren var bedre end 1'eren, så glæd dig 

uh det lyder goodt

Anmeld

22. november 2011

Munder

Glaspaladset af Amitav Ghosh. Er 1/3 inde i den, og den er indtil videre rigtig god

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.