Er jeg gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

Rockertand

Hvordan vil du forsørge dit barn? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg tror ikke jeg er gravid nu da min mens er så kraftig, hvilket den bestemt ikke plejer at være :/

Jeg er i gang med at søge job som babysitter, så håber jeg har heldet med mig Penge skal der jo også til, hvis der skal en baby ud Jeg søger flere jobs lige nu, så jeg er sikker på at kunne finde et fritidsjob Jeg har tænkt at spare op og lade være med at bruge pengene på mig selv

Mit ADHD er intet problem for mig og med så meget som jeg læser, så får jeg godt med viden ;D Mit ADHD skal ikke være en stopklods i mit liv Og ja nogle gange tænker jeg meget urealistisk, men det er så der hvor jeg ser sandheden i øjnene og gør det urealistiske til realistisk, hvis du/i forstår

Nu har jeg også lige et spørgsmål jeg håber i kan hjælpe mig med. Jeg fik min mens i går og den er så voldsom at jeg næsten ikke kan ha et nat bind på i 2-3 timer uden det er helt gennemblødt Jeg synes det er voldsomt Jeg har oplevet det før, men det stoppede og der kom tilpas mængde. Jeg sad og tænkte på, at det da endte med at jeg lå på hospitalet pga blodmangel ^.^ Det ved jeg godt ikke sker, men nøjh hvor der kommer meget. Jeg har nogle meget mærkelige mens smerter, eller ihvertfald anderledes end hvad de plejer Kan man gøre noget ved det, uden at skulle tage panodil eller lign.? Jeg har en mærkeligt følelse i kroppen og synes den er lidt ubehagelig Tænker det måske også kan være fordi jeg er syg? Jeg håber lidt på i har nogle svar til hvad jeg evt kunne gøre m.h.t mine voldsomme blødninger og meget mærkelige smerter? 

knus fra mig  

Anmeld

22. november 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Du kan ikke tjene nok ved et fritidsjob til at forsørge en familie, alene pasning ville koste dig omkring 3000 kr i måneden, og så er der husleje, forsikringer, varme, vand, el, transport, licens, mad, tøj, bleer og mange, mange andre udgifter, og så er der slet ikke indregnet opstart af en husholdning med møbler eller babyudstyr.

Hvor skal du bo? - og hvem skal betale for det?

Det er ikke holdbart at spare op til at få baby og tro, at det er nok, du skal løbende have en indtægt, der kan bære det - og nu om stunder er det meget svært at få arbejde, hvis man ikke har en uddannelse, så det var måske en idé at få det først, så du er i stand til at forsørge dig selv og et barn i stedet for at blive "samfundsnasser".

For slet ikke at tale om, at du er bundet på hænder og fødder, når det kommer til arbejdstider, du kan ikke bare få passet barn af gud og hver mand, der skal være ro, stabilitet og faste forhold på alle fronter, også med hensyn til dit parforhold. Det kommer også som en overraskelse for mange, at veninderne forsvinder, når man vælger at blive mor i en ung alder, det handler om, at man ikke længere har samme interesser.

Jeg kender dig ikke, men jeg tænker, at du med en ung alder og med din diagnose er i højrisikogruppen for at blive kommunalt overvåget og indstillet til vurdering af egnethed som forælder - i yderste konsekvens kan du få fjernet dit barn, - du føler selv, at du har en masse kærlighed at byde på, men det er desværre slet, slet ikke nok for at blive en velfungerende mor, og jeg tror, at du har lang vej endnu, før du er klar til en ukompliceret forældrerolle.

Jeg håber, at du vil overveje at skabe et bedre liv for dig selv og bryde den sociale arv, der tilsyneladende er i jeres familie, der er intet galt i at blive mor i en ung alder, men der er noget galt, når børn får børn.

Anmeld

22. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej jeg er en meget ung pige på 16 år. 
Jeg har været på p-piller i 3 uger nu, men har glem den siden i fredags. Jeg havde sex med min kæreste i lørdags og havde jo ikke taget min p-pille (vi brugte ikke beskyttelse og han kom op i mig). Jeg har lige her til aften fået min mens, men et eller andet sted håber jeg stadig at jeg er grvid. Det er meget dumt i sådan en tidlig alder, men jeg ved at hvis jeg er gravid, vil jeg beholde barnet. Jeg bløder ikke som jeg plejer og selvom det kun lige er begyndt, så kan jeg se det ikke er som det plejer. Det er lyserødt og der er slet ikke den store mængde som det plejer. Jeg har lovet min kæreste at tage en test, men man kan da ikke tage en test når man har mens? Jeg ønsker rigtig meget at få et barn, også selvom jeg kun er 16. Jeg har bestemt IKKE undgået at tage min p-pille fordi jeg ville blive gravid, men min mor plejer altid at huske mig på det og det har hun ikke gjort denne gang :/ 
Kan jeg godt være blevet gravid selvom jeg har fået mens allerede?

Du er med sikkerhed IKKE gravid...hvis du var blevet det, ville ægget dårligt nok have festnet sig endnu..og det er nu engang sådan, at det er ca 2 uger før mens, man har ÆL.

Men ja det ER alt for tidligt at blive gravid.
Da jeg var 16 som du, der var jeg også skruk til op over begge ører...men lov mig at du lader være.
Nyd din ungdom, få en udd. Bliv rigtigt voksen, og vent med børn mindst et par år endnu.
Vel er det skønt at få børn, men det er også skønt at have levet livet lidt uden.
Når først du har børn, er du bundet på arme og ben i mange mange år og det er INGEN dans på roser.
Selvfølgelig elsker man sine børn, og har man dem først, vil man ikke bytte dem for guld, men jeg har ofte hørt herinde fra de piger, der blev mødre som helt unge, at de faktisk hellere ville have ventet til de blev lidt ældre, da de først stod midt i det til op over begge ører, og mange af dem er selv blandt de første til at sige til piger som du, at I skal vente.

Hvis præventionen smutter for dig en anden gang, så skynd dig at få en fortrydelsespille. Det gør du ved at kontakte læge/lægevagt.
Denne gang tror jeg nu du er sluppet med skrækken.

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg tror heller ikke jeg er gravid Og lige for tiden der vil jeg jo bo hjemme til jeg kan få lejlighed og har råd til det Jeg har tænkt lidt på at jeg måske, godt vil få et barn som 19 årig, for hvis jeg nu kan få lejlighed og bo der, så jeg kan se hvor hårdt det er og måske blive skræmt af familielivet en smule Jeg ønsker jo af hele mit hjerte at få barn i en tidlig alder, lige meget hvor hårdt det kan blive Jeg ved at opsparing ikke er nok og jeg skal arbejde hårdt Jeg har meget mere at sige, men lige nu bakser jeg lige med min iphone Det der nye teknologi er godt indviklet Men som sagt jeg har massere jeg stadig vil sige og håber jeg får skrevet det, men jeg vil ihvertfald tage imod jer alle sammen's ord De blir gemt godt i hovedet Min mening om at få barn er ikke ændret meget Men jeg har ligemeget hvad ikke, tænkt mig at få abort hvis jeg en dag står med det problem. Jeg kan ikke tage et lille fosters chance for at komme til verden Jeg føler det er som at slå en baby ihjel  

Anmeld

23. november 2011

Gaia

Anonym skriver:

Jeg tror heller ikke jeg er gravid Og lige for tiden der vil jeg jo bo hjemme til jeg kan få lejlighed og har råd til det Jeg har tænkt lidt på at jeg måske, godt vil få et barn som 19 årig, for hvis jeg nu kan få lejlighed og bo der, så jeg kan se hvor hårdt det er og måske blive skræmt af familielivet en smule Jeg ønsker jo af hele mit hjerte at få barn i en tidlig alder, lige meget hvor hårdt det kan blive Jeg ved at opsparing ikke er nok og jeg skal arbejde hårdt Jeg har meget mere at sige, men lige nu bakser jeg lige med min iphone Det der nye teknologi er godt indviklet Men som sagt jeg har massere jeg stadig vil sige og håber jeg får skrevet det, men jeg vil ihvertfald tage imod jer alle sammen's ord De blir gemt godt i hovedet Min mening om at få barn er ikke ændret meget Men jeg har ligemeget hvad ikke, tænkt mig at få abort hvis jeg en dag står med det problem. Jeg kan ikke tage et lille fosters chance for at komme til verden Jeg føler det er som at slå en baby ihjel  

godt at vente til du er 19 år

Anmeld

23. november 2011

l.kjoeller

tror heller ikke du er gravid for man har somregel ægløsning omkring da 13-16 så da det var så tæt på din mens tror jeg ikk der er bingo desværre. måske du bløder anderledes fordi du tænker over det

Anmeld

23. november 2011

baby012

Jeg tror HELDIGVIS ikke du er gravid  

Anmeld

23. november 2011

wmillapigenw

Anonym skriver:

Hej jeg er en meget ung pige på 16 år. 
Jeg har været på p-piller i 3 uger nu, men har glem den siden i fredags. Jeg havde sex med min kæreste i lørdags og havde jo ikke taget min p-pille (vi brugte ikke beskyttelse og han kom op i mig). Jeg har lige her til aften fået min mens, men et eller andet sted håber jeg stadig at jeg er grvid. Det er meget dumt i sådan en tidlig alder, men jeg ved at hvis jeg er gravid, vil jeg beholde barnet. Jeg bløder ikke som jeg plejer og selvom det kun lige er begyndt, så kan jeg se det ikke er som det plejer. Det er lyserødt og der er slet ikke den store mængde som det plejer. Jeg har lovet min kæreste at tage en test, men man kan da ikke tage en test når man har mens? Jeg ønsker rigtig meget at få et barn, også selvom jeg kun er 16. Jeg har bestemt IKKE undgået at tage min p-pille fordi jeg ville blive gravid, men min mor plejer altid at huske mig på det og det har hun ikke gjort denne gang :/ 
Kan jeg godt være blevet gravid selvom jeg har fået mens allerede?

man kan godt have sit lort selvom man er gravid, men der kan gå op til 2 uger før man bliver befrugtet også derfor der skal gå en måned før man kan se man er gravid.

men jeg tror bestemt ikke du er gravid. og din mens kan godt have en anden rødelig farve engang imellem

Anmeld

23. november 2011

Anonym trådstarter

Det er godt jeg har jer til at gi mig viden Mange tak søde tøser eller unge damer, hva jeg kan kalde jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.