Er jeg gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.946 visninger
29 svar
0 synes godt om
20. november 2011

Anonym trådstarter

Hej jeg er en meget ung pige på 16 år. 
Jeg har været på p-piller i 3 uger nu, men har glem den siden i fredags. Jeg havde sex med min kæreste i lørdags og havde jo ikke taget min p-pille (vi brugte ikke beskyttelse og han kom op i mig). Jeg har lige her til aften fået min mens, men et eller andet sted håber jeg stadig at jeg er grvid. Det er meget dumt i sådan en tidlig alder, men jeg ved at hvis jeg er gravid, vil jeg beholde barnet. Jeg bløder ikke som jeg plejer og selvom det kun lige er begyndt, så kan jeg se det ikke er som det plejer. Det er lyserødt og der er slet ikke den store mængde som det plejer. Jeg har lovet min kæreste at tage en test, men man kan da ikke tage en test når man har mens? Jeg ønsker rigtig meget at få et barn, også selvom jeg kun er 16. Jeg har bestemt IKKE undgået at tage min p-pille fordi jeg ville blive gravid, men min mor plejer altid at huske mig på det og det har hun ikke gjort denne gang :/ 
Kan jeg godt være blevet gravid selvom jeg har fået mens allerede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

norenberg

Du er helt sikkert ikke gravid...

Anmeld

21. november 2011

PernilleogDennis

norenberg skriver:

Du er helt sikkert ikke gravid...

Det tror jeg bestemt heller ikke du er.

Anmeld

21. november 2011

Regitze&Anders

Anonym skriver:

Jeg har været på p-piller i 3 uger nu, men har glem den siden i fredags. Jeg havde sex med min kæreste i lørdags og havde jo ikke taget min p-pille (vi brugte ikke beskyttelse og han kom op i mig). Jeg har lige her til aften fået min mens, men et eller andet sted håber jeg stadig at jeg er grvid. Det er meget dumt i sådan en tidlig alder, men jeg ved at hvis jeg er gravid, vil jeg beholde barnet. Jeg bløder ikke som jeg plejer og selvom det kun lige er begyndt, så kan jeg se det ikke er som det plejer. Det er lyserødt og der er slet ikke den store mængde som det plejer. Jeg har lovet min kæreste at tage en test, men man kan da ikke tage en test når man har mens? Jeg ønsker rigtig meget at få et barn, også selvom jeg kun er 16. Jeg har bestemt IKKE undgået at tage min p-pille fordi jeg ville blive gravid, men min mor plejer altid at huske mig på det og det har hun ikke gjort denne gang :/ 

Er hwlt sikker på du ikke er gravid..

...

Anmeld

21. november 2011

A&F

Du er helt sikkert ikke gravid . Jeg vil råde dig til at sætte det som en alarm på din tlf, at huske din pille hver dag.

Anmeld

21. november 2011

malliebooh

Anonym skriver:

Som de andre siger, er du ikke gravid. Det er pillerne der gør at din menstruation er anderledes. 

Anmeld

21. november 2011

Anonym trådstarter

Okay tak for jeres svar søde piger  

Anmeld

21. november 2011

Moms

Næste gang du glemmer at tage en p-pille og har ubeskyttet sex, så husk, at du kan tage en fortrydelsespille indenfor 72 timer.

Købes i håndkøb på apoteket. Obs skal ikke bruges som prævention, men i nødstilfælde.

Du er alt for ung til at blive mor.

Moms

Anmeld

21. november 2011

Gaia

Altså du er ikke gravid og lidt hårdt sagt hvis din mor skal huske dig på p-pillen og det er hende som du giver ansvart for at du har glemt den, så er du altså ikke moden nok til at få et barn. Ta t ikke ilde op. Nyd din ungsom, den frihed du har nu. Få evt. Et barnepige job. På den måde kan du snuse lidt til det men samtidig beholde din ungdoms frihed. Børn skal du nok nå at få, men vent i det mindste til du er 18.

Ang. P-pillerne de gør at din mens er anderledes. Du kan opleve at bløde mindre eller slet ikke i pausen. Glemmer du en pille og du opdager det dagen efter skal du tage den pille du har glemt samt den nye pille. Glemmer du mere end 2 dage kan dulige så godt holde din pille pause og så starte op på en ny pakke ugen efter. 

Anmeld

21. november 2011

Vial

Gaia skriver:

Altså du er ikke gravid og lidt hårdt sagt hvis din mor skal huske dig på p-pillen og det er hende som du giver ansvart for at du har glemt den, så er du altså ikke moden nok til at få et barn. Ta t ikke ilde op. Nyd din ungsom, den frihed du har nu. Få evt. Et barnepige job. På den måde kan du snuse lidt til det men samtidig beholde din ungdoms frihed. Børn skal du nok nå at få, men vent i det mindste til du er 18.

Ang. P-pillerne de gør at din mens er anderledes. Du kan opleve at bløde mindre eller slet ikke i pausen. Glemmer du en pille og du opdager det dagen efter skal du tage den pille du har glemt samt den nye pille. Glemmer du mere end 2 dage kan dulige så godt holde din pille pause og så starte op på en ny pakke ugen efter. 

Præcis det jeg også tænkte. Så længe "mor" nævnes, så nøjes med den mor-barn relation lidt endnu.

Det er ikke en dans på roser at få børn. Man bliver presset ud i situationer, man ikke troede var muligt at gennemleve. Så VEEENNT!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.