ny mødregruppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2011

Sifling

mor:) skriver:

hejsa

frisk på at mødes imorgen selvom vi ikke bliver alle 6?

Jep, jeg er frisk bare send adr og tidspunkt i en pb

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Sifling

Hej med jer
Jeg tænkte om vi skulle prøve at finde ud af noget endnu engang? Eller om i hellere vil vendte til julen er ovre??
Personligt er jeg ret travlt optaget den her uge og kan kun fredag og weekenden, men det kunne jo godt ske i hellere ville være sammen med jeres mænd/kærester når de har fri Ellers kan jeg først engang i næste måned
Men hvis i har lyst til at mødes en af overnævnte dage er jeg frisk, og i må også godt komme her, hvis altså i gider trille helt her ud

Anmeld

12. december 2011

Happiness

Sifling skriver:

Hej med jer
Jeg tænkte om vi skulle prøve at finde ud af noget endnu engang? Eller om i hellere vil vendte til julen er ovre??
Personligt er jeg ret travlt optaget den her uge og kan kun fredag og weekenden, men det kunne jo godt ske i hellere ville være sammen med jeres mænd/kærester når de har fri Ellers kan jeg først engang i næste måned
Men hvis i har lyst til at mødes en af overnævnte dage er jeg frisk, og i må også godt komme her, hvis altså i gider trille helt her ud

Jeg er ret booket i den her måned. Så jeg melder mig fra indtil januar måned.

Ellers bliver det hele bare for stressende

Anmeld

12. december 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Sifling skriver:

Hej med jer

hej sif

jeg kan måske fredag...skal lige have talt med min kæreste når han kommer hjem fra koncert så skriver jeg lige igen

og har intet imod at trille barnevognen lidt

Anmeld

5. januar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

hejsa mødregruppe

jeg håber i har haft en glædelig jul og er kommet godt ind i det nye år.

Skal vi snart finde en ny dag at mødes?

Hvem har lyst til at ligge hus til?

Anmeld

10. januar 2012

Sifling

mor:) skriver:

hejsa mødregruppe

jeg håber i har haft en glædelig jul og er kommet godt ind i det nye år.

Skal vi snart finde en ny dag at mødes?

Hvem har lyst til at ligge hus til?

Hej med dig
Jeg har ikke så meget overskud lige fortiden, da Jolan er forkølet og sover rigtigt dårligt om natten, så jeg vil gerne vendte med at lægge hus til, hvis det er okay? Men ellers syntes jeg godt vi kunne finde en dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.