ny mødregruppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Nadia&Daniel skriver:

Ej hvor lyder det hyggeligt

Har "desværre" en lille datter på 13 mdr. som går i vuggestue og jeg selv har en fuldtidsjob (ved siden at mit job som mor).. Ellers var jeg kommet med på vognen.. Min egen mødregruppe gik desværre lidt galt, og har virkelig savnet en, da jeg gik hjemme med Laura

ja synes bestemt også det var hyggeligt sidst selvom vi kun var tre

jeg synes også jeg savner en mødregruppe og derfor jeg fik oprettet denne tråd. Det er rart at kunne tale om baby med nogen og stille spørgsmål osv. så slipper veninderne uden baby også for at høre på min babysnak uafbrudt heh

men nu må vi se om denne her bliver til noget eller om den også går i opløsning hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

Sifling

Hej mor
Det virker ikke som om der er så meget respons på om folk kan, tror du ikke det kan være at de andre ikke har abonnement på emnet, og derfor ikke popper op i deres notifikationer?
Bare lige en tanke

Anmeld

4. december 2011

Frejsmor

Jeg har først set der var skrevet nyt i indlægget nu..  Men vi er i Thorsager(Jylland) hos min mor lige nu, og kommer først hjem i morgen formiddag, så torsdag ville også passe mig bedst.. 

Og for min skyld må det gerne være på Amager igen, nu kender jeg jo vejen.. 

Anmeld

4. december 2011

Sifling skriver:

Hej mor
Det virker ikke som om der er så meget respons på om folk kan, tror du ikke det kan være at de andre ikke har abonnement på emnet, og derfor ikke popper op i deres notifikationer?
Bare lige en tanke

det kan sagtens være...skriver en privat besked til dem idag eller imorgen

Anmeld

7. december 2011

Frejsmor

Hej piger.. 

Bliver mødet til noget i morgen, eller er det droppet for denne uge? Og i så fald, skal vi så finde en ny dag at mødes? 

Knus Channie

Anmeld

7. december 2011

AndreasMor84

jeg har så slet ik set at der har været holdt et møde? hmmm...

Anmeld

7. december 2011

Frejsmor

AndreasMor2011 skriver:

jeg har så slet ik set at der har været holdt et møde? hmmm...

Nåh okay, det er da rigtig ærgerligt du ikke så indlægget omkring vores sidste møde, hvis du gerne ville have været med jo..  Jeg troede faktisk bare du ikke kunne komme og havde givet besked på pb til mor..

Men ja vi holdt det første møde sidste mandag og nu har der så været lidt snak om et nyt møde i morgen, men der er vidst ikke aftalt noget konkret, så ved ikke om det bliver til noget..

Har du husket at abonnere på tråden så du får notifikationer, når der bliver skrevet i den?

Anmeld

7. december 2011

AndreasMor84

BabyBambi skriver:

Nåh okay, det er da rigtig ærgerligt du ikke så indlægget omkring vores sidste møde, hvis du gerne ville have været med jo..  Jeg troede faktisk bare du ikke kunne komme og havde givet besked på pb til mor..

Men ja vi holdt det første møde sidste mandag og nu har der så været lidt snak om et nyt møde i morgen, men der er vidst ikke aftalt noget konkret, så ved ikke om det bliver til noget..

Har du husket at abonnere på tråden så du får notifikationer, når der bliver skrevet i den?

yes men det lød til at der ville blive lavet en ny dato, da der var flere der ik ku komme dén mandag.. men i mødtes så alligevel

Anmeld

7. december 2011

Sifling

BabyBambi skriver:

Hej piger.. 

Bliver mødet til noget i morgen, eller er det droppet for denne uge? Og i så fald, skal vi så finde en ny dag at mødes? 

Knus Channie

Jeg vil gerne mødes i morgen

Anmeld

7. december 2011

hej piger

altså jeg vil da gerne mødes...men hapiness samt twinny kan ikke torsdag.

hvad med andreasmor...kan du imorgen?

kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.