ny mødregruppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2011

AndreasMor84

mor:) skriver:

hej piger

altså jeg vil da gerne mødes...men hapiness samt twinny kan ikke torsdag.

hvad med andreasmor...kan du imorgen?

kram

jeg skal selv holde noget julehygge-babymøde i morgen for et par stykker i sep. gruppen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

Frejsmor

AndreasMor2011 skriver:

yes men det lød til at der ville blive lavet en ny dato, da der var flere der ik ku komme dén mandag.. men i mødtes så alligevel

Ja det gjorde vi.. Nu kan jeg jo kun tale for mig selv, men jeg synes godt det kan være svært at få en 5-6 personers kalendre til at passe sammen.. Så dem der kan på de givne tidspunkter må jo bare mødes, og så kan nogle andre nok ugen efter og sådan..

F.eks har jeg ikke tid i næste uge, da jeg har en del aftaler der i forvejen, men derfor skal dem der kan da mødes alligevel jo..

Anmeld

7. december 2011

Frejsmor

hej piger

altså jeg vil da gerne mødes...men hapiness samt twinny kan ikke torsdag.

hvad med andreasmor...kan du imorgen?

kram

Det ser ikke ud til at AndreasMor2011 kan i morgen.. Men jeg kan og Sifling kan, så hvad siger du, er du frisk, eller skal vi vente til en anden gang?

Anmeld

7. december 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
BabyBambi skriver:

Ja det gjorde vi.. Nu kan jeg jo kun tale for mig selv, men jeg synes godt det kan være svært at få en 5-6 personers kalendre til at passe sammen.. Så dem der kan på de givne tidspunkter må jo bare mødes, og så kan nogle andre nok ugen efter og sådan..

F.eks har jeg ikke tid i næste uge, da jeg har en del aftaler der i forvejen, men derfor skal dem der kan da mødes alligevel jo..

det synes jeg lyder fornuftigt

Anmeld

7. december 2011

AndreasMor2011 skriver:

jeg skal selv holde noget julehygge-babymøde i morgen for et par stykker i sep. gruppen

ej hvor hyggeligt jamen så må vi se om det kan lade sig gøre næste gang

Anmeld

7. december 2011

vi kan godt mødes imorgen...os der kan...og mit hjem står til rådighed hvis man lyster at komme til amager ellers må jeg jo trille barnevognen hvis det er

Anmeld

7. december 2011

Frejsmor

vi kan godt mødes imorgen...os der kan...og mit hjem står til rådighed hvis man lyster at komme til amager ellers må jeg jo trille barnevognen hvis det er

Da jeg ikke rigtig selv har så god plads, kommer jeg gerne til amager.. Så hvis det passer Sifling, så er det fint for mig.. Og ellers kan jeg nok også finde ud af at tage hjem til hendes hvis hun hellere vil det..

Anmeld

7. december 2011

BabyBambi skriver:

Da jeg ikke rigtig selv har så god plads, kommer jeg gerne til amager.. Så hvis det passer Sifling, så er det fint for mig.. Og ellers kan jeg nok også finde ud af at tage hjem til hendes hvis hun hellere vil det..

jamen super. så må vi afvente svar fra sifling

har forresten fået mikroovn...så det lidt nemmere hehe

Anmeld

7. december 2011

Frejsmor

jamen super. så må vi afvente svar fra sifling

har forresten fået mikroovn...så det lidt nemmere hehe

Jeps det gør vi bare.. Aarh herligt hehe..

Anmeld

7. december 2011

Sifling skriver:

Jeg vil gerne mødes i morgen

hejsa

frisk på at mødes imorgen selvom vi ikke bliver alle 6?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.