ny mødregruppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.751 visninger
85 svar
0 synes godt om
19. november 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

hej alle

jeg kunne godt tænke mig at danne en mødregruppe. Jeg bor på Amager og er 27år. Min søn er 2 måneder. jeg bor sammen med min kæreste som er socialrådgiver i københavns kommune. Jeg læser til pædagog.skriv hvis det var noget der ville have din interesse. hvis vi er flere der vil mødes kan jeg lægge lejlighed til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

AndreasMor84

Jeg bor godt nok i Søborg, hvis ik det er for langt væk? Er pædagog og har en søn på 10 uger..

Anmeld

21. november 2011

nej det gør ikke noget men måske du vil fortælle lidt om dig selv?

Anmeld

21. november 2011

Frejsmor

Det kunne bestemt have interesse..

Jeg er 22år og bosat i Albertslund, til hverdag læser jeg til dyrlæge inde på Frederiksberg, men er pt. på barsel med min lille søn Frej der bliver 2 måneder her d. 30.. Jeg bor sammen med min kæreste, som til dagligt arbejder i Ballerup som systemudvikler..

Anmeld

21. november 2011

BabyBambi skriver:

Det kunne bestemt have interesse..

Jeg er 22år og bosat i Albertslund, til hverdag læser jeg til dyrlæge inde på Frederiksberg, men er pt. på barsel med min lille søn Frej der bliver 2 måneder her d. 30.. Jeg bor sammen med min kæreste, som til dagligt arbejder i Ballerup som systemudvikler..

så er vores små guldklumper jo næsten lige gamle...skøntmen har du noget imod vi bor langt fra hinanden?

Anmeld

21. november 2011

AndreasMor2011 skriver:

Jeg bor godt nok i Søborg, hvis ik det er for langt væk? Er pædagog og har en søn på 10 uger..

nej det gør bestemt ikke noget

dejligt vores drenge er nogenlunde lige gamle jamen synes da at vi skal finde ud af noget...nu er vi da tre som er frisk på at mødes

Anmeld

21. november 2011

AndreasMor84

mor:) skriver:

nej det gør bestemt ikke noget

dejligt vores drenge er nogenlunde lige gamle jamen synes da at vi skal finde ud af noget...nu er vi da tre som er frisk på at mødes

super

jeg er som sagt pæd., bor i søborg med min kæreste der arbejder på dtu matematik som ph.d jeg er desuden tilflytter fra jylland, så kender ikke mange herovre..

Anmeld

21. november 2011

AndreasMor2011 skriver:

super

jeg er som sagt pæd., bor i søborg med min kæreste der arbejder på dtu matematik som ph.d jeg er desuden tilflytter fra jylland, så kender ikke mange herovre..

jamen dejligt...så synes jeg vi skal lade tråden køre ugen ud og se om der er flere der melder sig på og derefter finde en dato hvor vi kan mødes

Anmeld

21. november 2011

Happiness

hej alle

jeg kunne godt tænke mig at danne en mødregruppe. Jeg bor på Amager og er 27år. Min søn er 2 måneder. jeg bor sammen med min kæreste som er socialrådgiver i københavns kommune. Jeg læser til pædagog.skriv hvis det var noget der ville have din interesse. hvis vi er flere der vil mødes kan jeg lægge lejlighed til

Jeg er på

Jeg hedder Camilla, er 28år og bor på Amager med min kæreste og søn på 4 måneder.

Jeg er uddannet pædagog og arbejder på et bosted for udviklingshæmmede i Kastrup.

Anmeld

21. november 2011

AndreasMor84

jamen dejligt...så synes jeg vi skal lade tråden køre ugen ud og se om der er flere der melder sig på og derefter finde en dato hvor vi kan mødes

jeg er forresten 27..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.