Dagen i dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Så får I lige lidt (hvem prøver jeg at narre - der er lgieså mange som der plejer) billeder af min lille nisse... De er godt nok ikke helt nye, men kun 10 dage gamle ca.

Jeg har virkelig begrænset mig, for jeg synes faktisk der var overraskende mange gode billeder

På julekortet har vi naturligvis valgt et billede hvor han råber! Eller, Jørn har valgt, jeg ville godt have billede 7 men Jørn mente han så alt for "engleagtig" og from ud ....  Så istedet blev det billede 8

Det er bare sådan nogle dejlige billeder! Mind mig om at sælge alt af værdi og købe et spejlreflekskamera på den anden side af jul!

Hmm... jeg ville også have haft svært ved at vælge. Forstår godt Jørns argument - men billede 7 er da fantastisk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

Mettemus

Maja88 skriver:

her er så et lille et af Aprilla...

Måske vi skal til at huske at lukke lågen nu

Haha, ja det kan da godt være det ville være en god idé? jeg vil i hvert fald gerne derop og kigge lidt, mor!

Hun er skøn!

Anmeld

23. november 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Det er bare sådan nogle dejlige billeder! Mind mig om at sælge alt af værdi og købe et spejlreflekskamera på den anden side af jul!

Hmm... jeg ville også have haft svært ved at vælge. Forstår godt Jørns argument - men billede 7 er da fantastisk!

Det er et helt almindeligt kompaktkamera! Og tak! Jeg forstår også Jørns argument, og han er som oftest ligeglad, så lige her hvor han ikke var fik han lov at bestemme!

Anmeld

23. november 2011

Maja88

Mettemus skriver:

Haha, ja det kan da godt være det ville være en god idé? jeg vil i hvert fald gerne derop og kigge lidt, mor!

Hun er skøn!

tak skal du have...

jeg bebrejder farmanden.. han synes lige han skulle begynde at lære hende man faktisk godt kunne komme op af de trapper. Indtil nu har de slet ikke haft hendes interesse

Anmeld

23. november 2011

Maja88

AnneBJ skriver:

Det er et helt almindeligt kompaktkamera! Og tak! Jeg forstår også Jørns argument, og han er som oftest ligeglad, så lige her hvor han ikke var fik han lov at bestemme!

hvad koster sådan et kamera og bruger du så photoshop?

Anmeld

23. november 2011

AnneBJ

Maja88 skriver:

hvad koster sådan et kamera og bruger du så photoshop?

Jeg har givet 3000 for det jeg har, tilbage i august måned.

De her billeder har ikke været under nogen form for redigering, det er faktisk kun røde øjne jeg fjerner fra billeder, med mindre det er for at lege med dem - altså ændre farver osv. Ellers billedbehandler jeg aldrig

Anmeld

23. november 2011

Maja88

AnneBJ skriver:

Jeg har givet 3000 for det jeg har, tilbage i august måned.

De her billeder har ikke været under nogen form for redigering, det er faktisk kun røde øjne jeg fjerner fra billeder, med mindre det er for at lege med dem - altså ændre farver osv. Ellers billedbehandler jeg aldrig

så du kan indstille dem til sort hvid?

Anmeld

23. november 2011

AnneBJ

Maja88 skriver:

så du kan indstille dem til sort hvid?

Jeg kan indstille til sort/hvid og også til sort/hvid med én bibeholdt farve - fx den røde på nissehuen

Anmeld

23. november 2011

Maja88

AnneBJ skriver:

Jeg kan indstille til sort/hvid og også til sort/hvid med én bibeholdt farve - fx den røde på nissehuen

ej hvor smart...

tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.