Dagen i dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.884 visninger
28 svar
0 synes godt om
18. november 2011

Mettemus

Jeg tænkte at vi lige kunne bruge lidt øjebliksbilleder fra dagen i dag (eller i går eller sådan noget).

Mit billede er ret uskarpt da det er taget med mobilen, men jeg synes alligevel det er lidt sjovt. Det er af Laurits (surpriiiiice !), som har fået en nissehue og som spiser hjemmebagte boller med smørreost. Desværre har han en fuldstændig åndssvag mor som bare overhovedet ikke fatter noget som helst, og derfor er han blevet ganske hysterisk...

Men ja - se selv!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

DK

Ha ha ha... ejj jeg kan SE at du bare er DÅÅÅM Mette

Jeg har kun et foto af mig selv. Mikkel har jo haft fri i går og i dag. Så i går skulle det længe planlagte projekt "klip hæk" sat i gang. Vi blev færdig på een dag og var meget stolte af os selv. (Det skal siges at vores "hæk" var højere end lygtepælen og ca 2 meter bredt nøddehegn). Men nu er det klippet i skulderhøjde, vi lånte naboens Merlo (en slags frontlæsser med kurv-landbrugsmaskine, som jeg så kørte mens Mikkel klippede og jeg i mellemtiden løb frem og tilbage med "grene/halvetræer". Men skønt med masser af lys og sol ind på grunden.

Nå, men jeg havde så glemt at jeg faktisk havde en frokostaftale med Rosa herinde fra,  og derfor måtte jeg jo undskylde med hæk-klipningsplaner og sendte hende derfor dette billede kl 8.30:

Anmeld

18. november 2011

Maria-s

Har et billede fra igår Noah ville meget gerne have en mandarin (han tog en ordentlig bid af en med skræl på, så gav ham en pillet én istedet

Fars chokolader var bare mere (meget mere) spændende end en nu kedelig mandarin....

Anmeld

19. november 2011

CA

Eeeej, Mette nu forstår jeg hvorfor tålmodigheden forsvandt. Hvem er det barn der er flyttet hjem til jer? Og hvem har taget charmetrolden?? (må man godt synes hans også er charmerende når han er skide sur og hysterisk)

Det ser cool ud det der, Ditte!

Fedt at Noah bare fiser rundt med mandarinen i hagesmækken. 

Har ikke tømt kameraet, så der er ingen billeder fra os i dag. Gider nemlig ikke lette mig

Anmeld

19. november 2011

Mettemus

DK skriver:

Ha ha ha... ejj jeg kan SE at du bare er DÅÅÅM Mette

Jeg har kun et foto af mig selv. Mikkel har jo haft fri i går og i dag. Så i går skulle det længe planlagte projekt "klip hæk" sat i gang. Vi blev færdig på een dag og var meget stolte af os selv. (Det skal siges at vores "hæk" var højere end lygtepælen og ca 2 meter bredt nøddehegn). Men nu er det klippet i skulderhøjde, vi lånte naboens Merlo (en slags frontlæsser med kurv-landbrugsmaskine, som jeg så kørte mens Mikkel klippede og jeg i mellemtiden løb frem og tilbage med "grene/halvetræer". Men skønt med masser af lys og sol ind på grunden.

Nå, men jeg havde så glemt at jeg faktisk havde en frokostaftale med Rosa herinde fra,  og derfor måtte jeg jo undskylde med hæk-klipningsplaner og sendte hende derfor dette billede kl 8.30:

Fedt billede! Der er nu bare et eller andet over mænd og power tools! Lækkert at have det ordnet - så katn sol og sommer bare komme an (er det for tidligt at glæde sig til det endnu?)

Ja, MEGA dåm!

Anmeld

19. november 2011

Mettemus

Maria-s skriver:

Har et billede fra igår Noah ville meget gerne have en mandarin (han tog en ordentlig bid af en med skræl på, så gav ham en pillet én istedet

Fars chokolader var bare mere (meget mere) spændende end en nu kedelig mandarin....

Haha, dejlige billeder. Ja, altså jeg kan jo ikke sige, at jeg ikke godt forstå ham ... jeg vil også helst have bounty! Fik han hevet papiret af?

Anmeld

19. november 2011

Mettemus

Carina87 skriver:

Eeeej, Mette nu forstår jeg hvorfor tålmodigheden forsvandt. Hvem er det barn der er flyttet hjem til jer? Og hvem har taget charmetrolden?? (må man godt synes hans også er charmerende når han er skide sur og hysterisk)

Det ser cool ud det der, Ditte!

Fedt at Noah bare fiser rundt med mandarinen i hagesmækken. 

Har ikke tømt kameraet, så der er ingen billeder fra os i dag. Gider nemlig ikke lette mig

Det må man godt... især hvis man ikke siger det lige i øjeblikket hvor billedet er taget. Der slap tålmodigheden op, og jeg tog billeder af ham i stedet for at trøste og fodre. Det

Anmeld

19. november 2011

businesstigger

Fantastisk nisse billede!

Anmeld

19. november 2011

CA

Æblet angribes af et barn, jeg bestemt ikke har lyst til at blive bidt af, efter at have set det her billede

Anmeld

19. november 2011

Maria-s

Mettemus skriver:

Haha, dejlige billeder. Ja, altså jeg kan jo ikke sige, at jeg ikke godt forstå ham ... jeg vil også helst have bounty! Fik han hevet papiret af?

Hehe nej det gjorde han ikke Mor pillede det fra ham inden! (ÅÅÅÅnnnd mor!!)Synes måske det var et liiiige stort nok sukkerchok for ham at kaste sig ud i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.