Dagen i dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2011

Maria-s

Carina87 skriver:

Æblet angribes af et barn, jeg bestemt ikke har lyst til at blive bidt af, efter at have set det her billede

Hæhæ FEDT billede

PS: Hvornår bevægede i jer ud i æbler? Jeg er så bange for han skal få det galt i halsen, så herhjemme får han stadig kun bløde frugter....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

Mettemus

Maria-s skriver:

Hehe nej det gjorde han ikke Mor pillede det fra ham inden! (ÅÅÅÅnnnd mor!!)Synes måske det var et liiiige stort nok sukkerchok for ham at kaste sig ud i

Det var garanteret også papiret der var sjovest alligevel

Anmeld

19. november 2011

Mettemus

Carina87 skriver:

Æblet angribes af et barn, jeg bestemt ikke har lyst til at blive bidt af, efter at have set det her billede

Sejt! Mega farlig baby!! Kan han godt selv styre et helt æble? L kan kun finde ud af pærer der er så bløde at de nærmest er rådne. Sidespring; hvor har i fundet en bøjle til tripp trappen? Mine forældre har gemt en af deres gamle stole, men solgt bøjlen med den anden stol. De der nye babyindsatser passer smart nok ikke i de gamle stole, så lige pt slæber vi ikeastolen med frem og tilbage selvom de jo egentligt har en helt fin stol stående - bare uden bøjle

Anmeld

19. november 2011

CA

Maria-s skriver:

Hæhæ FEDT billede

PS: Hvornår bevægede i jer ud i æbler? Jeg er så bange for han skal få det galt i halsen, så herhjemme får han stadig kun bløde frugter....

Han tog det selv... Og gnaskede sig igennem det! Jeg var ret nervøs, men han er virkelig god til den der teknik med at få ting op ad halsen igen. Det lyder lidt som om jeg lader ham leve livet farligt

Anmeld

19. november 2011

CA

Mettemus skriver:

Sejt! Mega farlig baby!! Kan han godt selv styre et helt æble? L kan kun finde ud af pærer der er så bløde at de nærmest er rådne. Sidespring; hvor har i fundet en bøjle til tripp trappen? Mine forældre har gemt en af deres gamle stole, men solgt bøjlen med den anden stol. De der nye babyindsatser passer smart nok ikke i de gamle stole, så lige pt slæber vi ikeastolen med frem og tilbage selvom de jo egentligt har en helt fin stol stående - bare uden bøjle

Ang. æble: se hvad jeg har svaret Maria

Og stolen... Det ER mine forældres gamle(og de var så flinke ikke at sælge bøjlen)

Det er ret smart at man blir nødt til at købe en helt ny stol hva! 
Har du prøvet DBA? 

Anmeld

20. november 2011

Mettemus

Carina87 skriver:

Ang. æble: se hvad jeg har svaret Maria

Og stolen... Det ER mine forældres gamle(og de var så flinke ikke at sælge bøjlen)

Det er ret smart at man blir nødt til at købe en helt ny stol hva! 
Har du prøvet DBA? 

jeg har vist ikke kigget nok, da jeg også lidt har tænkt at det måtte de selv få ordnet

Dygtig dreng med æwlet!

Anmeld

23. november 2011

businesstigger

Grunden til at have et badekar:

Anmeld

23. november 2011

AnneBJ

Så får I lige lidt (hvem prøver jeg at narre - der er lgieså mange som der plejer) billeder af min lille nisse... De er godt nok ikke helt nye, men kun 10 dage gamle ca.

Jeg har virkelig begrænset mig, for jeg synes faktisk der var overraskende mange gode billeder

På julekortet har vi naturligvis valgt et billede hvor han råber! Eller, Jørn har valgt, jeg ville godt have billede 7 men Jørn mente han så alt for "engleagtig" og from ud ....  Så istedet blev det billede 8

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. november 2011

Maja88

her er så et lille et af Aprilla...

Måske vi skal til at huske at lukke lågen nu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. november 2011

Mettemus

businesstigger skriver:

Grunden til at have et badekar:

FEDT! Sådan et vil jeg også ha når vi flytter rigtigt i hus!

Skønt billede - masser af liv og bevægelse. Man kan virkelig se hvor sjovt de har det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.