lidt hjælp her tøser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.197 visninger
27 svar
0 synes godt om
16. februar 2009

bette

aghh.. jeg har ikke råd til at få en uddannelse hvor jeg kun får su.. GGRRRR
nå men så har jeg set lidt på betjent.. men der skal man være en haj til matematik.... men tilgengæld får man løn under uddannelses forløbet..

nu er det bare sådan at jeg ikke kan finde lign. uddannelser hvor man kan få løn under uddannelsen.. er der nogen af jer tøser der er lidt sejere til det med at lede på nettet end mig.. ????

håber i er seje

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2009

Susan1978

hvad med sådan noget som voksenelev??

Anmeld

16. februar 2009

bette

Susan1978 skriver:

hvad med sådan noget som voksenelev??

er desværre ik 25 endnu... bliver 22 til april.. men vil såååå gerne igang med en uddannelse.. har jo intet at falde tilbage på lige nu

Anmeld

16. februar 2009

Loggidut

hmmm...altså...først vil jeg sige, at du ikke skal vælge faget betjent, med mindre det er noget du brænder for!

skal det være en direkte uddannelse, eller må det være en forbedring af dig selv?

For AMU har de fedeste kurser, direkte stilrettet efter det man gerne vil, eller nærmere efter hvad arbejdsgiverne ønsker

Anmeld

16. februar 2009

Astrid P

Hej Bette
Du kan jo tage studielån, og så kan du også få lån fordi du har barn... Samlet giver det omkring 8200 udbetalt, det er sgu da meget godt!
Ellers er der uddannelsen til Sosu-hjælper/assistent. Der er også løn under uddannelsen, og masser af jobs når du er færdig!

Anmeld

16. februar 2009

Rasmine

idt info: Man skal have normal højde for at blive police, og du er ligeså lille som mig, er du ik?

Anmeld

16. februar 2009

Muffinmus

Er du villig til at tage til københavn og bo et stykke tid...for det skal du under udd som betjent
Hm....ellers er der en del udd i Forsvaret der giver løn ret hurtigt, hvis du overlever rekrut tiden...men det ville du jo nok eftersom du overvejer betjent
Fængselsfunktionærer får vist ogdså løn under udd..

Anmeld

16. februar 2009

bette

Mebach skriver:

idt info: Man skal have normal højde for at blive police, og du er ligeså lille som mig, er du ik?

hehe det ved jeg ikke.. jeg er da 1,70 m..

Anmeld

16. februar 2009

bette

MariaE skriver:

Er du villig til at tage til københavn og bo et stykke tid...for det skal du under udd som betjent
Hm....ellers er der en del udd i Forsvaret der giver løn ret hurtigt, hvis du overlever rekrut tiden...men det ville du jo nok eftersom du overvejer betjent
Fængselsfunktionærer får vist ogdså løn under udd..

nej det er jeg nok ikke.. også lidt derfor jeg ikke skal ind som betjent.. og fængsels halløj har jeg også tænkt på.. kunne da være spændende..

men synes det er lidt svært.. man skal jo også være villig til at ofre sig lidt hvis der er noget man gerne vil.. men om jeg brænder for det.... det gør jeg nok ikke..

derfor jeg søger andet.. men ved ikke heeelt hva det skulle være..

Anmeld

16. februar 2009

bette

Astrid P skriver:

Hej Bette
Du kan jo tage studielån, og så kan du også få lån fordi du har barn... Samlet giver det omkring 8200 udbetalt, det er sgu da meget godt!
Ellers er der uddannelsen til Sosu-hjælper/assistent. Der er også løn under uddannelsen, og masser af jobs når du er færdig!

ville være ked af at tage en studie gæld på nakken oveni i min nuværende gæld... vil jo også gerne være gældfri på et tidspunkt derfor jeg søger andet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.