Graviditetssukkersyge!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

Tulley

Carina:-) skriver:

Det er fordi når du er på 9 så skal du måle for at være sikker på at det ikke udvikler sig til regulær sukkersyge.

Det kan hele tiden udvikle sig især når man er gravid

Regulær sukkersyge? Er det hvis jeg skulle have taget insulin?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Carina:-)

Tulley skriver:

Regulær sukkersyge? Er det hvis jeg skulle have taget insulin?

Ja .

Men det behøver du ikke være bekymret for nu hvor du er så langt henne

Og med sådan et fint tal ved belastningen ,kan du være ret sikker på at den er væk når du har født.

Anmeld

17. november 2011

Tulley

Carina:-) skriver:

Ja .

Men det behøver du ikke være bekymret for nu hvor du er så langt henne

Og med sådan et fint tal ved belastningen ,kan du være ret sikker på at den er væk når du har født.

Okay. Godt at vide.. Nej regnede heller ikke med at det ville blive til noget da jeg fik det konsteteret.

Har heller ikke fået andet end ros af min diabetessygeplejerske. Ville ønske de havde formuleret det på sygehuset som du har.

Anmeld

23. november 2011

CmarianN

Lovede jo at komme med update 

Glykosebelastningen var som den skulle være  Så INGEN ko på isen 

Anmeld

23. november 2011

twinny

Jeg havde ingen tegn på sukkersyge... Jeg fandt ud af det til 3 lægeundersøgelse, da jeg havde sukker i blodet og derefter blev sendt til glukosebelastning.  Jeg var 35+....

Jeg fødte drenge på næsten 2600 og 2800, men det var fordi der var to. De skulle dog ligge på børneafdeling natten over, da de havde lavtblodsukker. Som er normalt, når moren har sukkersyge...

Men de var sunde og raske...

Anmeld

23. november 2011

twinny

CmarianN skriver:

Lovede jo at komme med update 

Glykosebelastningen var som den skulle være  Så INGEN ko på isen 

hehe.. havde jeg ikk lige set...

Men det var godt...

Anmeld

23. november 2011

Camulla

CmarianN skriver:

Hej derude! 

Ved man det hvis man har graviditets betinget sukkersyge? Altså er der tegn på det, udover de tal fra en glukosebelastningtest som viser det?

Jeg havde alle de tegn der er blevet remset op i tråden i starten, så var sikker på at jeg havde det, men blev testet i sidste uge og det havde jeg heldigvis ikke... Så det var lidt omvendt, men det er vel bare sådan man har det når man er gravid?  

Anmeld

23. november 2011

CmarianN

Camulla skriver:

Jeg havde alle de tegn der er blevet remset op i tråden i starten, så var sikker på at jeg havde det, men blev testet i sidste uge og det havde jeg heldigvis ikke... Så det var lidt omvendt, men det er vel bare sådan man har det når man er gravid?  

Hvor dejligt for dig 

jeg slap også fri  og SPECIELT det med uro i benene kan jeg nikke genkendene til....

Anmeld

23. november 2011

CmarianN

twinny skriver:

Jeg havde ingen tegn på sukkersyge... Jeg fandt ud af det til 3 lægeundersøgelse, da jeg havde sukker i blodet og derefter blev sendt til glukosebelastning.  Jeg var 35+....

Jeg fødte drenge på næsten 2600 og 2800, men det var fordi der var to. De skulle dog ligge på børneafdeling natten over, da de havde lavtblodsukker. Som er normalt, når moren har sukkersyge...

Men de var sunde og raske...

Ja okay 

Jeg er jo i hvert fald sluppet indtil nu som du ku se og håber da det forbliver sådan 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.