Zibi_84 skriver:
Kære Frøken J.
Kan se du har fået en del svar, så jeg håber ikke at du drukner i dem, hvis jeg også giver mit besyv med
Meget kort. Jeg har jeg haft et indlæg herinde for kort tid siden ang. min søn på 4 mdr. Hans historie minder lidt om din datters historie. Johannes har siden han var 1-2 mdr. været en meget urolig baby, som græd MEGET! Det er så blevet værre og værre, og har i lang tid ikke engang kunne ligge ham på et legetæppe, uden at "siranen" går i gang
Bed mærke i at du skrev(kan ikke huske om det er dette indlæg) at du blev helt misundelig over at andre har deres babyer liggende for sig selv, og pludre osv...ÅHHH hvor har jeg haft det på samme måde, SÅ mange gange! Det har altid været så besværligt at tage ham med ud! Han begyndte at græde hver eneste gang...
Specialt i mødergruppen....Har også været misundelig over dem der kan tage deres barn med alle steder uden konstant gråd, eller utilfredshed. Efter vi prøvede kiopraktor 4 gange, har det virkelig hjulpet! Men der gik altså et par uger fra første gang, til der kom en egentlig virkning! Så fat mod, i er på rette kurs
De bedste tanker til din Rose
Tak fordi du deler dine erfaringer og tanker

Det er rart ikke at stå alene, selvom det er synd du har været ude for det samme. Og ja, det gør bare så ondt i moderhjertet, når de andre fortæller om deres hyggestunder med deres små, og det eneste man selv kommer i tanke om er hvordan man i flere timer dagligt i desperation går rundt og vugger et grædende spædbarn. Man får næsten dårlig samvittighed over deres gråd, selvom det ikke er ens skyld! Så jeg er bare så glad for at høre, at du også havde gavn af kiropraktor!
Anmeld