Kiropraktor til baby <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

Nessie

Hvor er det dejligt at det lader til at hun har fået det bedre
De der kiropraktere, zoneterapeuter osv., kan altså nogle gode ting.
Vi tog ned til min akupunktør med Daniel, fordi han fik forstoppelse da vi gik over på mme, og 2 behandlinger, så var det overstået
Nogle måneder senere fik han ondt igen, så vi tog bare afsted igen, og vupti, så var han frisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Frøken J.

Toshiba skriver:

min pige viste sig at være skæv fra nakke til numse + have en låst hofte - så tror da pokker hun altid græd

men ja er STOR tilhænger af kiropraktor - og anbefaler det til højre og venstre - hvis folk har noget med deres børn - det er da i hvert fald FORSØGET værd

Puha, så forstår man godt den gråd! Stakkels bette pus da!

men ja, det vil jeg også gøre nu! Indrømmer blankt, at jeg var skeptisk, men æder min gode gamle hat nu

Anmeld

15. november 2011

Frøken J.

nathja skriver:

har selv 2 unger det blev klemt under fødslen, det kaldes kids-kiss syndrom.. min datters bækken og den ene skulder sad fast så hun havde ondt når hun blev lagt på maven, 3 behandlinger og hun var erklæret rask. min søn havde det værre, han har gået til behandlinger siden kan var 1 1/2 måned gammel, og er nu lige blevet 1 1/2 år så hans forløb er noget længere.. men der er klare forbedringer hver gang vi har været afsted.. når nr. 3 kommer skal den også ned og kigges efter..  

Hvor fedt de også har haft gavn af det

Anmeld

15. november 2011

Frøken J.

Jonatansmor skriver:

Tror godt du kan forberede dig på at se en betydelig forskel - det er som om de kiropraktorer får hemmelig træning i disciplinen Magi-på-sygt-barn - begge mine søskende led af svær forstoppelse i de første måneder, 1 omgang ved kiropraktor og vi så ikke mere til den mavepine.

Det mest mystiske er dog min sødmælks- og vaskepulversallergi der også forsvandt efter et kiropraktisk besøg da jeg var de 6 år gammel

Skønt med mormor der har alle de gode ideer - sådan en mormor har drengen også, de er guld værd!

Ej hvor vildt at det også har kureret allergi! Men ja, er jo fantastiske. Er det mon upassende, hvis jeg erklærer ham min kærlighed ved næste besøg? Haha! Nej, seriøst. Hun sov i liften fra 5-8, og igen fra 8.30 og sover der stadig. Og hun ville IKKE sove i liften før! Godt nok ligger hun og presser og klager ofte, fordi der er gang i maven, men hun er ikke vågnet :O

Anmeld

15. november 2011

Frøken J.

Vivian87 skriver:

Hvor er det altså bare dejligt at høre krydser fingre for at det var det der skulle til og at hun begynder at få det megetbedre nu 

Mærker allerede en forskel i hvert fald

Anmeld

15. november 2011

Frøken J.

Lou87 skriver:

Hvor er det bare dejligt og høre - håber det gode forsætter

Min kiropraktor sagde dengang jeg var der med Liva, at ikk for at sælge sig selv.. Men så burde ALLE nyfødte blive tjekket ved en kiropraktor når de var kommet til verden.. For rigtig mange har måske ligget skævt eller kommet skævt ud. (No wonder.. det er PÆÆÆNT trængt dernede!) Vores pige var der to gange og det var det.
Der var klart bedring..

Men det der gjorde det for vores piges mave (hun havde meget afføringsproblem) - det var zoneterapi, så det kan altså overvejes/anbefales. Blot hvis nu behandlingerne ved kiro ikk er nok.

Good luck

Kan kun erklære mig 100% enig med din kiropraktor! Og indrømmer gerne, at jeg ellers var skeptisk, fordi det virkede så voldsomt. Men det er det jo faktisk overhovedet ikke! Det er jo ret nænsomt i virkeligheden. Og virker jo tydeligvis!

Det vil jeg have i mente, hvis det her ikke er nok. Tak for tippet!

Anmeld

15. november 2011

Frøken J.

Chr-Hei skriver:

Har bare hørt SÅ mange sige det er kanon godt.. Havde også overvejet det til min Christian men han er en glad for tilfreds dreng så venter lige ser det and MEN begynder han få problemer så vil jeg klart prøve det.. Næsten alle 4 fra min mædregruppe har prøvet det pga pyllerede børn og DAMN hvor har det hjulpet.. Så kan kun sige GO for it, Til dem som har lidt problemer med ungerne..

OG hvor må det være en lettelse for dig at få det gjort.. Det lyder jo til det allerede har hjulpet en del

Ja, kan i hvert fald anbefale det, HVIS nu du skulle rende i problemer. Synes ikke en gang det er voldsomt dyrt, så det er jo også positivt

Anmeld

15. november 2011

Frøken J.

AnneBJ skriver:

Jeg har næsten lyst til at sige "I told you so".. men det kan du ikke bruge til en hat, så jeg er bare glad for I kom af sted. Jeg håber ikke det var for voldsomt at overvære - det lyder som en rar kiropraktor! 

Jow jow, du har vundet æren til at gøre følgende! Hehe! Synes faktisk det værste var da han trykkede hende på maven, for hun skreg. Hun havde jo masser af luft, så det gjorde jo ondt på hende, det lille pus!

http://www.youtube.com/watch?v=GNGc9zmpK5M

Anmeld

15. november 2011

Lou87

Frøken J. skriver:

Kan kun erklære mig 100% enig med din kiropraktor! Og indrømmer gerne, at jeg ellers var skeptisk, fordi det virkede så voldsomt. Men det er det jo faktisk overhovedet ikke! Det er jo ret nænsomt i virkeligheden. Og virker jo tydeligvis!

Det vil jeg have i mente, hvis det her ikke er nok. Tak for tippet!

Lige præcis.. det jo slet ikk som hvis man selv er afsted til kiro, med knæk og bræk osv! Hvis man tror det forstår jeg godt man er lidt forsigtig hihi.

Velbekomme

Anmeld

15. november 2011

Frøken J.

Zibi_84 skriver:

Kære Frøken J.

Kan se du har fået en del svar, så jeg håber ikke at du drukner i dem, hvis jeg også giver mit besyv med

Meget kort. Jeg har jeg haft et indlæg herinde for kort tid siden ang. min søn på 4 mdr. Hans historie minder lidt om din datters historie. Johannes har siden han var 1-2 mdr. været en meget urolig baby, som græd MEGET! Det er så blevet værre og værre, og har i lang tid ikke engang kunne ligge ham på et legetæppe, uden at "siranen" går i gang Bed mærke i at du skrev(kan ikke huske om det er dette indlæg) at du blev helt misundelig over at andre har deres babyer liggende for sig selv, og pludre osv...ÅHHH hvor har jeg haft det på samme måde, SÅ mange gange! Det har altid været så besværligt at tage ham med ud! Han begyndte at græde hver eneste gang... Specialt i mødergruppen....Har også været misundelig over dem der kan tage deres barn med alle steder uden konstant gråd, eller utilfredshed. Efter vi prøvede kiopraktor 4 gange, har det virkelig hjulpet! Men der gik altså et par uger fra første gang, til der kom en egentlig virkning! Så fat mod, i er på rette kurs De bedste tanker til din Rose

Tak fordi du deler dine erfaringer og tanker Det er rart ikke at stå alene, selvom det er synd du har været ude for det samme. Og ja, det gør bare så ondt i moderhjertet, når de andre fortæller om deres hyggestunder med deres små, og det eneste man selv kommer i tanke om er hvordan man i flere timer dagligt i desperation går rundt og vugger et grædende spædbarn. Man får næsten dårlig samvittighed over deres gråd, selvom det ikke er ens skyld! Så jeg er bare så glad for at høre, at du også havde gavn af kiropraktor!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.