Må lige dele glæde og anbefaling!
I morges ringede min mor, og så brød jeg grædende sammen over problemerne med Rose. Hun spurgte om jeg ville prøve noget, og jeg sagde kiropraktor. Hun bad mig finde en, så ville hun betale (tak mor

).
Havde fået anbefalet Aksglæde og Sørensen her i Århus af en fra mødregruppen, så ringede og fik en tid allerede her i eftermiddag 14.45.
Kiropraktoren var SÅ flink. En herlig gammel mand, rigtig bedstefar agtig. Han var virkelig god til at forklare alt muligt og fortælle. Han viste os først en måde at hjælpe hende af med luft i maven på (Noget med en tommelfingers bredde fra navlen til højre og bagefter over navlen. Og så trykke og nulre i 10 sekunder. Gøres 4-6 gange om dagen mindst 30 min efter mad)
Så mærkede han rundt på hende. Først og fremmest er hun længere fremme udviklingsmæssigt end hun "burde" mht. svej i ryggen og noget med benene. Flot

Så kunne han mærke, at hun havde en nakkehvirvel, der sad forkert. Den øverste. Den sad forskubbet let til venstre og sad lidt skævt. Så det rettede han op på. det var self. ikke så sjovt, for Rose græd og græd, men hun faldt hurtigt i søvn bagefter. Han fortalte, at netop i den skæve nakkehvirvel gik der en nerve til mave/tarm systemet, så derfor var der klart maveproblemer grundet den hvirvel.
Jeg ved ikke 100% om det har hjulpet ALT endnu. Hun har grædt en del i eftermiddag, men hun skal jo lige over behandlingen, og der skulle jo lige løsnes op for alt det i maven.
Det har i hvert fald gjort noget. Aldrig har hun lavet SÅ mange lortebleer på så kort tid, og de STINKER fælt! Fy for helvede altså! Og så prutter hun løs

Og nu ligger hun og pludrer på legetæppet

SÅ håber det bliver bedre nu, så jeg kan være mindre ego herinde, og begynde at svare på jeres ting igen

Jeg håber ikke for meget for tidligt, for vil ikke blive skuffet!
Vi skal til behandling igen om en uge.
Så kan virkelig anbefale lige at få checket ens barn, hvis det er ulykkeligt!