Kiropraktor til baby <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

Frøken J.

Toshiba skriver:

det skal nok hjælpe - ALLE burde få "rettet" deres børn.... jeg fik det desværre først gjort med min søn da han var 2½ år - og han var ALTID syg - havde AB osv osv.... gik fra den ene dag til den anden og var medicin fri - og har været det siden.

min datter startede jeg med da hun var knap 6 uger - det fjernede kolik -

de begge var "vind-og-skæve"

Er helt enig! alle burde gøre det - Og kan allerede mærke en forskel. Det er vidunderligt! Hun er meget mere rolig nu, græder ikke lige så meget. Oge r kommet af med en MASSE luft. Tænk en nakkehvirvel kan have dén slags konsekvenser!

Det er godt det ikke er overdrevet dyrt i det mindste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Isabella_mor

Frøken J. skriver:

MEn hun har skidt hver dag, så det har jeg egentlig ikke haft indtryk af. Men det kan jo også ske, at selvom hun har skidt hver dag, så har hun egentlig haft mere end hun er kommet af med. Det lille pus.. Vi hygger sådan i aften! Vi fik (som skrevet) en øvelse til at trykke på hendes mave, og det gør SÅ ondt når vi gør det, hun SKRIGER. Og man føler sig som den ondeste forældre. Men det virker jo, så det må man lige sige til sig selv jo.

Egentlig burde alle spædbørn ses af kiropraktor efter fødslen. Tror det kunne stoppe en masse gråd og problemer!

ja det tror jeg ville være en god ide

den må vi lige sende til regeringen

Anmeld

15. november 2011

Toshiba

Frøken J. skriver:

Er helt enig! alle burde gøre det - Og kan allerede mærke en forskel. Det er vidunderligt! Hun er meget mere rolig nu, græder ikke lige så meget. Oge r kommet af med en MASSE luft. Tænk en nakkehvirvel kan have dén slags konsekvenser!

Det er godt det ikke er overdrevet dyrt i det mindste

min pige viste sig at være skæv fra nakke til numse + have en låst hofte - så tror da pokker hun altid græd

men ja er STOR tilhænger af kiropraktor - og anbefaler det til højre og venstre - hvis folk har noget med deres børn - det er da i hvert fald FORSØGET værd

Anmeld

15. november 2011

nathja

har selv 2 unger det blev klemt under fødslen, det kaldes kids-kiss syndrom.. min datters bækken og den ene skulder sad fast så hun havde ondt når hun blev lagt på maven, 3 behandlinger og hun var erklæret rask. min søn havde det værre, han har gået til behandlinger siden kan var 1 1/2 måned gammel, og er nu lige blevet 1 1/2 år så hans forløb er noget længere.. men der er klare forbedringer hver gang vi har været afsted.. når nr. 3 kommer skal den også ned og kigges efter..   

Anmeld

15. november 2011

Jonatansmor

Frøken J. skriver:

Må lige dele glæde og anbefaling!

I morges ringede min mor, og så brød jeg grædende sammen over problemerne med Rose. Hun spurgte om jeg ville prøve noget, og jeg sagde kiropraktor. Hun bad mig finde en, så ville hun betale (tak mor ).

Havde fået anbefalet Aksglæde og Sørensen her i Århus af en fra mødregruppen, så ringede og fik en tid allerede her i eftermiddag 14.45.

Kiropraktoren var SÅ flink. En herlig gammel mand, rigtig bedstefar agtig. Han var virkelig god til at forklare alt muligt og fortælle. Han viste os først en måde at hjælpe hende af med luft i maven på (Noget med en tommelfingers bredde fra navlen til højre og bagefter over navlen. Og så trykke og nulre i 10 sekunder. Gøres 4-6 gange om dagen mindst 30 min efter mad)

Så mærkede han rundt på hende. Først og fremmest er hun længere fremme udviklingsmæssigt end hun "burde" mht. svej i ryggen og noget med benene. Flot

Så kunne han mærke, at hun havde en nakkehvirvel, der sad forkert. Den øverste. Den sad forskubbet let til venstre og sad lidt skævt. Så det rettede han op på. det var self. ikke så sjovt, for Rose græd og græd, men hun faldt hurtigt i søvn bagefter. Han fortalte, at netop i den skæve nakkehvirvel gik der en nerve til mave/tarm systemet, så derfor var der klart maveproblemer grundet den hvirvel.

Jeg ved ikke 100% om det har hjulpet ALT endnu. Hun har grædt en del i eftermiddag, men hun skal jo lige over behandlingen, og der skulle jo lige løsnes op for alt det i maven.

Det har i hvert fald gjort noget. Aldrig har hun lavet SÅ mange lortebleer på så kort tid, og de STINKER fælt! Fy for helvede altså! Og så prutter hun løs

Og nu ligger hun og pludrer på legetæppet

SÅ håber det bliver bedre nu, så jeg kan være mindre ego herinde, og begynde at svare på jeres ting igen Jeg håber ikke for meget for tidligt, for vil ikke blive skuffet!

Vi skal til behandling igen om en uge.

Så kan virkelig anbefale lige at få checket ens barn, hvis det er ulykkeligt!

Tror godt du kan forberede dig på at se en betydelig forskel - det er som om de kiropraktorer får hemmelig træning i disciplinen Magi-på-sygt-barn - begge mine søskende led af svær forstoppelse i de første måneder, 1 omgang ved kiropraktor og vi så ikke mere til den mavepine.

Det mest mystiske er dog min sødmælks- og vaskepulversallergi der også forsvandt efter et kiropraktisk besøg da jeg var de 6 år gammel

Skønt med mormor der har alle de gode ideer - sådan en mormor har drengen også, de er guld værd!

Anmeld

15. november 2011

Vivian87

Hvor er det altså bare dejligt at høre krydser fingre for at det var det der skulle til og at hun begynder at få det megetbedre nu 

Anmeld

15. november 2011

Lou87

Frøken J. skriver:

I morges ringede min mor, og så brød jeg grædende sammen over problemerne med Rose. Hun spurgte om jeg ville prøve noget, og jeg sagde kiropraktor. Hun bad mig finde en, så ville hun betale (tak mor ).

Havde fået anbefalet Aksglæde og Sørensen her i Århus af en fra mødregruppen, så ringede og fik en tid allerede her i eftermiddag 14.45.

Kiropraktoren var SÅ flink. En herlig gammel mand, rigtig bedstefar agtig. Han var virkelig god til at forklare alt muligt og fortælle. Han viste os først en måde at hjælpe hende af med luft i maven på (Noget med en tommelfingers bredde fra navlen til højre og bagefter over navlen. Og så trykke og nulre i 10 sekunder. Gøres 4-6 gange om dagen mindst 30 min efter mad)

Så mærkede han rundt på hende. Først og fremmest er hun længere fremme udviklingsmæssigt end hun "burde" mht. svej i ryggen og noget med benene. Flot

Så kunne han mærke, at hun havde en nakkehvirvel, der sad forkert. Den øverste. Den sad forskubbet let til venstre og sad lidt skævt. Så det rettede han op på. det var self. ikke så sjovt, for Rose græd og græd, men hun faldt hurtigt i søvn bagefter. Han fortalte, at netop i den skæve nakkehvirvel gik der en nerve til mave/tarm systemet, så derfor var der klart maveproblemer grundet den hvirvel.

Jeg ved ikke 100% om det har hjulpet ALT endnu. Hun har grædt en del i eftermiddag, men hun skal jo lige over behandlingen, og der skulle jo lige løsnes op for alt det i maven.

Det har i hvert fald gjort noget. Aldrig har hun lavet SÅ mange lortebleer på så kort tid, og de STINKER fælt! Fy for helvede altså! Og så prutter hun løs

SÅ håber det bliver bedre nu, så jeg kan være mindre ego herinde, og begynde at svare på jeres ting igen Jeg håber ikke for meget for tidligt, for vil ikke blive skuffet!

Hvor er det bare dejligt og høre - håber det gode forsætter

Min kiropraktor sagde dengang jeg var der med Liva, at ikk for at sælge sig selv.. Men så burde ALLE nyfødte blive tjekket ved en kiropraktor når de var kommet til verden.. For rigtig mange har måske ligget skævt eller kommet skævt ud. (No wonder.. det er PÆÆÆNT trængt dernede!) Vores pige var der to gange og det var det.
Der var klart bedring..

Men det der gjorde det for vores piges mave (hun havde meget afføringsproblem) - det var zoneterapi, så det kan altså overvejes/anbefales. Blot hvis nu behandlingerne ved kiro ikk er nok.

Good luck

Anmeld

15. november 2011

Chr-Hei

Frøken J. skriver:

Har bare hørt SÅ mange sige det er kanon godt.. Havde også overvejet det til min Christian men han er en glad for tilfreds dreng så venter lige ser det and MEN begynder han få problemer så vil jeg klart prøve det.. Næsten alle 4 fra min mædregruppe har prøvet det pga pyllerede børn og DAMN hvor har det hjulpet.. Så kan kun sige GO for it, Til dem som har lidt problemer med ungerne..

OG hvor må det være en lettelse for dig at få det gjort.. Det lyder jo til det allerede har hjulpet en del

Anmeld

15. november 2011

AnneBJ

Jeg har næsten lyst til at sige "I told you so".. men det kan du ikke bruge til en hat, så jeg er bare glad for I kom af sted. Jeg håber ikke det var for voldsomt at overvære - det lyder som en rar kiropraktor! 

Anmeld

15. november 2011

Zibi_84

Frøken J. skriver:

Kære Frøken J.

Kan se du har fået en del svar, så jeg håber ikke at du drukner i dem, hvis jeg også giver mit besyv med

Meget kort. Jeg har jeg haft et indlæg herinde for kort tid siden ang. min søn på 4 mdr. Hans historie minder lidt om din datters historie. Johannes har siden han var 1-2 mdr. været en meget urolig baby, som græd MEGET! Det er så blevet værre og værre, og har i lang tid ikke engang kunne ligge ham på et legetæppe, uden at "siranen" går i gang Bed mærke i at du skrev(kan ikke huske om det er dette indlæg) at du blev helt misundelig over at andre har deres babyer liggende for sig selv, og pludre osv...ÅHHH hvor har jeg haft det på samme måde, SÅ mange gange! Det har altid været så besværligt at tage ham med ud! Han begyndte at græde hver eneste gang... Specialt i mødergruppen....Har også været misundelig over dem der kan tage deres barn med alle steder uden konstant gråd, eller utilfredshed. Efter vi prøvede kiopraktor 4 gange, har det virkelig hjulpet! Men der gik altså et par uger fra første gang, til der kom en egentlig virkning! Så fat mod, i er på rette kurs De bedste tanker til din Rose

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.