Kiropraktor til baby <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

Frøken J.

Gittemor09 skriver:

jeg var også meget skeptisk om det nu også virkede... men besluttede mig for at ringe og bestille en haste tid... fik en tid et kvarter efter....

og aldrig nogensinde, og jeg mener aldrig har jeg været mere glad for at give en person nogle penge....

hun sov 4 timer i rap efter jeg havde været derinde, og skreg ikke mere.. sov 12 timer i træk om natten, og var bare det gladeste barn på jorden...

det er virkelig noget der gør underværker, selvom det gør ondt i  mens de trykker og trykker på ens lille barn....

Har seriøst også lyst til at sende den kiropraktor en æske merci

Det eneste der er lidt ubehageligt nu er, at vi skal lave den øvelse hvor vi trykker hende på to punkter i maven for at hjælpe på luften. Og hun SKRIGER af smerte, når vi gør det. Det er ikke farligt, det hjælper og det er meningen det skal være sådan, men jeg får SÅ rådden samvittighed over at påføre hende den smerte. Men det giver jo i det lange løb en glad baby, som kommer af med luft og afføring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Gittemor09

Frøken J. skriver:

Har seriøst også lyst til at sende den kiropraktor en æske merci

Det eneste der er lidt ubehageligt nu er, at vi skal lave den øvelse hvor vi trykker hende på to punkter i maven for at hjælpe på luften. Og hun SKRIGER af smerte, når vi gør det. Det er ikke farligt, det hjælper og det er meningen det skal være sådan, men jeg får SÅ rådden samvittighed over at påføre hende den smerte. Men det giver jo i det lange løb en glad baby, som kommer af med luft og afføring

nej, selvfølgelig er det ikke rart..... det er det aldrig at påføre ens barn "smerte" men som du selv skriver vil det hjælpe hende i sidste ende, så alt kan blive godt igen...

jeg skulle "heldigvis" ikke lave nogle øvelser med min datter da det var....

Anmeld

15. november 2011

Nessie

Frøken J. skriver:

Ja, det er helt vildt! Og nu har hun sovet ude i barnevognen siden 14.30! Jeg tør næsten ikke tro det!

Hvor er det fantastisk

for at det bliver ved med at gå fremad på den måde

Anmeld

15. november 2011

Frøken J.

Nessie skriver:

Hvor er det fantastisk

for at det bliver ved med at gå fremad på den måde

Håber også! Hun sover endnu! Det er som en drøm!! (Ej sorry, jeg er bare så begejstret, så jeg måtte lige dele det )

Anmeld

15. november 2011

ano14316

Frøken J. skriver:

Rigtig rigtig god idé! Du bliver så glad, hvis der er noget kiroen kan gøre noget ved. Helt ærligt, det er et helt andet barn vi har allerede her et døgn senere. Jeg er helt oppe at flyve!

Du må gerne lige fortælle hvordan det går! Held og lykke

Jeg skal nok give en tilbagemelding.. vi skal derop på torsdag..

Anmeld

15. november 2011

Miss Church

Hvor er det bare dejligt for jer! Godt i har fundet noget, som forhåbentlig hjælper rigtig godt på den trælse mave 

Nu bliver den lille pige forhåbentlig gladere og mor med 

Anmeld

15. november 2011

Nessie

Frøken J. skriver:

Håber også! Hun sover endnu! Det er som en drøm!! (Ej sorry, jeg er bare så begejstret, så jeg måtte lige dele det )

He he Man må også godt være glad i låget når ens lille datter ikke græder og har ondt mere

Hvor var det godt at du kom afsted med hende

Anmeld

17. november 2011

ano14316

Frøken J. skriver:

Rigtig rigtig god idé! Du bliver så glad, hvis der er noget kiroen kan gøre noget ved. Helt ærligt, det er et helt andet barn vi har allerede her et døgn senere. Jeg er helt oppe at flyve!

Du må gerne lige fortælle hvordan det går! Held og lykke

Så har vi været til kiropraktor idag..
Og det gik super godt.. Han har ingen skævheder men han var meget spændt i venstre skulder og i nakken. Så han har fået en ordenligt omgang massage og man kunne simpelthen se at han nød det langt det meste af tiden..

Og nu skal vi derop igen i næste uge..

Anmeld

18. november 2011

Frøken J.

ano14316 skriver:

Så har vi været til kiropraktor idag..
Og det gik super godt.. Han har ingen skævheder men han var meget spændt i venstre skulder og i nakken. Så han har fået en ordenligt omgang massage og man kunne simpelthen se at han nød det langt det meste af tiden..

Og nu skal vi derop igen i næste uge..

Super godt! Håber det har en gavnlig effekt med den massage :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.