Sprg. til dem der er/har været gravide efter JULI07...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2009

Helle30

Nixon, Slogs! Men ham bekymrer jeg mig desværre ikke ret meget om for tiden.
Du skriver så lige det ord "veninder" som jeg egentlig ville have brugt, hvis jeg ikke havde haft den dér totale flaskehjerne, som jeg har lige pt.
Det er vel nok det, jeg mener med, at jeg ikke finder nogen bedre mødregruppe nogen steder, så jeg kan lige så godt lade være med at bruge tid på at lede.
Jeg har ikke tænkt mig at forsømme jer i juli07 - men jeg har bare lige brug for det "carte blanche" som nogle allerede har givet - altså at det er ok at oprette tråde om nyfødte - eller for den sags skyld - ældre søskende.

- Helle, der ikke fik nogen middagslur.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2009

Helle30

Hvorfor tænker du egentlig på bier, når du tænker på mig Loggi? Jeg har hvepseallergi - Sofie var mariehøne sidste år til fastelavn... Men hvad er det med bier?

- Helle

Anmeld

16. februar 2009

Loggidut

Hvorfor tænker du egentlig på bier, når du tænker på mig Loggi? Jeg har hvepseallergi - Sofie var mariehøne sidste år til fastelavn... Men hvad er det med bier?

- Helle

Ja Helle...hvad er der med de bier?

jeg kan sgu godt huske i sommers hvordan de bier skulle ha en hilsen i form af brændbar væske kastet i knolden...lige det indlæg glemmer jeg dig aldrig for, sjælden har jeg moret mig så kosteligt!

Anmeld

16. februar 2009

Helle30

Nåehh ok, det var så hvepse. Det var kompostbeholderen, manden brændte af. Noget af det mest romantiske, han har foretaget sig længe. Nu har vi så bare ingen steder at gøre af kartoffelskrællerne.
Når noget kan koste dig livet, så skyes der ingen midler...
Jeg overvejer nu at blive immuniseret, men det er en længere proces, og man må ikke være i gang med graviditet og sådan noget. Er bare super glad for, det er vinter. Så er de bæster ikke så kække!
Ironien er så, at nu hvor jeg bare kunne færdes løs i naturen - så må jeg ikke pga. Louises vægt og det dumme ks-ar, som jeg intet mærker til ellers. Men hvis sp. ser mig så meget som rulle støvsuerledningen op, så bliver jeg sg´meldt til myndighederne.

- Helle

Anmeld

16. februar 2009

Muffinmus

Hm...jeg hygger mig i mine grupper nu, me nej, det er helt sikkert ikke det samme og vil sikkert aldrig blive det. Men prøver at lære de nye at kende...kan godt mærke der er forskel. Heldigvis er jeg jo så heldig at følges med Lisbeth så der er i det mindste en jeg kender godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.