Jeg er sgu egentlig glad for, du tager lidt hul på bylden Trine.
Selv har jeg kun kigget lidt i min terminsgruppe hér på siden, - ikke helhjertet og nærmest lidt fordi.... ja, fordi - ved ikke hvordan jeg skal forklare det. - Jo, juli07 handler jo dels om de babyer, vi ventede og fik sammen, som nu nærmest er børn men med de samme udfordringer, uanset om de leger i en sandkasse på Falster eller i Søvind. Og så er juli07 blevet et fællesskab, hvor vi deler alt muligt andet om mænd og mad og sko og fotokurser...ja, alt.
Jeg har nu flere gange oprettet tråde og bedt om hjælp/synspunkter i sager, der vedrører Louise. Sager, hvor jeg egentlig burde bruge en ny mødregruppe..... eller burde jeg? Jeg har haft lidt kvaler over at "komme hér" og bruge mine julimødre til sp. som jeg dybest set ikke burde belemre gruppen med. - Men det er åbenbart kun inde i mit hovede, at "burde" eksisterer, for der er altid nogle, der har prøvet det samme eller noget, der ligner - og så er der garanteret nogle, som har et godt råd eller i det mindste et skulderklap, der lige får mig ud af "selvsving" igen.
- Så tænker jeg: Hvis nogen synes, det er anstrengende at læse om babyer i alle aldre, når nu man egentlig bare kunne forholde sig til børn i halvandenårsalderen, så havde de nok brokket sig - under alle omstændigheder er det jo legalt ikke at svare i en tråd. Jeg svarede heller ikke i alle de tråde om røde numser og ammestop, da Sofie var baby - for vi havde ingen af delene.
Jeg har ingen lyst til at forsøge at opsøge nogen anden mg nu, for jeg føler mig fuldstændig overbevist om, at juli07 ikke kan overtrumfes af noget somhelst på nettet. Jeg ville bare blive skuffet, og selvom vi kan have døde dage, så ville jeg da blive helt skråtvanvittig, hvis jeg havde comittet mig til en mg, hvor der var et nyt indlæg hver 3. dag.
Det er ikke sådan, at jeg har givet op. Jeg er bare helt overbevist om, at jeg ikke finder noget bedre.
Så Trine; Jeg synes ikke, du behøver bruge så meget tid på at finde andre grupper. Har du ikke alt, hvad du skal bruge hér?
Når jeg ikke skriver gode råd om kvalme og vilde hormonsvingninger, så er det fordi, jeg ikke har kastet op én eneste gang- eller været ked og forvirret under nogen af mine graviditeter (det har jeg til gengæld efter...) men når du en dag har glemt, hvilken salve man bruger i de hudløse dobbelthager, eller hvor meget en baby bør tage på i døgnet, så skal jeg nok svare dig.
Og som Sloggi skriver, så skulle f.... da stå i, at du begynder at bruge for meget tid sammen med nogle andre tøser, når du har os.
Knus fra Helle, der satser på en morfar nu. - 2X2 timer var, hvad det blev til i nat... Bare hvis du skulle have glemt, hvad der venter