Sprg. til dem der er/har været gravide efter JULI07...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2009

Helle30

Jeg er sgu egentlig glad for, du tager lidt hul på bylden Trine.
Selv har jeg kun kigget lidt i min terminsgruppe hér på siden, - ikke helhjertet og nærmest lidt fordi.... ja, fordi - ved ikke hvordan jeg skal forklare det. - Jo, juli07 handler jo dels om de babyer, vi ventede og fik sammen, som nu nærmest er børn men med de samme udfordringer, uanset om de leger i en sandkasse på Falster eller i Søvind. Og så er juli07 blevet et fællesskab, hvor vi deler alt muligt andet om mænd og mad og sko og fotokurser...ja, alt.
Jeg har nu flere gange oprettet tråde og bedt om hjælp/synspunkter i sager, der vedrører Louise. Sager, hvor jeg egentlig burde bruge en ny mødregruppe..... eller burde jeg? Jeg har haft lidt kvaler over at "komme hér" og bruge mine julimødre til sp. som jeg dybest set ikke burde belemre gruppen med. - Men det er åbenbart kun inde i mit hovede, at "burde" eksisterer, for der er altid nogle, der har prøvet det samme eller noget, der ligner - og så er der garanteret nogle, som har et godt råd eller i det mindste et skulderklap, der lige får mig ud af "selvsving" igen.
- Så tænker jeg: Hvis nogen synes, det er anstrengende at læse om babyer i alle aldre, når nu man egentlig bare kunne forholde sig til børn i halvandenårsalderen, så havde de nok brokket sig - under alle omstændigheder er det jo legalt ikke at svare i en tråd. Jeg svarede heller ikke i alle de tråde om røde numser og ammestop, da Sofie var baby - for vi havde ingen af delene.
Jeg har ingen lyst til at forsøge at opsøge nogen anden mg nu, for jeg føler mig fuldstændig overbevist om, at juli07 ikke kan overtrumfes af noget somhelst på nettet. Jeg ville bare blive skuffet, og selvom vi kan have døde dage, så ville jeg da blive helt skråtvanvittig, hvis jeg havde comittet mig til en mg, hvor der var et nyt indlæg hver 3. dag.
Det er ikke sådan, at jeg har givet op. Jeg er bare helt overbevist om, at jeg ikke finder noget bedre.

Så Trine; Jeg synes ikke, du behøver bruge så meget tid på at finde andre grupper. Har du ikke alt, hvad du skal bruge hér?
Når jeg ikke skriver gode råd om kvalme og vilde hormonsvingninger, så er det fordi, jeg ikke har kastet op én eneste gang- eller været ked og forvirret under nogen af mine graviditeter (det har jeg til gengæld efter...) men når du en dag har glemt, hvilken salve man bruger i de hudløse dobbelthager, eller hvor meget en baby bør tage på i døgnet, så skal jeg nok svare dig.
Og som Sloggi skriver, så skulle f.... da stå i, at du begynder at bruge for meget tid sammen med nogle andre tøser, når du har os.

Knus fra Helle, der satser på en morfar nu. - 2X2 timer var, hvad det blev til i nat... Bare hvis du skulle have glemt, hvad der venter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2009

Rasmine

Damer: I SKAL da blive her. I skal da ikke ud at finde andre.
AHar I adrig hørt om begrebet "utroskab"?
Tsk tsk tsk!

Anmeld

16. februar 2009

Tikki

Hej Tunmus - Jeg er ikke med i andre grupper end denne, fordi det ikke rigtigt er det samme, som denne helt fantastiske gruppe . Men jeg skal ærligt indrømme, jeg mangler lige at kunne smide et indlæg, hvis jeg er i tvivl om noget vedr. Malthe......for det "tør" jeg faktisk ikke rigtigt her.....det er jo juli07 gruppen og gider man så lige at høre om spædbørnslort, gylp eller skrigeballoner forfra....eller graviditetsproblemer, som du selv skriver - er man ikke videre så? Jeg er ganske enkelt bange for at være til besvær, tror jeg, så jeg undlader at dele så meget af det, der fylder for mig pt. - for det hører jo nok mest hjemme i en december 08-gruppe .........men sagen er den, at jeg ikke kan finde disse dejlige skønne tøser i den gruppe....og hvad skal jeg så gøre ???

Hvad ville jeg egentlig med dette indlæg....bare fortælle, at jeg godt kan forstå det du skriver, for jeg har det præcis således.....Og også i min graviditet! Jeg genkender alle dine tanker og det er bare SÅ skrækkeligt at gå med alene. Jeg lægger gerne øre til alt det du trænger - du skal endelig bare skrive.

Kram Jeanette

Anmeld

16. februar 2009

Helle30

Jeanette! Det var præcis det, jeg ville sige med mit indlæg - du evner så bare at formulere dig mere kort og præcist. Tak fordi, jeg endnu engang kan læse, jeg ikke er den eneste.

- Helle

Anmeld

16. februar 2009

Anja

Jeg har et par gange smidt et indlæg om noget med Esther og så har jeg bare skrevet hendes navn eller baby i overskriften og så kan folk jo bare gå uden om det indlæg, hvis de ikke gider det.

Det skal dog lige siges, at de gange jeg har gjort det, har jeg kun fået positive svar og hjælpende ord med på vejen

Anmeld

16. februar 2009

Astrid P

Tøser.... Skriv for pokker om alt det spædbarnshalløj der findes! Jeg har ikke overhovedet hørt om nogen der synes det var belastende... Det er jo det vi er her for!

Jeg synes det er dejligt og spændende at følge med i hvordan livet som mor til både 1, 2, 3, 4 og 9! unger forløber, så hold jer endelig ikke tilbage. Som Helle skriver, så kan man jo undlade at svare, ja sågar undlade at læse indlægget hvis man føler at det er spild af tid...

Så hold nu op med at prøve at finde bedre steder end her...
Ude godt - Hjemme bedst!

KH Astrid - I overhængende fare for at blive skruk hver eneste gang I skriver noget om de små lækre nye bebser... Bring it on!

Anmeld

16. februar 2009

Rasmine

Astrid P skriver:

Tøser.... Skriv for pokker om alt det spædbarnshalløj der findes! Jeg har ikke overhovedet hørt om nogen der synes det var belastende... Det er jo det vi er her for!

Jeg synes det er dejligt og spændende at følge med i hvordan livet som mor til både 1, 2, 3, 4 og 9! unger forløber, så hold jer endelig ikke tilbage. Som Helle skriver, så kan man jo undlade at svare, ja sågar undlade at læse indlægget hvis man føler at det er spild af tid...

Så hold nu op med at prøve at finde bedre steder end her...
Ude godt - Hjemme bedst!

KH Astrid - I overhængende fare for at blive skruk hver eneste gang I skriver noget om de små lækre nye bebser... Bring it on!

Tja, det er jo også snart aktuelt for dig, my dear.

Anmeld

16. februar 2009

Astrid P

Mebach skriver:

Tja, det er jo også snart aktuelt for dig, my dear.

Elg!

Anmeld

16. februar 2009

Rasmine

Astrid P skriver:

Elg!

1-0, in my favør

Anmeld

16. februar 2009

Loggidut

hmmm, nu tror jeg sgu lige jeg kender svaret...

mon ikke vi har bevæget os ud over det der med vi har juli 07 børn sammen, og måske har lært hinanden at kende ud over det...

jeg mener, når jeg tænker Tynen, så tænker jeg sgu ikke kun Stella, jeg tænker da så mange andre ting om hende...'

eller Helle 30, jeg tænker både bier og Nikson (staveplade tak)

altså, jeg beregner jer egentlig mere for en form for veninder end jeg bergner jer for folk jeg har børn i samme alder som...

så når nogen skriver om deres nye poder, så bekymrer jeg mig vitterlig om personen bag...og jeg vil gerne svare på alt det jeg kan huske, fordi jeg holder af jer der sidder bag skærmen.

det er lidt lige som at spørge sin søster til råds...jeg forventer jo heller ikke hun kan huske alt, men jeg forventer hun oprigtig bekymrer sig om mig...

så preggy kvinder, og jer med lillebrødre/søstre, bliv nu her, og del jeres dejlige poder med os...de er jo også en del af jer og det der gør jer til de folk jeg holder af...

giver det her mon nogen mening?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.