Tynen...du får lige det sidste af min morgentid, før den virkelige verden kalder.
Du er gravid for fanden da, og med graviditet følger underlige tanker, og hormoner...men altså, hvis ikke det var med, så tror jeg slet ikke på man blev en god mor.
Man skal igennem den der med at fylde vægtskålen mellem to børn...kommer jeg til at holde lige meget af to børn, får den store tid nok, vil den store kunne acceptere den lille, kan vi få økonomien til at hænge sammen og bla bla bla...de tanker er et must, ellers var der jo slet ikke følelser med i det vel?
Jeg tror godt du kan glemme at finde en anden mødregruppe, hvis altså du leder efter en hvor du kan få afløb for de samme følelser som du kan her...hvis du leder efter en gruppe hvor folk skal kende og forstå dig, så glem det, for vi vil vinde suverent, uanset hvad, for pokker, vi har kendt dig og følt med dig da du gennemgik din største oplevelse i livet.
Og ikke nok med det, vi har følt det sammen med dig, netop fordi vi selv sad i situationen, på netop samme tid som dig (ja ja jeg kom senere til, ...men så de andre da)
Du finder jo ikke andre grupper, hvor du kan starte op med at råbe om mandens mælkekartoner ved sengen, eller hvor man kan sige møgunge bare fordi man har lyst, det er simpelthen ikke acceptabelt, og ikke noget man siger i det virkelige liv...og havde det ikke været for det cornflakes-indlæg en eller anden droppede på NB engang, så vil jeg æde min hat på at vi stadig sad og snakkede om hvor lækre vi var, og hvor pænt vi boede.
vi er unikke her, fordi vi har været ærlige om mange ting, som andre aldrig ville være ærlige omkring.
Jeg er ked af det, men du finder ikke sådan en gruppe igen, bare fordi du lige mangler den, sådan en skal bygges og arbejdes på...
så smid dine preggyindlæg her...vi er jo mange som har været igennem det med at få barn nummer to, eller er i gang med at få barn nummer to.
desuden er du så stor en del at min juli07 gruppe, at jeg helst ikke vil dele dig med andre...hæ hæ.

morn til dig bette tynen