Spørgsmål til udstyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

morethanperfect

-Sigrid- skriver:

Super, mange tak 

Og den der stol ... Tja, den skal bare købes

Ja .. Den er virkelig fantastisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

morethanperfect

Zeus skriver:

Babyalarmen bruger vi dagligt.. Vi har bare en prima nova, men ville ønske vi havde købt super novaen!

Skråstolen var da god nok, men hun voksede ud af den, da hun var omkring 4 mdr..

Har ikke haft ammepude med nogen af mine piger..

Legetæppet var uundværligt, men den voksede hun også fra da hun var omkring 4 mdr..

Det lyder som os herhjemme

Anmeld

13. november 2011

Koen.

-Sigrid- skriver:

Ej det var da træls 

Hvilke navne skal vi så undgå?

jamen vi købte nogen i harald nyborg med kamera i (SE det vil jeg heller ikke undvære) og de er faktisk rigtig gode, men efter ca 6 mdr kom der en løs forbindelse i stikkene så de skal stå bestemt for at lade og det andet hold kan jeg ikke huske navnet på de kostede 900kr så billige synes jeg ikke engang de var!!

MEN kamera i alarmerne er geniale, så kan man se om det bare er brok lyde hun laver eller der rent faktisk er en grund

Anmeld

13. november 2011

Zeus

morethanperfect skriver:

Det lyder som os herhjemme

Alle de penge vi havde brugt for de dimser, også holdt de kun et par mdr

Til TS: Købt brugt!

Anmeld

13. november 2011

-Sigrid-

camillakrath skriver:

Ja jeg ved godt jeg hører til en af sjældenhederne  Jeg synes bare sagtens jeg kan høre ham hvorend han nu sover.

Skråstolen har jeg brugt meget. Nok også for meget. Nu bruger han den når jeg skal i bad, eller fx lave mad. Før brugte han den når vi skulle spise.

Jeg har også det hus fra Lamaze

Det er også derfor jeg spørger, når jeg sidder i stuen så er hun maks 4 m fra mig, uanset om hun er på sit værelse eller ude på altanen

Er der en stor forskel på om man ligger betten til at lege under et aktivitets-ting eller i en skråstol?

Anmeld

13. november 2011

annec

-Sigrid- skriver:

Hvor nødvendigt er babyalarm?

Hvor nødvendigt er ammepude?

Hvor nødvendigt er skråstol?

Og hvor nødvendig er aktivitetslegetøj? (Sådan den hvor de ligger på ryggen og kigger på fine ting på en bøjle)

Er der nogle ting I vil foreslå, og er der nogle ting I mener er unødvendigt? 

Hej

- Babyalarm vil jeg sige er ret vigtigt (for mig), da jeg altid har min søn ude at sove. Så er den jo dejlig, men hvis barnet ikke skal sove udenfor er det jo ikke nødvedigvis nødvendigt

- Ammepude har jeg, tror jeg har brugt den højest 10 gange, syntes faktisk mere at den var i vejen end til gavn. Brugte han dyne i stedet, eller en lille pude som jeg syntes var bedre. Så vil sige den ikke er nødvendig

- Skråstolen har jeg været utrolig glad for, den har han benyttet mens vi har spist aftensmad eller når jeg lige går i bad. Men det er jo en smagssag om den er nødvendig

- Syntes aktivitetslegetøjet har været godt, hvis han lige har lagt på legetæppet mens jeg har ordnet lidt ting, og han elsker det. Legetøjet får altid alle hans historier han nu lige har

Anmeld

13. november 2011

-Sigrid-

Zeus skriver:

Babyalarmen bruger vi dagligt.. Vi har bare en prima nova, men ville ønske vi havde købt super novaen!

Skråstolen var da god nok, men hun voksede ud af den, da hun var omkring 4 mdr..

Har ikke haft ammepude med nogen af mine piger..

Legetæppet var uundværligt, men den voksede hun også fra da hun var omkring 4 mdr..

Bæreselen var helt og aldeles uundværlig! Både Isabella og Cajsa havde kolik, Isabella havde stensikkert, og den var bare guld værd! Dog voksede Cajsa også ud af dén, da hun var omkring 4 mdr.. Men så købte vi en fastvikle, og senere end Mai Tei og en skildpadde

Jeg satte alle tingene til salg da hun blev 4 mdr, det er derfor jeg kan huske det

Jeg har også hørt rigtig meget positivt om super novaen 

Jamen der er jo heller ikke meget ved at sidde i den når der er en hel verden som skal opleves - hverken aktivitetstæppe eller skråstol

Jeg vil også gerne have en vikle, helst den der koala-strækvikle, elsker tanken om at jeg kan gå rundt med hende 

Haha genialt, sikke en milepæl

Anmeld

13. november 2011

-Sigrid-

morethanperfect skriver:

Ja .. Den er virkelig fantastisk

Det har jeg også hørt

Anmeld

13. november 2011

-Sigrid-

tanja. skriver:

jamen vi købte nogen i harald nyborg med kamera i (SE det vil jeg heller ikke undvære) og de er faktisk rigtig gode, men efter ca 6 mdr kom der en løs forbindelse i stikkene så de skal stå bestemt for at lade og det andet hold kan jeg ikke huske navnet på de kostede 900kr så billige synes jeg ikke engang de var!!

MEN kamera i alarmerne er geniale, så kan man se om det bare er brok lyde hun laver eller der rent faktisk er en grund

Fornemt, kamera skal der til

Anmeld

13. november 2011

Zeus

-Sigrid- skriver:

Jeg har også hørt rigtig meget positivt om super novaen 

Jamen der er jo heller ikke meget ved at sidde i den når der er en hel verden som skal opleves - hverken aktivitetstæppe eller skråstol

Jeg vil også gerne have en vikle, helst den der koala-strækvikle, elsker tanken om at jeg kan gå rundt med hende 

Haha genialt, sikke en milepæl

Vi havde ellers fået sådan en smart skråstol med arme på, hvor man kunne hænge aktivitesting, også kunne den vibrere Jo jo, den var fancy...

Jeg kan faktisk huske Cajsa sad i den, da vi opdagede at hun ikke længere bare slog til tingene, men prøvede på at røre dem med en lille knyttet hånd 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.