Spørgsmål til udstyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

Toshiba

-Sigrid- skriver:

Jamen det har du da ret i, der er ingen grund til at de skal græde, det havde jeg slet ikke tænkt på 

hun er snart 11 måneder - og en meget sjælden gang vågner hun og græder - ellers ligger hun og hygger sig - og jeg tager hende op glad og smilende...

men nogle børn græder bare altid når de vågner det er meget forskelligt tror jeg..

men jeg fortsætter, for ønsker ikke - hvis det kan undgåes hun skal vågne og skal græde før jeg hører hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

-Sigrid-

Janni. skriver:

Næsten, det er Silas der bruger skråstolen, tror han vil sætte pris på at mor her holder sin bagdel væk fra skråstolen.. hi hi 

Vi lå ofte begge to og legede under aktivitetslegetøjet  Man er vel et legebarn inderst inde 

HAHA xD 

Vi har en "voksen" skråstol herhjemme, jeg kunne godt unde Krøllen at hun får sådan en (i minimodel) også

Haha jeg ligger også tit og kigger på ting i loftet, især hvis jeg kan få lov til at på gulvet (Shhyy, det er vores hemmerlighed ).

Anmeld

13. november 2011

Janni.

-Sigrid- skriver:

HAHA xD 

Vi har en "voksen" skråstol herhjemme, jeg kunne godt unde Krøllen at hun får sådan en (i minimodel) også

Haha jeg ligger også tit og kigger på ting i loftet, især hvis jeg kan få lov til at på gulvet (Shhyy, det er vores hemmerlighed ).

Åh en skråstol i voksen størrelse! Jeg er misundelig, især når jeg ser hvor meget sjov Silas har med sin stol 

Det er så hyggeligt at ligge på gulvet, isår når de små vil være med. Så det bliver så hyggeligt når krøllen kommer ud og vil være med. 

Anmeld

13. november 2011

SpunkenJo

-Sigrid- skriver:

Super, ej et fint uddybbende svar

Hvilken babyalarm har I, og hvor langt væk stod barnevognen da det var der der blev sovet middagslur i?

Havde heller ikke regnet med at folk brugte ammepuden meget ;b

Det notere jeg mig 

Haha jeg er lidt forelsket i det der dukkehus fra Lamaze, så skal det være noget skal det være den

Selv tak

Vi havde en Super Nova og den virker stadig upåklageligt den kan række ret så langt, og så kan man indstille følsomheden, sådan at den ikke tager alle lyde, men kun de vigtigste/højeste.

Hva er det for et dukkehus fra Lamaze? Der blir jeg da lige lidt nysgerrig

Anmeld

13. november 2011

Mumto3

Jeg har 3 børn og har aldrig ejet en skråstol og jeg har ALDRIG savnet den! Egentlig havde jeg tænkt at vi skulle have en, men hende vi gik til efterfødselsgymnatisk hos frårådede den bare på det kraftigste, og så droppede vi det igen, og som sagt aldrig savnet den.

Aktivitetscenter har jeg haft til alle tre børn, -og det er ok, men ikke et must.

Ammepude er dejlig at have, men almindelige puder kan også bruges til noget. Det er dog en del lettere med en ammepude.

Babyalarm. Den kunne jeg ikke rigtig undvære.

Anmeld

13. november 2011

-Sigrid-

dorthemus skriver:

Jeg købte en brugt babyalarm og det er jeg glad for. Brugte den i kort tid sa Runa sov nede i gården og vi bor på 4. Holdt dog op med at bruge den da jeg sagtens ku høre hende når hun vågnede Skråstolen var fuldkommen uundværlig og jeg købte en rigtig ergonomisk god en: Babybjørn Babysitter. Hun ku sidde i den længe og gynge og hygge sig og jeg ku gå og lave lidt praktisk eller komme i bad. Ammepuden brugte jeg også, men ku vel i og for sig ligeså godt have brugt en anden pude....den var dog god at sætte hende op af da hun begyndte at sidde. Sælger for øvrigt skråstolen herinde...du kan evt. se den i mine debatter på profilen

Hehe godt hun kunne få kontakt til dig

Det var også noget i den stil jeg havde tænkt mig at købe, men ville lige spørge mig for herinde, og så tror jeg mine forældre MEGET gerne vil købe sådan nogle ting i barselsgave og julegave - ellers kommer jeg nok tilbage til dig

Anmeld

13. november 2011

SukkerDronning

Jeg havde tænkt at ammepude ikke var så vigtigt, men nooo! Jeg havde SÅ ondt i min ryg og måtte skynde mig ud i babysam.

Babyalarm har vi ikke brugt så meget, men de få gange vi har brugt den har den været meget nødvendig. Og nu hvor Kaya snart er et år, brugervi den slet ikke mere overvejer at pakke den ned.

Skråstol brugte vi ikke, hvis det endelig var så brugte vi autostolen.

Der er SÅ mange unødvendige ting man kan købe, held og lykke i junglen

Anmeld

13. november 2011

-Sigrid-

Babymor2010 skriver:

Det eneste vi har haft brugt er skråstolen og aktivitetslegetæppet. Skråstolen nåede vi ikke at bruge i så lang tid og aktivitetstæppet brugte vi i hvad, 3-4 mrd.? Men det er uundværligt, hvis du lige skal tage opvasken og baby kan ligge alene og kigge på legetøjet 

Jeg kunne forestille mig at en mulighed for at gå i bad i 3-4 måneder  ... Ja så ville de mønter nok være givet godt ud

Anmeld

13. november 2011

Kløver

Vi kan ikke undvære baby alarmerne. Indendørs da vi bor i hus med 3 etager, udendørs da vi hverken kan se eller høre ham, når Han er ude at sove, så det er jo en vurderingssag. Ammepuden har jeg været mega glad for, og først for nyligt holdt helt op med at bruge den, men igen en vurderingssag. Skråstol har for os været uundværligt, som aflastning, når man lige skulle tisse, eller have lidt at spise eller lignende. Legetæppet også brugt flittigt her, så vi har brugt alle tingene flittigt :-)

Anmeld

13. november 2011

Clisolka

-Sigrid- skriver:

Jeg kunne forestille mig at en mulighed for at gå i bad i 3-4 måneder  ... Ja så ville de mønter nok være givet godt ud

Lige præcis 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.