Spørgsmål til udstyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

-Sigrid-

Toshiba skriver:

hun er snart 11 måneder - og en meget sjælden gang vågner hun og græder - ellers ligger hun og hygger sig - og jeg tager hende op glad og smilende...

men nogle børn græder bare altid når de vågner det er meget forskelligt tror jeg..

men jeg fortsætter, for ønsker ikke - hvis det kan undgåes hun skal vågne og skal græde før jeg hører hende

Ej det lyder da som en fantastisk måde at vågne på for sådan en lille dame 

Det var i hvert fald et godt argument for at vi skulle have en, selvom vi (næsten) altid vil være under 10 m fra hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

SukkerDronning

Og nårh ja aktivitets center har vi slet ikke haft og heller ikke savnet. Hun lå badet i lamaze bamser, det var aktivitet nok!

Anmeld

13. november 2011

Toshiba

-Sigrid- skriver:

Ej det lyder da som en fantastisk måde at vågne på for sådan en lille dame 

Det var i hvert fald et godt argument for at vi skulle have en, selvom vi (næsten) altid vil være under 10 m fra hende

det er jeg også.... men jeg kan jo ikke høre når hun slår øjnene op... hun sover vel 5-6 meter  fra hvor jeg er....

Anmeld

13. november 2011

Nadia&Daniel

-Sigrid- skriver:

Hvor nødvendigt er babyalarm?

Hvor nødvendigt er ammepude?

Hvor nødvendigt er skråstol?

Og hvor nødvendig er aktivitetslegetøj? (Sådan den hvor de ligger på ryggen og kigger på fine ting på en bøjle)

Er der nogle ting I vil foreslå, og er der nogle ting I mener er unødvendigt? 

Hvor nødvendigt er babyalarm? - den er GULD værd

Hvor nødvendigt er ammepude? - brugte vores i 1 mdr.

Hvor nødvendigt er skråstol? -  den er GULD værd

Og hvor nødvendig er aktivitetslegetøj? (Sådan den hvor de ligger på ryggen og kigger på fine ting på en bøjle)/ vi havde et aktivtetstæppe - det var GULD værd for os

Anmeld

13. november 2011

-Sigrid-

Janni. skriver:

Åh en skråstol i voksen størrelse! Jeg er misundelig, især når jeg ser hvor meget sjov Silas har med sin stol 

Det er så hyggeligt at ligge på gulvet, isår når de små vil være med. Så det bliver så hyggeligt når krøllen kommer ud og vil være med. 

Haha jeg glæder mig også lidt til at sidde med min lille pige i den, når hun skal ammes Kæresten har indtaget den lige for tiden  Øv! 

Vi har denne, har haft den i 5 år nu og elsker den stadig POÄNG Stol, sortbrun, Alme mellemrød Bredde: 68 cm Dybde: 82 cm Højde: 100 cm Siddebredde: 56 cm Siddedybde: 50 cm Siddehøjde: 42 cm

Uh ja, og så virker det ikke så mærkeligt længere Ej glæder mig sådan til hun kommer! 

Anmeld

13. november 2011

morethanperfect

-Sigrid- skriver:

Og hvor nødvendig er aktivitetslegetøj? (Sådan den hvor de ligger på ryggen og kigger på fine ting på en bøjle)

Babyalarm bruger vi hele tiden , og har altid brugt den .. Når Oscar skulle ud og sove osv.

Ammepude har jeg aldrig haft ...

Skråstol syns jeg var meget rart at have , men de kan ikke bruge den særlig længe . Oscar gad ikke sidde der mere end 2 mdr..

Aktivitetslegetøj er ert vigtigt fordi det styrker babys sanser

Hmm .. Bæresele var unødvendigt her .. Det gadf han virkelig ikke ..

Bumbo stolen har vi været rigtig glade for Den vil jeg klart anbefale

Anmeld

13. november 2011

Koen.

-Sigrid- skriver:

Fornemt, har du et navn?

Super, så er det jo en fordel at vi har MASSER af puder herhjemme i forvejen

Ja, det lyder som en god ide med sådan en stol efterhånden

Okay, super med forskellige indput 

nej, faktisk ikke, vi har kun været uheldige med dem vi har haft

Anmeld

13. november 2011

BetonSlotsPrinsesserne

-Sigrid- skriver:

Jeg var super glad for min skråstol, især da hun begyndte at få grød...
Aktivitetsbøjle ved jeg ikk om er så vigtig, men min SP anbefalede mig at hænge en snor på tværs i kravlegården med legetøj på, mht sanser og det... Så det kan nøjes med at være hjemmelavet

Anmeld

13. november 2011

-Sigrid-

SpunkenJo skriver:

Selv tak

Vi havde en Super Nova og den virker stadig upåklageligt den kan række ret så langt, og så kan man indstille følsomheden, sådan at den ikke tager alle lyde, men kun de vigtigste/højeste.

Hva er det for et dukkehus fra Lamaze? Der blir jeg da lige lidt nysgerrig

Uh, fornemt  - det skal jeg vist lige snakke med gemalen om

Det er den her; 

Syntes den er så fin, og følger med så den stadig er sjov og lege med når de er 2 år, og så kan man jo selv købe det legetøj man gerne vil have

Anmeld

13. november 2011

-Sigrid-

Babymor2010 skriver:

Lige præcis 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.