Spørgsmål til udstyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

Toshiba

-Sigrid- skriver:

Okay, hvor står jeres barnevogn så henne når I bruger babyalarmen? Og hvornår begyndte I at bruge den... Og hvilken model?

jeg bruger den HVER gang hun sover - også til nat - inden jeg går i seng.. Her er den uundværlig..

nok mest fordi hun ikke græder - og syntes det er synd hun skal "lære" at skrige før man kommer... hun "kradser" bare i alarmen såååå kommer jeg hehe

jeg har en phillips

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Janni.

-Sigrid- skriver:

Hvor nødvendigt er babyalarm?

Hvor nødvendigt er ammepude?

Hvor nødvendigt er skråstol?

Og hvor nødvendig er aktivitetslegetøj? (Sådan den hvor de ligger på ryggen og kigger på fine ting på en bøjle)

Er der nogle ting I vil foreslå, og er der nogle ting I mener er unødvendigt? 

Babyalarm bruger vi dagligt, også om natten. 

Ammepuden bruger vi også dagligt, vi foretrækker at sidde behageligt når han skal have sin flaske.

Silas elsker sin skråstol, han har den fra baby björn. Den koster lidt mere end de andre, men den er guld værd. Silas kan få lang tid til at gå med at vippe i den. Og han var ikke særlig gammel før han fandt fidusen.

Aktivitetslegetøj er heller ikke til at undvære.

Anmeld

13. november 2011

-Sigrid-

SpunkenJo skriver:

Babyalarmen har været uundværlig her. Vi bruger den stadig hver dag. Den står på hans værelse om natten og også når han sover lur.

Ammepude: sådan en havde jeg ikke første gang, og brugte bare en babydyne/sofapude. Har kvt en brugt til 40 kr til nr. 2, som jeg ombetrækker

Skråstoleb var da fin, men de må jo ikke sidde i dem ret længe alligevel, så køb da en brugt, lån en eller vent og se om behovet melder sig (Vi lånte en, ligesom vi lånte en babybjørn bæresele vi ALDRIG fik brugt....)

Et godt tæppe med en bøjle henover med legetøj er skide godt pardon ny french!! Den stimulerer på mange fine måder, og så
Kan man fjerne bøjlen de dage farver/lyd er for meget

Det var vores erfaring med de ting du efterlyser

Super, ej et fint uddybbende svar

Hvilken babyalarm har I, og hvor langt væk stod barnevognen da det var der der blev sovet middagslur i?

Havde heller ikke regnet med at folk brugte ammepuden meget ;b

Det notere jeg mig 

Haha jeg er lidt forelsket i det der dukkehus fra Lamaze, så skal det være noget skal det være den

Anmeld

13. november 2011

-Sigrid-

Janni. skriver:

Babyalarm bruger vi dagligt, også om natten. 

Ammepuden bruger vi også dagligt, vi foretrækker at sidde behageligt når han skal have sin flaske.

Silas elsker sin skråstol, han har den fra baby björn. Den koster lidt mere end de andre, men den er guld værd. Silas kan få lang tid til at gå med at vippe i den. Og han var ikke særlig gammel før han fandt fidusen.

Aktivitetslegetøj er heller ikke til at undvære.

Så alt i alt; du brugte det hele

Anmeld

13. november 2011

-Sigrid-

Toshiba skriver:

jeg bruger den HVER gang hun sover - også til nat - inden jeg går i seng.. Her er den uundværlig..

nok mest fordi hun ikke græder - og syntes det er synd hun skal "lære" at skrige før man kommer... hun "kradser" bare i alarmen såååå kommer jeg hehe

jeg har en phillips

Jamen det har du da ret i, der er ingen grund til at de skal græde, det havde jeg slet ikke tænkt på 

Anmeld

13. november 2011

Janni.

-Sigrid- skriver:

Så alt i alt; du brugte det hele

Næsten, det er Silas der bruger skråstolen, tror han vil sætte pris på at mor her holder sin bagdel væk fra skråstolen.. hi hi 

Vi lå ofte begge to og legede under aktivitetslegetøjet  Man er vel et legebarn inderst inde 

Anmeld

13. november 2011

dorthemus

-Sigrid- skriver:

Og hvor nødvendig er aktivitetslegetøj? (Sådan den hvor de ligger på ryggen og kigger på fine ting på en bøjle)

Jeg købte en brugt babyalarm og det er jeg glad for. Brugte den i kort tid sa Runa sov nede i gården og vi bor på 4. Holdt dog op med at bruge den da jeg sagtens ku høre hende når hun vågnede Skråstolen var fuldkommen uundværlig og jeg købte en rigtig ergonomisk god en: Babybjørn Babysitter. Hun ku sidde i den længe og gynge og hygge sig og jeg ku gå og lave lidt praktisk eller komme i bad. Ammepuden brugte jeg også, men ku vel i og for sig ligeså godt have brugt en anden pude....den var dog god at sætte hende op af da hun begyndte at sidde. Sælger for øvrigt skråstolen herinde...du kan evt. se den i mine debatter på profilen

Anmeld

13. november 2011

-Sigrid-

tanja. skriver:

babyalarmer kan og vil jeg ikke kunne undvære
Ammepude, ja der kunne jeg lige så godt have brugt en alm pude
Skråstolen har os været guld værd, især da Lærke sad selv sent så den var god at give grød i
Aktivitets dims.. hmm den har været god, men det var ikke en ting jeg ikke kunne leve uden

Fornemt, har du et navn?

Super, så er det jo en fordel at vi har MASSER af puder herhjemme i forvejen

Ja, det lyder som en god ide med sådan en stol efterhånden

Okay, super med forskellige indput 

Anmeld

13. november 2011

Clisolka

-Sigrid- skriver:

Det eneste vi har haft brugt er skråstolen og aktivitetslegetæppet. Skråstolen nåede vi ikke at bruge i så lang tid og aktivitetstæppet brugte vi i hvad, 3-4 mrd.? Men det er uundværligt, hvis du lige skal tage opvasken og baby kan ligge alene og kigge på legetøjet 

Anmeld

13. november 2011

-Sigrid-

camillakrath skriver:

Vi har aldrig brugt babyalarm.

Men for søøøren hvor har vi været SÅ glade for skråstol. Den har været uundværlig.

Okay, du er så en af de første der ikke bruger alarmen

Okay, hvornår brugte du den så mest?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.