Til alle jer der har født.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg fødte 40+3, så jeg nåede slet ikke at blive utålmodig . Men sender dig masser af vestøv, og så skal baby nok komme præcis på sin fødselsdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
piadas skriver:

42+5 1. gang - blev sat i gang på 17. dagen og fødte på 19. dagen!

Hold da op - du må have været træt og utålmodig til sidst . Må jeg spørge, hvorfor du først blev sat i gang så sent?

Anmeld

15. november 2011

_-Kathrine-_

40+4... Han var født 6 1/2 time efter vandet gik

Anmeld

15. november 2011

piadas

PT skriver:

Hold da op - du må have været træt og utålmodig til sidst . Må jeg spørge, hvorfor du først blev sat i gang så sent?

Ja, måske liiige en lille smule!

Jeg var som sådan ikke plaget af det - det har jeg aldrig været, men det er 10½ år siden nu, og den gang tror jeg bare, man ventede længere end man gør i dag! Jeg fødte i Aalborg...

Jeg mener, jeg var til jdm. mandag (40+0), blev scannet for nok fostervand tirsdag, skulle være sat i gang onsdag men pga. travlhed blev jeg først sat i gang torsdag eftermiddag! Jeg var stadig fuldstændig lukket, så det krævede en stikpille torsdag, igen fredag morgen og fredag eftermiddag. Fredag aften fik jeg veer, og han er født lørdag sidst på formiddagen ved AKS pga. uregelmæssig hovedstilling, så han kunne ikke dreje ordentlig ned i bækkenet.

Jeg var bare SÅ træt efter den omgang! Jeg havde jo ikke rigtig sovet siden onsdag, fordi det var første barn, og jeg var sindsygt spændt på, hvad der skulle ske.

Anmeld

15. november 2011

PT

Profilbillede for PT
piadas skriver:

Ja, måske liiige en lille smule!

Jeg var som sådan ikke plaget af det - det har jeg aldrig været, men det er 10½ år siden nu, og den gang tror jeg bare, man ventede længere end man gør i dag! Jeg fødte i Aalborg...

Jeg mener, jeg var til jdm. mandag (40+0), blev scannet for nok fostervand tirsdag, skulle være sat i gang onsdag men pga. travlhed blev jeg først sat i gang torsdag eftermiddag! Jeg var stadig fuldstændig lukket, så det krævede en stikpille torsdag, igen fredag morgen og fredag eftermiddag. Fredag aften fik jeg veer, og han er født lørdag sidst på formiddagen ved AKS pga. uregelmæssig hovedstilling, så han kunne ikke dreje ordentlig ned i bækkenet.

Jeg var bare SÅ træt efter den omgang! Jeg havde jo ikke rigtig sovet siden onsdag, fordi det var første barn, og jeg var sindsygt spændt på, hvad der skulle ske.

Nej, tingene har ændret sig en del på de sidste 10 år, kan jeg forestille mig. Men kan godt forstå, du var træt efter sådan en tur

Anmeld

15. november 2011

malo

Første barn 41+0 - og jeg var såååå utålmodig!

Anmeld

15. november 2011

A&F

Fødte i uge 39. Vandet gik, og fødte 4 timer senere.

Anmeld

15. november 2011

Sara.

Christina-pigen91 skriver:

Nu har jeg jo hørt meget om at der er en del førstegangsfødende der går over tid. Hvornår gik fødslen igang hos jer første gang? :-)
for nu går jeg altså og er en smule utålmodig, og ville da være hårdt at skulle gå langt over tid .

Fødte Lærke, mit fødste barn, uge 41+0 :-)

Så satsede lidt på at, selvfølgelig ville jeg gå over tid 2. gang, mon ikke jeg kunne klare det... Det blev nok ikke længere over tid end med Lærke.

Havde termin 26 marts. Skulle jo også helst føde inden 1 april og få børnepengene med...

1 april kom, ingen baby, 41+0 kom, ingen baby.... min fødselsdag d.6 april kom... ingen baby... Men så d.7 april kom min søn Nor til verden. Uge 41+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.