Til alle jer der har født.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2011

Annette A

Første gang 2 dage før og anden gang på terminsdatoen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

Mira0911

Christina-pigen91 skriver:

Nu har jeg jo hørt meget om at der er en del førstegangsfødende der går over tid. Hvornår gik fødslen igang hos jer første gang? :-)
for nu går jeg altså og er en smule utålmodig, og ville da være hårdt at skulle gå langt over tid .

Første gang gik jeg lige præcis 14 dage over tid... 

Anden gang gik jeg 1 dag over tid.. 

Anmeld

12. november 2011

FrkMR

fødte 39+5

Anmeld

12. november 2011

Benjamins'mor

40+6 blev sat igang.

Anmeld

12. november 2011

Silas&Mille

Jeg havde termin den 4. januar, gik i fødsel den 5. januar og fødte den 6. januar. Så føler egentligt ikke rigtig at jeg gik overtid med Silas.

Min jordemoders oprindelige 'gæt' på termin var den 6. januar, men scanningen rykkede terminen til den 4.  Men Silas hørte på hvad jordemoderen sagde 

Anmeld

15. november 2011

PsychedeliC

Jeg blev sat igang da jeg var gået 14 dage over og jeg fødte da jeg var 16 dage over

Anmeld

15. november 2011

SussieThyssen

Nu har jeg jo hørt meget om at der er en del førstegangsfødende der går over tid. Hvornår gik fødslen igang hos jer første gang? :-)
for nu går jeg altså og er en smule utålmodig, og ville da være hårdt at skulle gå langt over tid .

Jeg gik 12 dage over tid med både nr 1 og 2

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. november 2011

SD

34+6 og fødte 35+0

Anmeld

15. november 2011

Frøken J.

Min fødsel gik i gang om natten, da jeg var 41+1. Og jeg var MEGET utålmodig! Det startede med at forvandet gik, og så fik jeg veer

Anmeld

15. november 2011

annec

Blev sat igang da jeg var gået 11 dage over tid, og vandet gik og fik veer samme aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.