Til alle jer der har født.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

Mamalou

Christina-pigen91 skriver:

Nu har jeg jo hørt meget om at der er en del førstegangsfødende der går over tid. Hvornår gik fødslen igang hos jer første gang? :-)
for nu går jeg altså og er en smule utålmodig, og ville da være hårdt at skulle gå langt over tid .

Jeg gik 10 dage over tid, og fødslen gik i gang ved at vandet gik. 30 timer efter kom guldklumpen til verden. Så man kan vist godt sige, at han lod vente på sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

lukasmor

Nu har jeg jo hørt meget om at der er en del førstegangsfødende der går over tid. Hvornår gik fødslen igang hos jer første gang? :-)
for nu går jeg altså og er en smule utålmodig, og ville da være hårdt at skulle gå langt over tid .

Vandet gik 2 dage før jeg fødte. Jeg fødte på terminen

Anmeld

15. november 2011

lhn89

40+0  Så det kunne ikke passe bedre.

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Anmeld

15. november 2011

Holbæktrunten

42+0 - efter 3 dages igangsættelsesforsøg... 

Anmeld

15. november 2011

Isabella_mor

jeg gik over tid, veerne gik igang da jeg var 40+2 og jeg fødte 40+5

Anmeld

15. november 2011

piadas

42+5 1. gang - blev sat i gang på 17. dagen og fødte på 19. dagen!

Anmeld

15. november 2011

chael

Vågnede tidlig morgen, da manden skulle på arbejde. Og da han car kørt lå jeg i sengen. Og kl. 7 kunne jeg mærke den første ve. Og den kom bare som lynet fra en klar himmel.

Og så kom de ellers bare væltende om 6 timer efter, ved 13 tiden, er min datter født

*Camilla

Anmeld

15. november 2011

MarleneH

1. Gang 41+0

2. Gang 40+3

Anmeld

15. november 2011

Muffinmus

fik veer 39+5 og fik ham 40+0.....

nr 2 kom 14 dage før, så her var der stor forskel, er sørme spændt på hvornår illesøster vil ud, vil gerne gå helt til termin nemlig:-)

Anmeld

15. november 2011

Elvers

Jeg nåede det lige inden igangsættelse 41+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.