Til alle jer der har født.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2011

Christina-pigen91

Frk.S skriver:

Jeg fik min første ve kl. 22.59 den dag jeg var 41+5.
Hun er født dagen efter (altså da jeg var 41+6) kl. 10.20.

Jeg var også meget utålmodig til sidst, og søgte og søgte på statistikker for førstegangsfødende. Men det kan bare ikke sige noget om, hvornår DU føder. Du kan lige så godt være én af dem der føder før termin eller lige omkring termin.

Din baby kommer når den vil - og uanset hvad, så er der ikke længe til nu.

Nej præcis, det er jo så forskelligt fra person til person .
men den ventetid kan altså bare godt være lidt hård, hvis man går og keder sig lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

SjeBets

den første der blev jeg sat i gang  42+3

nummer to kom 39+4 

Anmeld

12. november 2011

Svenne

Vandet gik den dag jeg var 38+4 og fødte næste morgen

Anmeld

12. november 2011

Krussedulle

Christina-pigen91 skriver:

Nu har jeg jo hørt meget om at der er en del førstegangsfødende der går over tid. Hvornår gik fødslen igang hos jer første gang? :-)
for nu går jeg altså og er en smule utålmodig, og ville da være hårdt at skulle gå langt over tid .

Mit vand gik da jeg var 37+3, og fødte så 37+4 håber ikke du går vildt langt over tid

Anmeld

12. november 2011

Lisbeth85

Nu har jeg jo hørt meget om at der er en del førstegangsfødende der går over tid. Hvornår gik fødslen igang hos jer første gang? :-)
for nu går jeg altså og er en smule utålmodig, og ville da være hårdt at skulle gå langt over tid .

Jeg fødte 39+6 - vandet gik, veer kom efter en time og så ellers 4 timer med kraftigere og kraftigere veer.. og så var han i mine arme

Anmeld

12. november 2011

Hailiesmom11

jeg fødte 40+5 ved at veerne startede

Anmeld

12. november 2011

MortilCilas

Jeg gik ti dage over tid, og skulle til samtale om igangsættelse den dag vandet gik

Anmeld

12. november 2011

twinboys

i uge 25+0

Anmeld

12. november 2011

SHERO

Gik 13 dage over til.. :-)

Anmeld

12. november 2011

Lou87

Blev sat igang, så min datter blev født 36+2
(pga mulig svangerskabsforgiftning)

Men min søster gik fjorten dage over og måtte blive sat i gang første gang og også nu igen denne gang... li nu går jeg faktisk og afventer hun føder, nu er vandet endelig begyndt og sive (hun fik første stikpille i torsdags!!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.