Nitz - <3 David skriver:
ja det er super hårdt at man bare skal "efterlade" dem.. jeg er os oppe om natten og kigge til ham (og få malket ud).. Men det kan jeg kun så længe vi er i familie rum på neo.. Jeg skal flyttet på et patient hotel idag eller imorgen.. Og det ligger 500-700 m fra sygehuset.. så der er det ik så nemt liige at smutte ind til ham om natten.. For det tager 1000 år at komme op med elevator og alt det skidt..
Sygeplejerskerne siger jeg skal sørge for at overholde mine spisetider..
men ligger med ham 1-2 gange om dagen (i 2-3 timer).. og så ligger hans far med ham om aftenen..
ja det særligt nemt, jeg sov om natten, og stod så tidligt op om morgen og gav hende det først måltid om morgen, og så spiste jeg morgenmad og og gjorder mig klar og derefter sad jeg med hende til jeg skulle spise frokost eller som det passede på måltid med hende, så slappe jeg selv af i en time ca hvor fik mad, og så sad jeg med hende igen til aftensmad og der spiste jeg hurtigt og så gav jeg hende det næste måltid og derefter sad jeg med hende til elleve tolv tiden, hvor jeg sov imens jeg sad med hende og så gik jeg i seng.
jeg blev også trungte til at tag hjem af sygeplejeskerne selvom det ikke var noget jeg havde lyst til overhovedet.
ja det godt nok det hårdeste jeg havde prøvet i mit liv var lægge der, men hvis der er en psykolog der hvor i er, så prøv og hører om du kan snakke med hende når du er kommet hjem om det hele, mere fordi du finder mere ud af hvor hårdt og hvor meget det taget på dig når du kommer hjem..
Anmeld