Camulla skriver:
Rart at høre det går fremad...
Jeg følger lidt med. Har termin d. 14. januar og har svært ved at begribe, at du som havde termin 3 dage efter mig, allerede har født din lille dreng. Jeg tænker lidt om min ser ud som din i størrelse og så videre... Dejligt med billeder og skriftlig opdatering...
Jeg håber det går endnu mere fremad og at han tager en masse på som han skal. Hvor er han lækker
Ja det er lidt vildt at det pludselig kan gå så hurtigt.. Men jeg er glad for at når det nu skulle ske at det var så sent..

De siger han er lille i forhold til alder/gennemsnittet (uge 29+5).. Så din bebs er sikkert meget større nu..

Jeg lagde på barselsstue med en der havde termin d. 8/1.. (jeg havde den 17) men hendes søn vejede omkring 1800g.. KÆMPE baby i forhold til David.. Han skuller heller ikke have Cpap på (den maske der stabilisere lungerne for en sikkerheds skyld) David ligger med cpap fordi han ikke nåede at få lungemodner.. og deres lunger er jo først rigtig klar få uger før fødslen.. Så for ikke at risikere at lungerne tager skade så stabilisere man dem..
Men så trapper man dem gradvist ud..

Og jeg glæder mig helt vildt til den dag han slipper for den..
Han blir vejet hver 2. dag.. Og det skal han idag.. I lørdags havde han taget 90 g på, på 2 dage.. Og det siger de er perfekt
Anmeld