camillakrath skriver:
Vi var faktisk rigtig trygge ved at ligge på neonatal. Jeg følte simpelthen at de passede så godt på vores lillemand.
Mener Benjamin vejede 1800 gram og tabte sig til 1700. Han var 43 cm. Han kom hurtigt ud af cpap. Han lå i lang tid på sådan en varmemadras, og da han blev lidt mere stabil fik vi sådan et familierum deroppe. Det var bare rigtig godt.
Benjamin blev kun født 5 uger for tidligt, men han kom ud ved akut kejsersnit da vi begge to var meget syge pga svangerskabsforgiftning og derfor havde han ikke fået nærring.
Men hold da K*** hvor går det bare stærkt med deres vægt når de er så små 
Og på alle dine billederne ser han bare rigtig vågen ud? Det er da fedt 

Hvor dejligt at han slap for cpap hurtigt..

Og skønt han "kun" tabte 100g.. det er da vildt flot.. Når man siger de normalt taber 10%..
Ja man kan virkelig føle sig i trykke hænder her oppe
David havde så "kun" haft 8 timer med veer.. som stressede ham ret meget.. Og det var på "gult kejsersnit" han blev taget.. Puha det var ikke en rar besked at få så hurtigt.. Det er man jo ik liige forberedt på i uge 30..
Vi bor pt. i et familierum Har vi gjort siden i torsdags).. Fordi vi har så langt her ud.. Og jeg må jo ikke køre bil før om en uge.. Men jeg bliver nok snart flyttet på patient hotellet.. Enten idag eller imorgen..

Og når jeg så må køre bil så køre jeg bare hjem og sover.. indtil han er så stabil at vi skal være i familie rum igen.. (når han skal ud i de der "varme krypper")
Anmeld