Her er lidt billeder af Davids første uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2011

camillakrath

Nitz - <3 David skriver:

Jeg kan godt forstå at det vækker minder frem.. Det er nok en periode i ens liv man aldrig glemmer.. Både hårdt.. Men fantastisk at se de gør så meget for ens lille guldklump..
Hvor lille var jeres dreng ? Eller.. Hvor tidligt er han født..
David har allerede haft mange pauser fra Cpap .. igår lagde han i 1½ time hvor hans iltning lagde på 98-100.. Og han blev ikke dårlig af det.. tværdigmod,. han lagde hos hans far i 2 timer.. og gad bestemt ik sove.. han lagde bare og sagde små søde lyde og kiggede.
Håber godt nok han snart kan slippe for den..

Vi var faktisk rigtig trygge ved at ligge på neonatal. Jeg følte simpelthen at de passede så godt på vores lillemand.

Mener Benjamin vejede 1800 gram og tabte sig til 1700. Han var 43 cm. Han kom hurtigt ud af cpap. Han lå i lang tid på sådan en varmemadras, og da han blev lidt mere stabil fik vi sådan et familierum deroppe. Det var bare rigtig godt.

Benjamin blev kun født 5 uger for tidligt, men han kom ud ved akut kejsersnit da vi begge to var meget syge pga svangerskabsforgiftning og derfor havde han ikke fået nærring.

Men hold da K*** hvor går det bare stærkt med deres vægt når de er så små

Og på alle dine billederne ser han bare rigtig vågen ud? Det er da fedt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Nitz - <3 David

camillakrath skriver:

Vi var faktisk rigtig trygge ved at ligge på neonatal. Jeg følte simpelthen at de passede så godt på vores lillemand.

Mener Benjamin vejede 1800 gram og tabte sig til 1700. Han var 43 cm. Han kom hurtigt ud af cpap. Han lå i lang tid på sådan en varmemadras, og da han blev lidt mere stabil fik vi sådan et familierum deroppe. Det var bare rigtig godt.

Benjamin blev kun født 5 uger for tidligt, men han kom ud ved akut kejsersnit da vi begge to var meget syge pga svangerskabsforgiftning og derfor havde han ikke fået nærring.

Men hold da K*** hvor går det bare stærkt med deres vægt når de er så små

Og på alle dine billederne ser han bare rigtig vågen ud? Det er da fedt

Hvor dejligt at han slap for cpap hurtigt.. Og skønt han "kun" tabte 100g.. det er da vildt flot.. Når man siger de normalt taber 10%..
Ja man kan virkelig føle sig i trykke hænder her oppe

David havde så "kun" haft 8 timer med veer.. som stressede ham ret meget.. Og det var på "gult kejsersnit" han blev taget.. Puha det var ikke en rar besked at få så hurtigt.. Det er man jo ik liige forberedt på i uge 30..

Vi bor pt. i et familierum Har vi gjort siden i torsdags).. Fordi vi har så langt her ud.. Og jeg må jo ikke køre bil før om en uge.. Men jeg bliver nok snart flyttet på patient hotellet.. Enten idag eller imorgen..
Og når jeg så må køre bil så køre jeg bare hjem og sover.. indtil han er så stabil at vi skal være i familie rum igen.. (når han skal ud i de der "varme krypper")

Anmeld

14. november 2011

Nitz - <3 David

Camulla skriver:

Ja, jeg tænkte også om han ikke godt nok var lidt lille af sin alder, for jeg var til jmd for 2 uger siden og der skønnede de min dreng til at veje 1500 g. Men det kan man jo aldrig regne med... Men ift. statistikken også, så er han da...

Held og lykke med vejningen idag! Jeg  for at han har taget på igen som han skal...  

Man kan ikke altid regne med deres skøn.. Jeg var ved JM om torsdagen (fødte natten til søndag) og der skønnede hun ham til 1300-1400.. så det er lige knap 200-300g ved siden af.. Men det er jo også bare et gæt..

Anmeld

14. november 2011

Nina Amelia

Hvor er han fin

Anmeld

14. november 2011

Nitz - <3 David

Nina Amelia skriver:

Hvor er han fin

Mange tak
- Jeg er bestemt os stolt af ham

Anmeld

14. november 2011

Møn-Mor

Tak for opdateringen på din lille guldklump - din historie fylder alligevel lidt i mine tanker, nu jeg også har termin i januar.

Sender en masse positive tanker og "god vind" i jeres retning .

/Winnie

Anmeld

14. november 2011

liwsmor

Nitz - <3 David skriver:

Har samlet et par billeder af David´s første uge.. Her kl 1 i nat er han en uge gammel..
Han vejede 1110g ved fødslen. Tabte sig til 1005g og er nu oppe på 1090g.. Så det går da den rigtige vej nu..

Han fik en mindre infiktion i onsdags.. efter de fjernede hans navle sonde.. Men er nu på pencillin.. og har det meget bedre.. han har bare lidt svært ved at ta al hans mad.. så det arbejder vi lige på at få ham til.. Der ud over har lidt pus i det ene øje..
Han har idag haft to store pauser fra Cpap idag.. Og han klarede det bare super fint.. Glæder mig godt nok til at han kan slippe for den..

Sorry jeg spammer med billeder..

hvor det dejligt at hører det går den vej, kan selv huske det meget tydeligt det hele selvom det år siden her..

jeg kan godt forstå du gerne ville have ham helt væk fra cpapen, men sejt at han nået så langt .. ham kan i godt vær stolte af

Anmeld

14. november 2011

Nitz - <3 David

Møn-Mor skriver:

Tak for opdateringen på din lille guldklump - din historie fylder alligevel lidt i mine tanker, nu jeg også har termin i januar.

Sender en masse positive tanker og "god vind" i jeres retning .

/Winnie

Jeg kan godt forstå det lige sætter lidt tanker igang.. Men husk det heldigvis ikke er så mange der ender i den situation.. og skulle det ske, så er de dælme super dygtige til at ta sig af sådan en størrelse..

Inden længe er vi ude her fra

Anmeld

14. november 2011

Nitz - <3 David

liwsmor skriver:

hvor det dejligt at hører det går den vej, kan selv huske det meget tydeligt det hele selvom det år siden her..

jeg kan godt forstå du gerne ville have ham helt væk fra cpapen, men sejt at han nået så langt .. ham kan i godt vær stolte af

Mange tak vi er også pavestolte af den lille bisse.. Han er en stærk lille fyr..
Han har faktisk haft 3 timers pause fra cpap idag.. NØJ det var skønt at ligge med ham i to af de timer UDEN den forba..... susende lyd i hovedet..

Anmeld

14. november 2011

Lotte14

Nitz - <3 David skriver:

Har samlet et par billeder af David´s første uge.. Her kl 1 i nat er han en uge gammel..
Han vejede 1110g ved fødslen. Tabte sig til 1005g og er nu oppe på 1090g.. Så det går da den rigtige vej nu..

Han fik en mindre infiktion i onsdags.. efter de fjernede hans navle sonde.. Men er nu på pencillin.. og har det meget bedre.. han har bare lidt svært ved at ta al hans mad.. så det arbejder vi lige på at få ham til.. Der ud over har lidt pus i det ene øje..
Han har idag haft to store pauser fra Cpap idag.. Og han klarede det bare super fint.. Glæder mig godt nok til at han kan slippe for den..

Sorry jeg spammer med billeder..

Åååh, hvor er han søøød!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.