Her er lidt billeder af Davids første uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2011

signe.

Nitz - <3 David skriver:

Har samlet et par billeder af David´s første uge.. Her kl 1 i nat er han en uge gammel..
Han vejede 1110g ved fødslen. Tabte sig til 1005g og er nu oppe på 1090g.. Så det går da den rigtige vej nu..

Han fik en mindre infiktion i onsdags.. efter de fjernede hans navle sonde.. Men er nu på pencillin.. og har det meget bedre.. han har bare lidt svært ved at ta al hans mad.. så det arbejder vi lige på at få ham til.. Der ud over har lidt pus i det ene øje..
Han har idag haft to store pauser fra Cpap idag.. Og han klarede det bare super fint.. Glæder mig godt nok til at han kan slippe for den..

Sorry jeg spammer med billeder..

¨h så smuk han er... er selv mor til to for tidlig fødte drenge, og ved præcis hvad I gennemgår, så hvis der er noget er du velkommen til at skrive til mig.. for tidlig fødte er så unikke, og de får bare en så dejlig personlighed! man føler en sejr hver gang man kigger på dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

Nitz - <3 David

signe. skriver:

¨h så smuk han er... er selv mor til to for tidlig fødte drenge, og ved præcis hvad I gennemgår, så hvis der er noget er du velkommen til at skrive til mig.. for tidlig fødte er så unikke, og de får bare en så dejlig personlighed! man føler en sejr hver gang man kigger på dem

Mange tak for de søde ord.. Ja han er bare helt perfekt..
Jg har faktis læst din historie.. Og hørt lidt igenne, min veninde..
Det er super flot at du har klaret det hele så flot..
Jeg er slet ikke i tvivl om at man føler en sejr hver gang man kigger på dem.. Og det har man helt klart en god grund til!
Hvor "tidligt" fik du lov til at tage dine drenge med hjem?

Anmeld

12. november 2011

Nessie

Hvor er han lille og fin
Tillykke med ham. Håber at han hurtigt vokser sig stor og stærk, så I kan komme hjem

Anmeld

12. november 2011

signe.

Nitz - <3 David skriver:

Mange tak for de søde ord.. Ja han er bare helt perfekt..
Jg har faktis læst din historie.. Og hørt lidt igenne, min veninde..
Det er super flot at du har klaret det hele så flot..
Jeg er slet ikke i tvivl om at man føler en sejr hver gang man kigger på dem.. Og det har man helt klart en god grund til!
Hvor "tidligt" fik du lov til at tage dine drenge med hjem?

ja vores historie er kommet vidt omkring

Jamen den ældste var vi indlagt med i 5 mdr, men han var også ekstremt lille, og den bette fik vi lov at tage hjem efter 14 dage, fordi han klarede sig så godt, og trak vejret og spiste selv. Hvor længe har I været inde? når han er så lille, går der jo desværre nok lidt tid endnu, men pludselig går det stærkt, og så føler man at det går FOR stærkt, hehe

Anmeld

12. november 2011

B&J

ej hvor dejligt han tager på og det hele køre stille og roligt...

og hvor er han dog en lækker lille charme david

Anmeld

12. november 2011

Nitz - <3 David

signe. skriver:

ja vores historie er kommet vidt omkring

Jamen den ældste var vi indlagt med i 5 mdr, men han var også ekstremt lille, og den bette fik vi lov at tage hjem efter 14 dage, fordi han klarede sig så godt, og trak vejret og spiste selv. Hvor længe har I været inde? når han er så lille, går der jo desværre nok lidt tid endnu, men pludselig går det stærkt, og så føler man at det går FOR stærkt, hehe

Her til midnat er han en uge gammel.. "Allerede.."
Han trækker vejret super fint uden Cpap.. Men han har den på for en "sikkerheds skyld" Fordi han hev lidt efter vejret efter fødslen.. Lungemodneren havde ikke nået at virke.. Fik den først lørdag ved 19 tiden.. Og han er født kl 1.. Så de gav ham noget medicin.. som han heldigvis reagerede super godt på.. Idag har han lagt uden cpap i 2x30 minutter.. og hans iltning lagde mellem 99-100 hele tiden..
Jaa de siger jo at man som udgangspunkt skal være her til termins dato..

Anmeld

12. november 2011

morethanperfect

Nitz - <3 David skriver:

Har samlet et par billeder af David´s første uge.. Her kl 1 i nat er han en uge gammel..
Han vejede 1110g ved fødslen. Tabte sig til 1005g og er nu oppe på 1090g.. Så det går da den rigtige vej nu..

Han fik en mindre infiktion i onsdags.. efter de fjernede hans navle sonde.. Men er nu på pencillin.. og har det meget bedre.. han har bare lidt svært ved at ta al hans mad.. så det arbejder vi lige på at få ham til.. Der ud over har lidt pus i det ene øje..
Han har idag haft to store pauser fra Cpap idag.. Og han klarede det bare super fint.. Glæder mig godt nok til at han kan slippe for den..

Sorry jeg spammer med billeder..

Dejligt at høre det går fremad ! Og hvor er han skøøn , og så lille bitte  

Anmeld

12. november 2011

Mumto3

Ih, nogle fantastiske billeder!!! De øjne og det blik han har opsluger en totalt. Det mindes jeg aldrig at have oplevet så stærkt før, ikke engang med mine egne børn.

Han ser bare utrolig stærk ud!!!

Kæmpe tillykke med jeres guldklump!

Jeg tror neonatal er op og nedture. Kender en der fødte i 24. uge, det var nogle super seje måneder, men nu har de en krudtugle på 3 år

Anmeld

12. november 2011

signe.

Nitz - <3 David skriver:

Her til midnat er han en uge gammel.. "Allerede.."
Han trækker vejret super fint uden Cpap.. Men han har den på for en "sikkerheds skyld" Fordi han hev lidt efter vejret efter fødslen.. Lungemodneren havde ikke nået at virke.. Fik den først lørdag ved 19 tiden.. Og han er født kl 1.. Så de gav ham noget medicin.. som han heldigvis reagerede super godt på.. Idag har han lagt uden cpap i 2x30 minutter.. og hans iltning lagde mellem 99-100 hele tiden..
Jaa de siger jo at man som udgangspunkt skal være her til termins dato..

det er da super flot at han kan det. Ja de siger de altid, fordi så kan de ikke hænges op på noget og ofte viser børnene sog jo at være ret stærke... Hasse kom hjem cirka 2 måneder EFTER terminsdatoen, og Laurits kom hjem da han var i uge 36... så altså 4 uger før termin,,

Anmeld

12. november 2011

signe.

Mumto3 skriver:

Ih, nogle fantastiske billeder!!! De øjne og det blik han har opsluger en totalt. Det mindes jeg aldrig at have oplevet så stærkt før, ikke engang med mine egne børn.

Han ser bare utrolig stærk ud!!!

Kæmpe tillykke med jeres guldklump!

Jeg tror neonatal er op og nedture.  Kender en der fødte i 24. uge, det var nogle super seje måneder, men nu har de en krudtugle på 3 år

er vedkommende herinde? har selv født en dreng i uge 24, og han er i dag 18 mdr gammel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.