hvad gør man lige med navn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

Aprilmor11

gravid20 skriver:

men med fælles forældremyndighed, skal han jo godkende navnet, desværre i hvertfald på den blanket jeg har fået .. 

Det ved jeg så desværre ikke

Jeg har fulde forældremyndighed. Håber at du får den fulde forældremyndehed igennem så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

svanen73

gravid20 skriver:

men med fælles forældremyndighed, skal han jo godkende navnet, desværre i hvertfald på den blanket jeg har fået .. 

Ja det skal han. 

Jeg sendte for 14 dage siden navngivningsblanket hvor jeg skrev en note til, at der ingen kontakt var til faren, derfor manglede underskriften.

Jeg venter så spændt på om den går igennem. 

Anmeld

16. november 2011

baby012

Aprilmor11 skriver:

Det ved jeg så desværre ikke

Jeg har fulde forældremyndighed. Håber at du får den fulde forældremyndehed igennem så

det gør jeg ikke  

han vil beholde sin del af den.. og han har desværre ret til den eftersom vi boede sammen da eg blev gravid, dumme lov .. !

Anmeld

16. november 2011

baby012

svanen73 skriver:

Ja det skal han. 

Jeg sendte for 14 dage siden navngivningsblanket hvor jeg skrev en note til, at der ingen kontakt var til faren, derfor manglede underskriften.

Jeg venter så spændt på om den går igennem. 

kunne da være men skulle forsøge sig med det .. men tvivler, eftersom han gerne vil bestemme navnet osv . :/ 

Anmeld

16. november 2011

svanen73

gravid20 skriver:

men er det ikke først når barnet er født ??  

mener da de skulle bruge barnets cpr. og det kender jeg jo ikke endnu  

Det er jo det samme som at du ik kan opgiv barnets navn  eller jo, du kan jo opgiv det du har besluttet. Det har jeg gjort flere steder, selvom min søn ik har fået sit navn officielt endnu. 

Prøv at udfylde den og se om systemet lader den gå igennem. 

Anmeld

16. november 2011

svanen73

gravid20 skriver:

kunne da være men skulle forsøge sig med det .. men tvivler, eftersom han gerne vil bestemme navnet osv . :/ 

Jeg syns du skal få udfyldt blanketterne og så får du jo besked hvis det er noget. 

Så er det gjort. 

Anmeld

16. november 2011

Aprilmor11

gravid20 skriver:

det gør jeg ikke  

han vil beholde sin del af den.. og han har desværre ret til den eftersom vi boede sammen da eg blev gravid, dumme lov .. !

Brug alt hvad du har på ham. Også at han ikke vville have noget med jeres barn at gøre.

Faren tiæl mit barn har ikke en chance for at får del af foraldremyndigheden, fordi at jeg har så meget på ham, som ikke er godt for min søn.

Ja det er en lidt rådden lov.

Men jeg kan kun rådde dig til at finde ud af hvad du har på ham. Og så evt. snakke med en advokat som kan fortælle om du har en chance med det du muligvis har på ham, og så derefter vurder om det kan batale sig.

Det er så bøvlet med fælles, hvis man ikke er sammen, og faren ikke er så god til at få tingene ordnet med det samme.

Anmeld

16. november 2011

baby012

svanen73 skriver:

Jeg syns du skal få udfyldt blanketterne og så får du jo besked hvis det er noget. 

Så er det gjort. 

ja okay, det vil jeg gøre  

mange tak for de gode råd 

Anmeld

16. november 2011

baby012

Aprilmor11 skriver:

Brug alt hvad du har på ham. Også at han ikke vville have noget med jeres barn at gøre.

Faren tiæl mit barn har ikke en chance for at får del af foraldremyndigheden, fordi at jeg har så meget på ham, som ikke er godt for min søn.

Ja det er en lidt rådden lov.

Men jeg kan kun rådde dig til at finde ud af hvad du har på ham. Og så evt. snakke med en advokat som kan fortælle om du har en chance med det du muligvis har på ham, og så derefter vurder om det kan batale sig.

Det er så bøvlet med fælles, hvis man ikke er sammen, og faren ikke er så god til at få tingene ordnet med det samme.

Jamen jeg vil jo rigtig gerne have det til at fungere, så vil ikke køre en sag endnu.. men hvis der går alt for lang tid hvor han ikke vil se hende, så syns jeg det er det bedste for os begge at jeg overtager den fulde forældremyndighed .. 

Anmeld

17. november 2011

Aprilmor11

gravid20 skriver:

Jamen jeg vil jo rigtig gerne have det til at fungere, så vil ikke køre en sag endnu.. men hvis der går alt for lang tid hvor han ikke vil se hende, så syns jeg det er det bedste for os begge at jeg overtager den fulde forældremyndighed .. 

Ja det forstår jeg godt. Jeg håber at han ændre mening når han ser jeres lille datter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.