hvad gør man lige med navn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2011

baby012

Har idag snakket med stfv. sagen kan nemt komme til at tage 3 måneder, så jeg kan i princippet nå at navngive hende inden han får myndighed over hende.. 

men han holder fast ved at det skal være fællesforældremyndighed.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

Toshiba

gravid20 skriver:

Har idag snakket med stfv. sagen kan nemt komme til at tage 3 måneder, så jeg kan i princippet nå at navngive hende inden han får myndighed over hende.. 

men han holder fast ved at det skal være fællesforældremyndighed.. 

så gør det

Anmeld

17. november 2011

baby012

Toshiba skriver:

så gør det

hehe, må jo bare håbe han ikke underskriver papierne i hastværk så det lige præcis når at komme iorden  

Anmeld

17. november 2011

Toshiba

gravid20 skriver:

hehe, må jo bare håbe han ikke underskriver papierne i hastværk så det lige præcis når at komme iorden  

der går 100 år før du får besked om han har gjort dit eller dat - den statsforvaltning er en flok snegle... så go for it

Anmeld

17. november 2011

baby012

Toshiba skriver:

der går 100 år før du får besked om han har gjort dit eller dat - den statsforvaltning er en flok snegle... så go for it

super  

Anmeld

24. november 2011

Pige2009

muzen skriver:

jeg kan ikke være mere enig med hende. søg den fuldeforældre myndighed. du vil så meget fortryde det senere.

også er det dig og kun dig der bestemmer navnet, han kan hoppe og danse lige så meget han vil det er dig der bestemmer navnet

Nemlig. Er der en update på, hvad du har gjort?

Anmeld

24. november 2011

baby012

Baagøe skriver:

Nemlig. Er der en update på, hvad du har gjort?

mine muligheder for at få den fulde forældremyndighed er =0 han er hverken alkoholiker eller stofmisbruger, eller andet i den dur, så der er ikke så meget at gøre når han fastholder han vil beholde den, og fastholder han engang i fremtiden vil se sin datter .. så er det bare jeg tænker ja, hvornår !? han bor 500 km. væk  

føler lidt det kun er for at såre mig... men hvis hun er 4 måneder og han satdig ikke ønsker samværd, så kan jeg tage den op der igen, og så er mine chancer bedre .. 

Anmeld

24. november 2011

Pige2009

gravid20 skriver:

mine muligheder for at få den fulde forældremyndighed er =0 han er hverken alkoholiker eller stofmisbruger, eller andet i den dur, så der er ikke så meget at gøre når han fastholder han vil beholde den, og fastholder han engang i fremtiden vil se sin datter .. så er det bare jeg tænker ja, hvornår !? han bor 500 km. væk  

føler lidt det kun er for at såre mig... men hvis hun er 4 måneder og han satdig ikke ønsker samværd, så kan jeg tage den op der igen, og så er mine chancer bedre .. 

Men har du søgt den?

Anmeld

24. november 2011

baby012

Baagøe skriver:

Men har du søgt den?

nej det har jeg ikke når jeg får a vide at jeg ikke ville kunne få den uanset hvad lige nu .. så venter og ser om han skifter mening om samvær med hende. 

gider ikke gå ud i en stor retssag lige nu, hvis der alligevel ikke kommer noget ud af det  

Anmeld

24. november 2011

Baby-Blue

gravid20 skriver:

Men jeg kan vel ikke døbe hende noget uden han giver hans accept ? ville allerede have navngivet få dage efter fødslen, og så holde dåben bagefter når hun er lidt ældre .. 

ej hvor er det frustrerende  

Min veninde døbte uden farens accept

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.