Jeg skal til en stor fest iaften, som jeg har glædet mig vildt meget til! 
Problemet er bare at jeg ikke aner om jeg er gravid eller ej.... Jeg vil idag kun være mellem 4+1 og 4+5 og min graviditets test imorges havde kun en meget meget svag (skygge?) streg... Jeg vil ikke kalde den positiv.. men man kan jo heller ikke kalde den 100 % negativ når der er antydingen af 2 streger på...
Man hører så tit om kvinder der har drukket i starten af deres graviditet hvor der intet skete ved det, så jeg tænker på at der sikkert ikke sker noget hvis jeg bliver lidt halv fuld i aften??? jeg har ikke tænkt mig at drikke mig i hegnet, nok mere bare i god stemning 
men jeg kan sku ikke helt finde ud af det... Jeg ved bare at hvis jeg nu får min mens her om et par dage så vil jeg ærge mig helt vildt over at jeg ikke kunne drikke lidt i aften, og hvis jeg er gravid, er jeg jo ikke så langt henne at alkoholden går igennem til baby vel???
hvad synes i??? har brug for at par ærlige meninger...
Jeg giver folk mulighed for at svare anonym, da der sikkert sidder nogle der ude som drak lidt dengang de ikke var sikker på graviditeten, men som sikkert ikke vil indrømme nu at de drak lidt, uden der skete noget ved det 
kom frisk!
Anmeld