alkohol i aften...?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.014 visninger
28 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg skal til en stor fest iaften, som jeg har glædet mig vildt meget til! 

Problemet er bare at jeg ikke aner om jeg er gravid eller ej.... Jeg vil idag kun være mellem 4+1 og 4+5 og min graviditets test imorges havde kun en meget meget svag (skygge?) streg... Jeg vil ikke kalde den positiv.. men man kan jo heller ikke kalde den 100 % negativ når der er antydingen af 2 streger på... 

Man hører så tit om kvinder der har drukket i starten af deres graviditet hvor der intet skete ved det, så jeg tænker på at der sikkert ikke sker noget hvis jeg bliver lidt halv fuld i aften??? jeg har ikke tænkt mig at drikke mig i hegnet, nok mere bare i god stemning 

men jeg kan sku ikke helt finde ud af det... Jeg ved bare at hvis jeg nu får min mens her om et par dage så vil jeg ærge mig helt vildt over at jeg ikke kunne drikke lidt i aften, og hvis jeg er gravid, er jeg jo ikke så langt henne at alkoholden går igennem til baby vel???

hvad synes i??? har brug for at par ærlige meninger... 

Jeg giver folk mulighed for at svare anonym, da der sikkert sidder nogle der ude som drak lidt dengang de ikke var sikker på graviditeten, men som sikkert ikke vil indrømme nu at de drak lidt, uden der skete noget ved det 

kom frisk! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

Anonym trådstarter

PS. Clearblue siger ikke gravid. så hvis jeg er gravid kan den ihvertfald ikke måle det endnu... 

Anmeld

12. november 2011

lycly

Altså, jeg fandt først ud af at jeg var gravid da jeg var 5 uger henne. Og var til en fest nogle dage før. Hvor jeg drak. Og jeg har en dejlig lille pige den dag i dag

Anmeld

12. november 2011

NinaNymannMadsen

ved den første vidste jeg ikk jeg var gravid før i december måned og var altså blevet gravid i starten eller midten af oktober. min kæreste blev så 25 den 28 oktober (2008 snakker vi om her) og der drak jeg mig stang stiv. og har idag en sund og rask datter.
og smagte da også lidt nytårs aften det år.

den her gang har jeg et par gange fået lidt vin til konfirmationer vi har været til og hun er også sund og rask og der er intet sket med nogen af dem. har haft normale graviditeter begge gange.

og der er sikkert andre end mig der har prøvet noget ligne, for når man ik ved om man er gravid og drikker man jo som man ville gøre normalt til fester altså med mindre man tror man er jo.

Anmeld

12. november 2011

Anonym trådstarter

LunaLykke skriver:

Altså, jeg fandt først ud af at jeg var gravid da jeg var 5 uger henne. Og var til en fest nogle dage før. Hvor jeg drak. Og jeg har en dejlig lille pige den dag i dag

tak for dit ærlige svar!  Jeg har også en veninde som drak indtil hun i 8 uge fandt ud af at hun var gravid, og hendes søn er helt normal den dag idag  

min kæreste synes godt jeg kan drikke lidt i aften. Han synes ikke at den test der positiv ud, selvom han da godt kan se skyggestregen... men når clearblue siger ikke gravid såååå... 

jeg skulle jo egentlig have haft min mens nu, men den er ikke kommet... men på den anden side så føler jeg mig ikke gravid... 

Anmeld

12. november 2011

Talbutikken

Jeg havde været til en stor fest lige inde at jeg fant ud af at jeg var gravid med den første. Hun havde ikke taget skade af den ene gang..

Men hvis der er en sandsynlighed for at du er gravid, ville jeg lade vlre med at drikke.

Anmeld

12. november 2011

lycly

Anonym skriver:

tak for dit ærlige svar!  Jeg har også en veninde som drak indtil hun i 8 uge fandt ud af at hun var gravid, og hendes søn er helt normal den dag idag  

min kæreste synes godt jeg kan drikke lidt i aften. Han synes ikke at den test der positiv ud, selvom han da godt kan se skyggestregen... men når clearblue siger ikke gravid såååå... 

jeg skulle jo egentlig have haft min mens nu, men den er ikke kommet... men på den anden side så føler jeg mig ikke gravid... 

Jeg følte mig nu heller ikke gravid før omkring uge 10, så det er ikke nødvendigvis en indikator for om du er gravid Men jeg tror ærlig talt ikke jeg ville have drukket dengang, hvis jeg da havde vidst at jeg var gravid.

At du drikker lidt skader ikke, men jeg synes ikke du bør blive påvirket, altså fuld Og herre Gud, hvis du så ikke er gravid, så har du jo masser af mulighed for at drikke en anden gang, så du behøver jo ikke ærge dig

Anmeld

12. november 2011

Anonym trådstarter

NNM skriver:

ved den første vidste jeg ikk jeg var gravid før i december måned og var altså blevet gravid i starten eller midten af oktober. min kæreste blev så 25 den 28 oktober (2008 snakker vi om her) og der drak jeg mig stang stiv. og har idag en sund og rask datter.
og smagte da også lidt nytårs aften det år.

den her gang har jeg et par gange fået lidt vin til konfirmationer vi har været til og hun er også sund og rask og der er intet sket med nogen af dem. har haft normale graviditeter begge gange.

og der er sikkert andre end mig der har prøvet noget ligne, for når man ik ved om man er gravid og drikker man jo som man ville gøre normalt til fester altså med mindre man tror man er jo.

hehe ja okay  vildt at du først fandt ud af det så sent! 

Jamen jeg har skam ikke tænkt mig at drikke mig stang stiv... det ville jeg alligevel havde det skidt med kan jeg mærke... men jeg tænker et par glas vin og et par drinks i løbet af hele aftenen/natten.... 

Anmeld

12. november 2011

Anonym trådstarter

Talbutikken skriver:

Jeg havde været til en stor fest lige inde at jeg fant ud af at jeg var gravid med den første. Hun havde ikke taget skade af den ene gang..

Men hvis der er en sandsynlighed for at du er gravid, ville jeg lade vlre med at drikke.

hmm jamen sansynligheden er der jo... vi har jo haft ubeskyttet sex for ca 14-16 dage siden hvor min ægløsning jo har ligget... og jeg står med en ultra svag "positiv" test, som vi jo ikke rigtig vil kalde positiv... 

jeg har slet slet ikk tænkt mig at drikke mig fuld på den sejlende måde... mere sådan "selskabs fuld" altså nyde lidt vin til maden, få et par lækre drinks i byen. 

Anmeld

12. november 2011

Frk.Nissen

Jeg tror betemt ikke der sker noget ved, at du tager til fest. Har hørt fra folk, som ikke vidste de var gravide, at du havde været i byen. Og der var der ikke sket noget

Dem jeg kender har et sund og rask barn idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.