NF gik skidt:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar. Var det grundet nf størrelse ? alder eller blodprøve i fik dårlige tal. Ved i det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

banditten2011

Anonym skriver:

Tak for alle jeres svar. Var det grundet nf størrelse ? alder eller blodprøve i fik dårlige tal. Ved i det?

det ved jeg faktisk ikk.. tror ikk det er min alder ihvertfald da jeg lige er blevet 24år her i okt

Anmeld

11. november 2011

Anonym trådstarter

oki. Du kan ikke huske om nakkefolden var almindelig i størrelsen?

Anmeld

11. november 2011

banditten2011

Anonym skriver:

oki. Du kan ikke huske om nakkefolden var almindelig i størrelsen?

mener den var lidt for stor men er ikk sikker overhoved

Anmeld

11. november 2011

Mor til Frederic og Freya

Anonym skriver:

Kan snart ikke mere. Nu troede vi endelig alt var godt.. men....... Til scanningen idag fik vi også lavet risiko beregning og den lyder på 1:50. Suk..  Skal så ha' lavet moderkage prøve på onsdag. Shit hvor er der længe til.

Vi har tidligere mistet 3 gange nu er vi endelig i uge 13+0 også sker dette...

Andre der har prøvet dum NF?

uh altså... syntes jeg har hørt flere der har haft lave tal og at moderkage prøve gav dem klarhed over at de vented et barn der intet fejler...

Hvad uge fik du taget blodprøver?

Jeg fik ringere tal hele vejen igennem, men hende scanings damen fandt ud at mine blodprøver var taget al for tidlig - så de skulle tages om og det gav et helt andet resultat...

Anmeld

11. november 2011

Moms

Hej

Vi fik 1:56

Læs evt. https://www.baby.dk/debat/114284pi1/graviditet/sker-kun-for-de-andre-----.aspx#GoToMessage

Jeg har ikke født endnu, men alle scanninger og fostervandsprøven har været normale.

Mange svarede mig med solstrålehistorier om forældre med større risiko end vores. Så mit bedste råd er at slå koldt vand i blodet. Du skal trods alt kun vente få dage. Vi valgte fostervandsprøven frem for moderkagebiopsien og skulle vente 2-3 uger. DET var langt tid at gå med graviditetssymptomer og uvisheden om det skulle ende med abort eller ej.

Heldigvis gik det godt for os - so far - krydser fingre for det samme hos jer.

Moms

Anmeld

11. november 2011

K&S

Anonym skriver:

Kan snart ikke mere. Nu troede vi endelig alt var godt.. men....... Til scanningen idag fik vi også lavet risiko beregning og den lyder på 1:50. Suk..  Skal så ha' lavet moderkage prøve på onsdag. Shit hvor er der længe til.

Vi har tidligere mistet 3 gange nu er vi endelig i uge 13+0 også sker dette...

Andre der har prøvet dum NF?

Anmeld

11. november 2011

Annette A

Ja det er lang tid at vente når man står midt i det, men vil sige som mange andre at sandsynlighden jo alligevel er minimal. Kender også en der fik tallet 1:4 og det var et sundt og raskt barn hun fik, så det kan jo gå ganske godt, men forstår godt det er svært at trøste sig med lige nu. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.