NF gik skidt:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.123 visninger
27 svar
0 synes godt om
11. november 2011

Anonym trådstarter

Kan snart ikke mere. Nu troede vi endelig alt var godt.. men....... Til scanningen idag fik vi også lavet risiko beregning og den lyder på 1:50. Suk..   Skal så ha' lavet moderkage prøve på onsdag. Shit hvor er der længe til.

Vi har tidligere mistet 3 gange nu er vi endelig i uge 13+0 også sker dette...

Andre der har prøvet dum NF?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Nettemor

hvor er det træls for jer

der var en del debat om det da den udsendelse med bubber havde været i fjernsynet.. og der fortalte Zafir om hendes forløb. men det er nok ikke den du skal læse hvis du har brug for en solstråle historie.

men har du lyst og mod på at læse den så kan jeg hurtig finde et link til dig.. ?

Anmeld

11. november 2011

lycly

Anonym skriver:

Kan snart ikke mere. Nu troede vi endelig alt var godt.. men....... Til scanningen idag fik vi også lavet risiko beregning og den lyder på 1:50. Suk..  Skal så ha' lavet moderkage prøve på onsdag. Shit hvor er der længe til.

Jeg har ikke prøvet det desværre, men ville ikke gå uden at give dig en  Er sikker på at det hele nok skal gå. En fra min mødregruppe fik også et dårligt tal, men hun har den skønneste raske lille dreng.

Anmeld

11. november 2011

MissTas

Anonym skriver:

Kan snart ikke mere. Nu troede vi endelig alt var godt.. men....... Til scanningen idag fik vi også lavet risiko beregning og den lyder på 1:50. Suk..  Skal så ha' lavet moderkage prøve på onsdag. Shit hvor er der længe til.

vil bare berolige dig med, at selvom jeres risikovurdering var skidt, så er det sjældendt at der er noget galt med fosteret alligevel.

Er sikker på i har en sund og rask lille guldklump i din mave

Anmeld

11. november 2011

Giraffen

Anonym skriver:

puha sikke et hårdt dilemma især fordi at det jo 'kun' betyder at risikoen er 2% (hvilket stadig er meget lavt)

ved slet ikke lige hvad jeg skal råde dig til men du skal hvertfald ha en 

Anmeld

11. november 2011

henh01

hejsa

Jeg har heller ikke selv prøvet det, fik risiko taller 1:350 hvilket heller ikke er helt højt.- Det jeg prøvede at tænke på var at jeg skulle føde 350 børn og så ville kun 1 af dem have downs.

Du skal føde 50 børn - 49 raske.. Det er ret mange børn

Anmeld

11. november 2011

banditten2011

Anonym skriver:

Jeg havde et tal der hed 1:31 mener jeg og fik laver den biopsi og der var ingenting overhoved..

Men det er nok den værste ventetid jeg nogensinde har prøvet desværre

Anmeld

11. november 2011

GUSO

Anonym skriver:

Hej.. Først en kæmpe til dig, det må være en hård besked at få, har ikke selv prøvet det, og ved ikke hvordan jeg selv ville reagere, men prøv at forestille dig 50 babyer på række og deriblandt et der kun én der har downs, det er alligevel en god risiko når alt kommer til alt, jeg vil For at din moderkage biopsi går rigtig godt og at du får den dejligste graviditet.. Igen kæmpe Camilla

Anmeld

11. november 2011

Dinsen

Hejsa..havde også en NF der ikke gik som vi håbede.. var total knust, er så heldig min bror har analyseret netop disse prøver.. ringede self. til ham både for at han er fantastisk at snakke med, men også for at få lidt mere afvide.. han gav mig et "billed" jeg ku forsøge at tænke over!! i dit tilfælde sådan her, du har en krukke med 49 hvide kugler i, og 1 rød, nu lukker du øjenene og stikker hånden ned og fanger 1 kugle op, sandsynligheden for du fanger netop den røde er jo ikke så stor!! dette er ingen trøst det ved jeg godt, og tiden til onsdag er lang!! vi venter os en sund og rask dreng, så der er gode historier, og heldigvis er der mange af dem!!håber virkelig på det allerbedste for jer!!du får et stort kram med på vejen!!

Anmeld

11. november 2011

Maja88

nettemor skriver:

hvor er det træls for jer

der var en del debat om det da den udsendelse med bubber havde været i fjernsynet.. og der fortalte Zafir om hendes forløb. men det er nok ikke den du skal læse hvis du har brug for en solstråle historie.

men har du lyst og mod på at læse den så kan jeg hurtig finde et link til dig.. ?

jeg vil gerne læse hvis det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.