Vi fik også en lavt tal til nf på 1:121, og var også skide nervøs og mega bange. Vi havde og kæmpet i lidt over 6 md for at få denne graviditet og så kom det dårlige tal, vi fik lavede en moderkagebiopsi for at få hvished og for at vi ikke skulle gå med disse tanke i endnu 6 md om der nu var noget og om vi kunne klare det hvis det viste sig at være en barn med dawns. Jeg var heldig at de kunne presse mig ind dagen efter, og 3 efter havde vi et svar på en datter som var skulle have tegn på have kromoson fejl. Idag har jeg den dejligste pige på 4 md.... Så føler med dig det er skide hårdt at vente på.
Fik i måske andet afvide til nf?, for ved min tjekkede de hjerte og næseben som var yderst fint og det skulle være et godt tegn på at det ikke var tale om dawn.
Men godt at få taget prøvet så man få vished og kan forberede sig bare lidt... Og husk på at selvom man får et stport atl er risikoen der alligevel for 1 ud af 4000 fx kunne jo være den ene, kun med en fostervands prøve/moderkagebiopsi få man 100% sikkert svar.
Og så lige en 
Anmeld