NF gik skidt:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

mor2011_

Øv kender godt følelsen her gik nf også skidt men heldigvis har vigåset lavet cvs og barnet er rask så vil helt klart anbefale det.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

kimfrit

Ej øv, stor til dig, jeg er sikker på den lille har det super godt inde i din mave!

Anmeld

11. november 2011

Miss Church

Anonym skriver:

Kan snart ikke mere. Nu troede vi endelig alt var godt.. men....... Til scanningen idag fik vi også lavet risiko beregning og den lyder på 1:50. Suk..  Skal så ha' lavet moderkage prøve på onsdag. Shit hvor er der længe til.

Vi har tidligere mistet 3 gange nu er vi endelig i uge 13+0 også sker dette...

Andre der har prøvet dum NF?

Puha det er en hård og trist situation i står i. Jeg  for at alt er som det skal være og at der ligger en fin bebs i din mave 

Anmeld

11. november 2011

Lotte14

Anonym skriver:

Kan snart ikke mere. Nu troede vi endelig alt var godt.. men....... Til scanningen idag fik vi også lavet risiko beregning og den lyder på 1:50. Suk..  Skal så ha' lavet moderkage prøve på onsdag. Shit hvor er der længe til.

Vores hed 1:20, og vi har i dag en sund og rask dreng

for at det hele nok skal gå godt.

//Charlotte

Anmeld

11. november 2011

Alexander&Lærke

Vi fik også en lavt tal til nf på 1:121, og var også skide nervøs og mega bange. Vi havde og kæmpet i lidt over 6 md for at få denne graviditet og så kom det dårlige tal, vi fik lavede en moderkagebiopsi for at få hvished og for at vi ikke skulle gå med disse tanke i endnu 6 md om der nu var noget og om vi kunne klare det hvis det viste sig at være en barn med dawns. Jeg var heldig at de kunne presse mig ind dagen efter, og 3 efter havde vi et svar på en datter som var skulle have tegn på have kromoson fejl. Idag har jeg den dejligste pige på 4 md.... Så føler med dig det er skide hårdt at vente på.

Fik i måske andet afvide til nf?, for ved min tjekkede de hjerte og næseben som var yderst fint og det skulle være et godt tegn på at det ikke var tale om dawn. 

Men godt at få taget prøvet så man få vished og kan forberede sig bare lidt... Og husk på at selvom man får et stport atl er risikoen der alligevel for 1 ud af 4000 fx kunne jo være den ene, kun med en fostervands prøve/moderkagebiopsi få man 100% sikkert svar.

Og så lige en 

Anmeld

11. november 2011

S.Maria

Jeg fik et tal der hed 1:92. Man går og glæder sig helt vildt til man skal se den lille for første gang og så får man lige smækket en dør i hovedet ved at der er en risiko for at der er noget barnet. Vi skulle også vente tæt på en uge med at få lavet en moderkagebiopsi så det var nogle lange dage. Da det så var gjort fik vi brev tre dage senere om at baby ikke havde downs og at vi ventede en pige. 

Det eneste positive jeg kunne tænke ved at få dette gjort var, at nu fik vi at vide med 100% sikkerhed at der ikke var nogle kromosom fejl og med sikkerhed hvad køn det blev. 

Håber at i også får et sundt og rask barn.....

Anmeld

11. november 2011

Levi&LilysMor

det er en træls besked at få, du får lige et kæmpe  og  at der ikke er noget med bebs

Anmeld

11. november 2011

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Anonym skriver:

Jeg fik lavet en , mit tal lå på 1:65 førstegang.. Men jeg fik det gjort samme dag som nf .. Og i dag har jeg en sund og rask dreng på lige knap 3 år tror der gik 3dageffrs jeg fik lavet testen til der kom svar , og så kom det endelige svar 14dage efter .. 

Anmeld

11. november 2011

Lou87

Ku ikk gå uden og sende en

Har ikk selv prøvet det, men har hørt om andre med så lave tal hvor barnet viste sig og være helt fint!

Anmeld

11. november 2011

Dianaaa

jeg har ikke prøvet dette og kan overhovedet ikke sætte mig ind i hvordan det må være  ,men jeg føler med dig !

en kramser her fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.