Update på den ekstra streg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

Risen

sarahjylland skriver:

Det er ved sygehuset.  jeg synes det utroligt man skal miste så mange gange inden der sker noget. 

Ja det er det sgu - krydser for din spir bliver derinde og vi får nogle dejlige graviditeter 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Risen

TAK for jeres lyønskninger  Det betyder rigtigt meget! 

Er der nogle som ikke har haft symptomer i starten af deres graviditet? 

Og hvor hurtigt kommer maven, som 2 gangs fødende? 

Anmeld

11. november 2011

lycly

Yay tillykke!! Jeg ELSKER Clearblue testen, der har man PÅ SKRIFT at den er god nok Igen, TILLYKKE!!

Anmeld

11. november 2011

sarahjylland

Maven kommer HURTIGT. ELler det har den ved mig. Jeg har både ondt i babser, kvalme træthed osv så det er bare "fantastisk".....eller noget 

Og ja jeg håber vi får det "nemt" hele vejen igennem 

Anmeld

11. november 2011

Pernille84

Stort tillykke med graviditeten Så kan vi følges ad  Er da dejligt at du bliver fulgt ekstra, gør jeg ikke på trods af at jeg har mistet. Så vi betaler selv for en tidlig scanning.

Anmeld

12. november 2011

Risen

Pernille84 skriver:

Stort tillykke med graviditeten Så kan vi følges ad  Er da dejligt at du bliver fulgt ekstra, gør jeg ikke på trods af at jeg har mistet. Så vi betaler selv for en tidlig scanning.

Tak skal du have  

Vi bliver ikke fulgt, men vi havde betalt for en scanning sidste graviditet, men den gik desværre i en SA, så derfor har vi en tryghedsscanning til gode..  

Hvornår er du sat til? - og tillykke med din graviditet også 

Anmeld

12. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Risen skriver:

Tak for jeres råd, ærlige svar og krysede fingre..  Tog denne i morges, og nu er der ingen tvivl  Har dog ingen symptomer overhovedet, andet end at jeg fik en voldsom lyst til pasta forleden dag, men det får jeg tit  Nu skal der bare gå 3-4 uger før jeg tror helt på det, og har set hjerteblink..  

YEAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!

Hold op en dejlig nyhed!!

Kæmpe meget tillykke herfra søde! JUBIII!!!  

Anmeld

12. november 2011

Risen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

YEAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!

Hold op en dejlig nyhed!!

Kæmpe meget tillykke herfra søde! JUBIII!!!  

TAK søde Det er helt fantastisk, men venter lige med at juble alt for meget før jeg har set hjerteblink  

Hvordan har du det? 

Anmeld

12. november 2011

DK

STORT STORT tillykke!! Ihh hvor var det ventet!

Anmeld

12. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Risen skriver:

TAK søde Det er helt fantastisk, men venter lige med at juble alt for meget før jeg har set hjerteblink  

Hvordan har du det? 

Så jubler jeg for dig imens!  Jeg har det helt fantastisk.  Nu er der ikke længe til jeg skal føde. Glæder mig helt vildt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.