Update på den ekstra streg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.169 visninger
50 svar
0 synes godt om
11. november 2011

Risen

Tak for jeres råd, ærlige svar og krysede fingre..  Tog denne i morges, og nu er der ingen tvivl  Har dog ingen symptomer overhovedet, andet end at jeg fik en voldsom lyst til pasta forleden dag, men det får jeg tit  Nu skal der bare gå 3-4 uger før jeg tror helt på det, og har set hjerteblink..  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

VNB

stort tillykke!!! 

Anmeld

11. november 2011

Risen

HOV! MEGET VIGTIGT! DEM SOM ER FACEBOOK VENNER, LAD VÆR MED AT SKRIVE PÅ FACEBOOK, DA VI GERNE VIL SIGE DET SELV, OG FØRST OVER UGE 12, hvis jeg altså kan skjule det så godt 

Anmeld

11. november 2011

Englebassen82

Risen skriver:

Tak for jeres råd, ærlige svar og krysede fingre..  Tog denne i morges, og nu er der ingen tvivl  Har dog ingen symptomer overhovedet, andet end at jeg fik en voldsom lyst til pasta forleden dag, men det får jeg tit  Nu skal der bare gå 3-4 uger før jeg tror helt på det, og har set hjerteblink..  

Tillykke..

Anmeld

11. november 2011

Ranarupta

Risen skriver:

Weee, hvor er det bare fantastisk!
Tillykke!

Anmeld

11. november 2011

Mette.

Stort tillykke med den lille spire. 

Anmeld

11. november 2011

sarahjylland

Tillykke med det  men det er jo ikke sikkert du får en tidlig scanning. 

Anmeld

11. november 2011

2721

Stort tillykke søde

Anmeld

11. november 2011

Tullebobs

Tillykke med det fine resultat

De er altså bare cool, de der tests, hvor der står 'Gravid'  Så er der ligesom ingen tvivl!

Kh trine

Anmeld

11. november 2011

livhemdrup

Hvor dejligt Tillykke med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.