Update på den ekstra streg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

Risen

sarahjylland skriver:

Okay jeg har været gennem 3 SAer inden jeg er blevet tilbudt det. Så jeg skal på mandag

Den første betalte vi selv for Så det er ikke noget vi har fået tilbudt gratis af lægen.. Hvor langt er du henne i din graviditet idag? - og ved du hvornår man præcist kan se hjerteblink?

Krydser for din lille spir bliver derinde. Har selv haft en SA, og ved hvor hårdt det er..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Koen.

Os lige et tillykke her får du smukke

Anmeld

11. november 2011

babymus77

Stort tillykke med testen og din graviditet;-) Hvor er det dejligt for jer!!! Knus og tillykke...

Anmeld

11. november 2011

sarahjylland

Ja jeg skulle være 6+1 og man skulle kunne fra uge 6 se hjerteblink. Jeg håber også Mikkel kan få sige en lillesøster denne gang for han glæder sig virkelig. Det er nemlig mega hårdt og helt ubeskrivligt meget endda. Jeg vil blive fulgt nu hver uge indtil min NF er overstået. Samtidig med jeg vil få tilbudt psykolog fra familiecentret. Så det er dejligt 

Anmeld

11. november 2011

sarahjylland

Så er du jo også i juli gruppen 

Anmeld

11. november 2011

Camillos

Risen skriver:

Tak for jeres råd, ærlige svar og krysede fingre..  Tog denne i morges, og nu er der ingen tvivl  Har dog ingen symptomer overhovedet, andet end at jeg fik en voldsom lyst til pasta forleden dag, men det får jeg tit  Nu skal der bare gå 3-4 uger før jeg tror helt på det, og har set hjerteblink..  

Grats

Anmeld

11. november 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Tillykke med spiren

Anmeld

11. november 2011

Risen

sarahjylland skriver:

Ja jeg skulle være 6+1 og man skulle kunne fra uge 6 se hjerteblink. Jeg håber også Mikkel kan få sige en lillesøster denne gang for han glæder sig virkelig. Det er nemlig mega hårdt og helt ubeskrivligt meget endda. Jeg vil blive fulgt nu hver uge indtil min NF er overstået. Samtidig med jeg vil få tilbudt psykolog fra familiecentret. Så det er dejligt 

Årh hvor er du "heldig" at du bliver fulgt.. Det må da give en vis tryghed for dig så..  Er det på hospitalet eller hos en læge? Jeg krydser for en lillesøster.. Skal i ind til kønsscanning så? 

Anmeld

11. november 2011

sarahjylland

Det er ved sygehuset.  jeg synes det utroligt man skal miste så mange gange inden der sker noget. 

Anmeld

11. november 2011

birthee

tillykke!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.