Et par spørgsmål fra en skruk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2011

Muhmi

Vi var enige om at, hvis jeg blev gravid så blev jeg det.. Der gik dog halvandet år før der var gevinst... Vi har aldrig brugt beskyttelse...

Og da min kæreste er 4½ yngre end mig, så var han 19 dengang vi blev enige om at vi ville få den baby, hvis der kom én

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

chael

Slott skriver:

Jeg ønsker mig sådan snart en lille baby. Vi har snakket lidt om det her hjemme. Men tænker også på at vi ikke har været sammen super lang tid (1,5år) dog har vi boet sammen siden dag et. Samtidig er vi også snart ved at være "gamle" jeg er 29 meget snart og kæresten er 32.Mit spørgsmål er så til jer hvor længe havde i været sammen da i begyndte at snakke om det, hvem bragte emnet på banen og hvor gamle var i?

Hø hø

Jeg var 20 år da jeg blev gravid med min mand. Vi havde kendt hinanden i 3 mdr. Han bragte det på banen. Dog var det ikke planlagt.

Nåede at fylde 21 år, før end jeg fødte min datter.

Vi har så efterfølgende fået 2 drenge mere, er stadig sammen

Så 3 unger på 6 1/2 år. Puha.

Er 26 år nu.

*Camilla

Anmeld

10. juni 2012

Miss-86

Slott skriver:

Jeg ønsker mig sådan snart en lille baby. Vi har snakket lidt om det her hjemme. Men tænker også på at vi ikke har været sammen super lang tid (1,5år) dog har vi boet sammen siden dag et. Samtidig er vi også snart ved at være "gamle" jeg er 29 meget snart og kæresten er 32.Mit spørgsmål er så til jer hvor længe havde i været sammen da i begyndte at snakke om det, hvem bragte emnet på banen og hvor gamle var i?

Min kæreste og jeg starter PB til september, det var mig der bragte det på bane sidste sommer.

Vi har været sammen i 8 år, han er snart 27 år og jeg 26 år.

Anmeld

10. juni 2012

Masig

Slott skriver:

Her begyndte vi at snakke om det efter 1½ år - jeg bragte det på bane, da jeg klart var den mest skrukke

Vi gik igang med projektet da vi havde været sammen 2 år.... Det tog så 11 mdr at blive gravid (jeg var 27, han var 31), så vi når alligevel at have været sammen 3½ år inden vores lille mirakel kommer til verden....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.