Slott skriver:
Jeg ønsker mig sådan snart en lille baby. Vi har snakket lidt om det her hjemme. Men tænker også på at vi ikke har været sammen super lang tid (1,5år) dog har vi boet sammen siden dag et. Samtidig er vi også snart ved at være "gamle" jeg er 29 meget snart og kæresten er 32.Mit spørgsmål er så til jer hvor længe havde i været sammen da i begyndte at snakke om det, hvem bragte emnet på banen og hvor gamle var i?
Jeg har altid gerne ville have børn, og havde nok også regnet med jeg havde fået det noget før. Men sådan blev det ikke.
Jeg mødte min kæreste for 5 år og 8 måneder siden, og vi flyttede sammen efter et par måneder. Han har vidst han gerne ville have børn, men han ville gerne vente. Han er i dag 28 og jeg er 25. Vi når begge to at fylde år inden den lille kommer.
Vi skal have en baby til juni, og vi glæder os. Jeg er i dag glad for vi har ventet så længe. Vi kender hinanden ud og ind, og vi har haft meget kærestetid sammen. Og jeg ville ikke for noget i verden have fået et barn før. Det kan jeg kun sige fordi jeg tænker på den tid vi ville have gået glip af sammen.
Men når det er sagt så hører man også om mange som ikke har været sammen så længe, som så får børn, og hvor det også bare kører fantastisk. I kan bedst selv vide hvordan i føler i står i jeres forhold, og om I er klar til at opgive tosomheden, for at blive til tre
Er sikker på at det vil være en fantastisk tid når man er tre..
Jeg skal da ærligt indrømme at jeg efter jeg blev gravid har tænkt på de ting vi som par må give afkald på. Vi skulle til sommer til London, det kommer vi ikke. I stedet sørger vi for inden den lille kommer at tilbringe en masse tid sammen os to, og tage ud og se lidt, sådan at vi ikke bagefter kan komme og sige at vi fortryder at vi ikke nåede det..
Held og lykke med det hele, og håber at I sammen finder en løsning. I er jo stadig unge
Anmeld