Et par spørgsmål fra en skruk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

SS82

Katte87 skriver:

Jeg kan godt forstå dig Det er fordi man ved hvor meget man bliver bedømt. Men altså, 1½ år synes jeg ikke er kort tid. Og inden man er blevet gravid er der muligvis også gået lidt tid. Og +9 måneders leveringstid!

Nemlig og det tænker jeg også på, at barnet jo ikke lige kommer imorgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

SS82

Wulffi89 skriver:

Vi diskuterede det ikke rigtig herhjemme det skete bare af sig selv... Vi havde været kærester 3½ mdr og nu har vi været sammen 1 år og 7 mdr og er forlovet og skal giftes næste år  min kæreste er 29 og jeg er 22

Dejligt :0) og tillykke med dit kommende bryllup :0)

Anmeld

10. november 2011

Hailiesmom11

Slott skriver:

Dejligt :0) og tillykke med dit kommende bryllup :0)

Tak vi har også boet sammen siden dag et så det kan sagtens fungerer selvom man ikke har været sammen i 10 år  Og skal siges vi boede på 29 kvm indtil for 6 mdr siden

Anmeld

7. december 2011

FrkZier

min kæreste og jeg havde kun været sammen i ca. 3-4 måneder da jeg blev gravid, og har så nu været sammen i ca. 6 måneder og har boet sammen fra første dag og har kun tilbragt få dage fra hinanden ligesiden -  det var så godt nok heller ikke en planlagt graviditet men min kæreste havde faktisk allerede snakket meget om børn osv på trods af jeg kun var/er 20 og han 22.

mange synes også det er tideligt og det gik meget hurtigt og det kan jeg da også godt give dem ret i, men da jeg stod med en positiv test i hånden vidste jeg bare med det samme at sådan sku det bare være og vi var/er begge rigtig glade for det er sådan her det er nu

ps. vi havde kendt hinanden i ca. 5 år og har været gode venner i alle disse år så det var ikke fordi vi var helt fremmede

Anmeld

7. december 2011

MissTas

Slott skriver:

Jeg ønsker mig sådan snart en lille baby. Vi har snakket lidt om det her hjemme. Men tænker også på at vi ikke har været sammen super lang tid (1,5år) dog har vi boet sammen siden dag et. Samtidig er vi også snart ved at være "gamle" jeg er 29 meget snart og kæresten er 32.Mit spørgsmål er så til jer hvor længe havde i været sammen da i begyndte at snakke om det, hvem bragte emnet på banen og hvor gamle var i?

vi havde været sammen i et halvt års tid ca. da vi snakkede om det og besluttede os for at skulle have en baby sammen jeg er 21 år og min kæreste 26 - Vi er ikke et sekund i tvivl om at det er det rigtige valg vi træf.. Nu venter vi os en skøn lille ønske-prinsesse til februar

Anmeld

7. december 2011

Kay

vi havde været sammen i 1½ år... og havde bestilt vores drømme rejse... og så gik vi igang... der gik så næsten et år før det lykkeds... sidder med en lille spire i maven nu og vi gik igang 24 december sidste år

Anmeld

7. december 2011

Camulla

Slott skriver:

Jeg ønsker mig sådan snart en lille baby. Vi har snakket lidt om det her hjemme. Men tænker også på at vi ikke har været sammen super lang tid (1,5år) dog har vi boet sammen siden dag et. Samtidig er vi også snart ved at være "gamle" jeg er 29 meget snart og kæresten er 32.Mit spørgsmål er så til jer hvor længe havde i været sammen da i begyndte at snakke om det, hvem bragte emnet på banen og hvor gamle var i?

Vi havde været sammen i et år da jeg blev gravid. Kan ikke huske hvordan det blev bragt på banen... Men synes ikke tiden man har været kærester i er vigtig, jeg synes bare man kan mærke, når det er den rigtige  

Min ex var jeg sammen med i 4 år og ham ville jeg ikke have børn med, lyder dumt nu, hvorfor var jeg så sammen med ham? He he... Men med Frederik vidste jeg ret hurtigt, at han var "the one" Vi var begge 24 da jeg blev gravid, vi mistede den dog, og blev så gravide igen 3 mdr. efter aborten... 

Jeg er nu 28, Frederik er 29 og vi venter nr. 2 (termin om 5 uger og 3 dage)  

Anmeld

7. december 2011

Camillos

Slott skriver:

Hvis du er sikker i det hele og i begge vil Så spring ud i det  

Anmeld

7. december 2011

Dinsen

her havde vi været sammen i godt 9 år inden det lykkes os at få en bebs i maven... 

Vi snakkede første gang om det for 4 år siden, her begyndte vi så at arbejde på projekt baby, men ½ år inde i forløbet gik jeg dsv. hen og fik konstateret epilepsi, så vi satte det på standby indtil der kom helt styr på det.. 

det er  nu ved at være 1½ år siden vi  sprang ud i projektet igen... og nu venter vi os heldigvis en skøn lille bebs til marts!!

Jeg er 28 og min kæreste 32!

Anmeld

7. december 2011

samantha1986

Slott skriver:

Jeg har altid gerne ville have børn, og havde nok også regnet med jeg havde fået det noget før. Men sådan blev det ikke.

Jeg mødte min kæreste for 5 år og 8 måneder siden, og vi flyttede sammen efter et par måneder. Han har vidst han gerne ville have børn, men han ville gerne vente. Han er i dag 28 og jeg er 25. Vi når begge to at fylde år inden den lille kommer.

Vi skal have en baby til juni, og vi glæder os. Jeg er i dag glad for vi har ventet så længe. Vi kender hinanden ud og ind, og vi har haft meget kærestetid sammen. Og jeg ville ikke for noget i verden have fået et barn før. Det kan jeg kun sige fordi jeg tænker på den tid vi ville have gået glip af sammen.

Men når det er sagt så hører man også om mange som ikke har været sammen så længe, som så får børn, og hvor det også bare kører fantastisk. I kan bedst selv vide hvordan i føler i står i jeres forhold, og om I er klar til at opgive tosomheden, for at blive til tre Er sikker på at det vil være en fantastisk tid når man er tre..

Jeg skal da ærligt indrømme at jeg efter jeg blev gravid har tænkt på de ting vi som par må give afkald på. Vi skulle til sommer til London, det kommer vi ikke. I stedet sørger vi for inden den lille kommer at tilbringe en masse tid sammen os to, og tage ud og se lidt, sådan at vi ikke bagefter kan komme og sige at vi fortryder at vi ikke nåede det..

Held og lykke med det hele, og håber at I sammen finder en løsning. I er jo stadig unge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.