Et par spørgsmål fra en skruk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.645 visninger
23 svar
0 synes godt om
10. november 2011

SS82

Jeg ønsker mig sådan snart en lille baby. Vi har snakket lidt om det her hjemme. Men tænker også på at vi ikke har været sammen super lang tid (1,5år) dog har vi boet sammen siden dag et. Samtidig er vi også snart ved at være "gamle" jeg er 29 meget snart og kæresten er 32.Mit spørgsmål er så til jer hvor længe havde i været sammen da i begyndte at snakke om det, hvem bragte emnet på banen og hvor gamle var i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

LR85

vi havde været sammen 1½ år også. Jeg var 24 og manden var 32 da vi fik den første, vi venter nu nummer 2.

jeg ville (til tider) have øsnket at vi havde været på en rejse eller to mere sammen, kun mig og ham. Men ikke at jeg overhoved har fortrudt, det var lige det der var det rigtige for os, vi kunne jo bare mærke at vi ønskede at være sammen

Anmeld

10. november 2011

SS82

louiseandersen85 skriver:

vi havde været sammen 1½ år også. Jeg var 24 og manden var 32 da vi fik den første, vi venter nu nummer 2.

jeg ville (til tider) have øsnket at vi havde været på en rejse eller to mere sammen, kun mig og ham. Men ikke at jeg overhoved har fortrudt, det var lige det der var det rigtige for os, vi kunne jo bare mærke at vi ønskede at være sammen

Tusind tak for dit svar. Kan godt sætte mig ind i det du skriver med at rejse - sådan tænker jeg også. Synes bare snart vi er " gamle"

Anmeld

10. november 2011

Ka+Ma=Be

Jeg ønsker mig sådan snart en lille baby. Vi har snakket lidt om det her hjemme. Men tænker også på at vi ikke har været sammen super lang tid (1,5år) dog har vi boet sammen siden dag et. Samtidig er vi også snart ved at være "gamle" jeg er 29 meget snart og kæresten er 32.Mit spørgsmål er så til jer hvor længe havde i været sammen da i begyndte at snakke om det, hvem bragte emnet på banen og hvor gamle var i?

Det er da fuldstændigt ligemeget! Hvis i føler, det er det rigtige, så er det

Min kæreste og jeg havde været sammen i 5 år da jeg blev gravid  Jeg er 24 og min kæreste 26. Og jeg har været skruk i maaange år hehe. Så det var mig der bragte det på bane for en 3-4 års tid siden

Anmeld

10. november 2011

LR85

Slott skriver:

Tusind tak for dit svar. Kan godt sætte mig ind i det du skriver med at rejse - sådan tænker jeg også. Synes bare snart vi er " gamle"

Jeg kan sagtens forstå i gerne ville igang, det ville vi også dengang. Men så lov mig a kom igang med et dejligt projekt og så rejs som gravid, kom ud og spis og nyd hinanden

Anmeld

10. november 2011

Trine89

min kæreste og jeg har været samme i 1½ år og har en datter på snart 3 mdr. 

Jeg blev gravid da vi havdet været sammen i 6 mdr. ca. og vi have prøvet 3 mdr tror jeg.. 
Nogen mener det var tidligt. men vi havde boet sammen fra dag et og vi syntes bare det var det rigtige for os  

Anmeld

10. november 2011

SS82

Katte87 skriver:

Det er da fuldstændigt ligemeget! Hvis i føler, det er det rigtige, så er det

Min kæreste og jeg havde været sammen i 5 år da jeg blev gravid  Jeg er 24 og min kæreste 26. Og jeg har været skruk i maaange år hehe. Så det var mig der bragte det på bane for en 3-4 års tid siden

Nej ved det godt - men desværre er jeg også typen der tænker meget hvad andre tænker. Ved godt det er forkert.

Anmeld

10. november 2011

Clisolka

Slott skriver:

Jeg tror vi havde været sammen i 6 mrd. da min kæreste begyndte at "plage"  Vi havde kendt hinanden i ca. 12 år forinden. Jeg var 31 og min kæreste 28 da vi begyndte projekt baby 

Jeg smed p-pillerne og 3 mrd. efter var jeg gravid. Mistede dog ved en MA - og 6 mrd. efter var jeg gravid med Isabella  Nu er min spirrevip lige fyldt 1 år 

Anmeld

10. november 2011

Ka+Ma=Be

Slott skriver:

Nej ved det godt - men desværre er jeg også typen der tænker meget hvad andre tænker. Ved godt det er forkert.

Jeg kan godt forstå dig Det er fordi man ved hvor meget man bliver bedømt. Men altså, 1½ år synes jeg ikke er kort tid. Og inden man er blevet gravid er der muligvis også gået lidt tid. Og +9 måneders leveringstid!

Anmeld

10. november 2011

Hailiesmom11

Vi diskuterede det ikke rigtig herhjemme det skete bare af sig selv... Vi havde været kærester 3½ mdr og nu har vi været sammen 1 år og 7 mdr og er forlovet og skal giftes næste år  min kæreste er 29 og jeg er 22

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.