Julegaver/fødselsdagsgaver 2011 (;

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

Maja_4000

Sirup skriver:

Præcis! Sådan har jeg det også!

Kravleriet? Altså det er jo ikke noget jeg gør mig så meget i 

Ej! bare pis! Hun kravler og kravler, men syntes ikke at det er specielt sjovt at gå, Hvis jeg sætter hende til at gå med sin briovogn, græder hun..

Hvad med Caroline, er hun begyndt at gå? Kan ikke helt huske hvor hun var henne af..

Nårh okay Synes bare du snakkede om at hun kun ville kravle på græs , gulvtæpper og sådan :b

Nej , Caroline går ikke .. Men hun elsker at gå på ad ting Hun rejser sig ved ALT og skubber med alt ! (bortset fra sofa og sådan nogle store ting ) Hun kan stå .. Igår stod hun i 30 sekunder inden hun satte sig Men hun kan ikke lide det :b Hun sætter sig ned når man slipper hende .. 

Så nu "træner" vi hendes balance .. Ved f.eks. at gå rundt med hende , hvor vi så kun holder hende i den ene hånd i stedet for begge to

Og det skal nok komme det der med at ville gå .. Caroline er så stolt når hun går rundt med sin brio-vogn Hehe .. Så lige pludselig finder Kaya nok ud af at det er sjovt (;

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

SukkerDronning

Sakris skriver:

Bestikket er super. Min datter fik det i rød i julegave. Hun kan nogenlunde bruge skeen, og kæmper lidt for at få gaflen til at "virke" Men de holder virkelig godt på det!

Tænker dog en whelly bug, da det er en stor gave, andre måske ikke har råd til? Mener den er på tilbud i føtex til 500,- og ellers kan man købe den billigt i england hvis man er et par stykker der skal have. 

Duplo er også kanon, men det kan godt være det bare er mig der tænker at det er den ultimative yndlingsgave fra bedsteforældrene 

Eej ved du hvad jeg gør! Jeg opretter en tråd og høre om der er andre der vil bestille fra england, det kan jo være nu der er op i mod jul og sådan

Meen øh, ved du hvilken side det er?

Jeg tænker præcis det samme! Det undre mig ikke hvis hun får duplo af min mor og egentlig heller ikke hvis hun får det af farmor eller farfar..

Anmeld

13. november 2011

SukkerDronning

Maja_4000 skriver:

Nårh okay Synes bare du snakkede om at hun kun ville kravle på græs , gulvtæpper og sådan :b

Nej , Caroline går ikke .. Men hun elsker at gå på ad ting Hun rejser sig ved ALT og skubber med alt ! (bortset fra sofa og sådan nogle store ting ) Hun kan stå .. Igår stod hun i 30 sekunder inden hun satte sig Men hun kan ikke lide det :b Hun sætter sig ned når man slipper hende .. 

Så nu "træner" vi hendes balance .. Ved f.eks. at gå rundt med hende , hvor vi så kun holder hende i den ene hånd i stedet for begge to

Og det skal nok komme det der med at ville gå .. Caroline er så stolt når hun går rundt med sin brio-vogn Hehe .. Så lige pludselig finder Kaya nok ud af at det er sjovt (;

Nej men det er også rigtig nok, men hun er begyndt at kravle og nogle gange glider/ møver hun afsted istædet for.

Hun rejser sig op af ting og går når vi holder hende i hænderne, men det gør vi sjællendt. Hun kan også godt lide at bruge vores stole og støvsugeren som gåvogn

Vi opfodre hende faktisk ikke så meget til at gå, måske det er derfor?

Eej men altså, så begyder hun jo nok snart at gå Vildt at hun kan stå!

Jeg er glad for at du skriver at hun ikke også skubbber sofaen hahah

Anmeld

13. november 2011

Maja_4000

Sirup skriver:

Nej men det er også rigtig nok, men hun er begyndt at kravle og nogle gange glider/ møver hun afsted istædet for.

Hun rejser sig op af ting og går når vi holder hende i hænderne, men det gør vi sjællendt. Hun kan også godt lide at bruge vores stole og støvsugeren som gåvogn

Vi opfodre hende faktisk ikke så meget til at gå, måske det er derfor?

Eej men altså, så begyder hun jo nok snart at gå Vildt at hun kan stå!

Jeg er glad for at du skriver at hun ikke også skubbber sofaen hahah

Hehe .. Så det er bare brio-vognen hun ikke kan lide ?

Vi behøver ikke rigtig opfordre .. Hvis det stod til hende , rendte vi rundt hele dagen med hende .. Hehe .. Der skal ske noget

Anmeld

13. november 2011

Sakris

Sirup skriver:

Eej ved du hvad jeg gør! Jeg opretter en tråd og høre om der er andre der vil bestille fra england, det kan jo være nu der er op i mod jul og sådan

Jeg tænker præcis det samme! Det undre mig ikke hvis hun får duplo af min mor og egentlig heller ikke hvis hun får det af farmor eller farfar..

Kan faktisk ikke huske siden. Men tror du kan søge på det herinde. Der har vidst nok været flere fællesbestillinger på dem!

Anmeld

13. november 2011

Sakris

Sirup skriver:

Hov der er også en dansk

http://www.billigwheelybug.dk/

Der koster det 630 for den store inkl. porto (på 160) Portoen er den samme når du bestiller imellem1-6, så hvis du kan finde nogle i dit nærområde der skal have en med, kan det ihvertfald godt betale sig!

Men prøv i Føtex, de havde dem ihvertfald på bud i sidste uge til 500 (for den lille)

De skulle være lidt billigere her (der de har haft fællesbestillinger fra, men jeg kan ikke lige selv komme ind på siden, og der skal man som sagt bestille 4 eller 5!:

http://www.littlefishtoys.co.uk/Ride-on-Toys-Ride-on-Toys/c15_79/index.html

Fællesbestillingen i denne tråd:

https://www.baby.dk/debat/93022pi1/ordet-er-frit/nogen-der-skal-ha-en-wheely-bug-med.aspx

Anmeld

13. november 2011

SukkerDronning

Maja_4000 skriver:

Hehe .. Så det er bare brio-vognen hun ikke kan lide ?

Vi behøver ikke rigtig opfordre .. Hvis det stod til hende , rendte vi rundt hele dagen med hende .. Hehe .. Der skal ske noget

Haha, sådan noget bras!

Ej hvor dejligt! Det kommer nok til Kaya en dag

Anmeld

13. november 2011

SukkerDronning

Sakris skriver:

Hov der er også en dansk

http://www.billigwheelybug.dk/

Der koster det 630 for den store inkl. porto (på 160) Portoen er den samme når du bestiller imellem1-6, så hvis du kan finde nogle i dit nærområde der skal have en med, kan det ihvertfald godt betale sig!

Men prøv i Føtex, de havde dem ihvertfald på bud i sidste uge til 500 (for den lille)

De skulle være lidt billigere her (der de har haft fællesbestillinger fra, men jeg kan ikke lige selv komme ind på siden, og der skal man som sagt bestille 4 eller 5!:

http://www.littlefishtoys.co.uk/Ride-on-Toys-Ride-on-Toys/c15_79/index.html

Fællesbestillingen i denne tråd:

https://www.baby.dk/debat/93022pi1/ordet-er-frit/nogen-der-skal-ha-en-wheely-bug-med.aspx

Åh gud! Nu har jeg siddet og kigget lidt på div. link og jeg tror bare ikke jeg kan overskue det

Men jeg ved man kan få dem på Nettorvet.dk til 500 something

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.